tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl
Beoordelingen:

2.204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

de meest kritische beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM
Angelique M.
Doetinchem
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor tapeso.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(44)
(64)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Tapijt afwerking minder kwaliteit niet mooi afgeboord
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling kwijt geraakt en toen ze een nieuwe wilde opsturen zeiden ze dat het uitverkocht was
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
4 dagen geleden
Spijtig om te horen dat het zo gelopen is, soms dan bemachtigen mensen het laatste exemplaar en gaat er iets mis tijdens transport. Onze oprechte excuses, als u wel iets anders aantreft dan mag u gerust even met ons bellen zodat we u een kleine extra tegemoetkoming kunnen aanbieden. Zachte groet, Team Tapeso
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
kleed lijkt wel op plastic het is geen geweven kleed het maakt geluid als de honden er overheen lopen het is niet makkelijk te stofzuigen. De kleur is ook vrij heftig. Ben er niet echt blij deze zal niet lang blijven liggen
Beoordeling melden
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onze ervaring is dat tapeso een zeer slechte vervoerder gebruikt, en wel packshot, deze leverde de producten van tapeso niet af, zelfs na 3 dagen wachten werd het niet geleverd. En tapeso laat dit toe en wil geen ander vervoerder, dus zeer slecht met leveren
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
10 dagen geleden
Goedemorgen, Bedankt voor de feedback. We zullen dit intern doorzetten. Mochten we verder nog ergens mee kunnen helpen, dan kan je ons bereiken via service@tapeso.nl Met zachte groet, Het Tapeso-team
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vindt dat er snel een lig kuil in het matras zit al na een nacht
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
18 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wij verkopen echter geen matrassen en alleen vloerkleden. We vinden het uiteraard vervelend om te horen dat jouw matras niet aan de verwachting voldoet. We hopen uiteraard wel dat je tevreden bent met het vloerkleed en wensen je dan ook heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik zou GLS heroverwegen. Totaal niet klantvriendelijk en veel onduidelijkheid qua levering en amper bereikbaar daarna.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
15 apr 2024
Onze transporteur is zelf nauwelijks bereikbaar voor klanten, zij zijn druk bezig met het uitrijden van tapijten maar soms dan loopt het spaak. U kunt zich ten aller tijde tot ons wenden en dan kunnen we dingen in goede banen leiden. Excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft. Zachte groet, Team Tapeso
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vandaag t kleed neergelegd. Wit met zwarte kruisen maar er klopt niks van. De kruisen sluiten niet aan, scheve strepen stukjes niet zwart. Al met al heel lelijk echt n slechte B keuze!
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
12 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback. Wat je aangeeft hoort bij het ontwerp en is dus geen productiefout. Mocht het vloerkleed niet naar wens zijn, dan kan je het uiteraard binnen 30 dagen kosteloos naar ons retourneren. Mochten er verder nog vragen zijn, dan kan je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice. Fijne dag gewenst. Team Tapeso
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde 2 tapijten van hetzelfde ontwerp. Er werd een verstuurd en de ander geannuleerd zonder mij in te lichten. Heb gebeld, en het antwoord was "we hadden er maar een". Als mij dat eerder was verteld, had ik een ander ontwerp gekozen.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
12 apr 2024
Erg spijtig om te horen. Het kleed dat u wel heeft gekregen mag altijd weer terug. Dat moet u eigenlijk ook zijn aangeboden tijdens het telefoongesprek. Omdat wij samenwerken met producenten komt het heel soms voor dat de oplage niet overeenkomt, soms dan denken wij of zij ook dat er nog bepaalde kleden zijn maar komen we er steeksproef gewijs achter dat het kleed eigenlijk niet geschikt is voor verkoop, op dit soort momenten proberen wij altijd klanten even te spreken en de opties door te nemen. Als u het kleed houdt dan wensen we u daar veel plezier van en als u het wilt omruilen voor een ander setje dan zijn we hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u. Zachte groet, Team Tapeso
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorg was heel erg slecht
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
11 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de levering. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben stuur dan gerust een bericht naar onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
AS
airbrushstef S.
Schoten Antwerpen Belgiën
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
vermeld realistische lever tijden en niet 2 a 3 dagen, ik zit nog steeds op mijn tapijt te wachten na twee en half week, nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
2 apr 2024
Onze excuses voor de gang van zaken. Wij kunnen zien dat u de bestelling op 15 maart heeft gedaan, daar bleek toen iets mee. Toen hebben wij op de 28ste nadat we dat geconstanteerd hebben het kleed opnieuw opgestuurd. Deze is momenteel onderweg en zal naar verwachting in week 14 bij u geleverd worden. Onze excuses voor het ongemak, en hou ons zeker op de hoogte over het verder verloop. Warme groet, Team Tapeso
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
tapijt is heel dun
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
2 apr 2024
Alles wat niet bevalt mag altijd weer terug natuurlijk. Wij hanteren een 30 dagen retour termijn. U kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice om dit op poten te zetten. Als u nog op zoek gaat naar een alternatief dan ziet u op de pagina van het kleed zelf wat de poolhoogte is, dit in combinatie met gewicht geeft een beetje aan wat voor kleed u kunt verwachten. Wij zijn hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u voor vragen en advies :) Zachte groet, Team Tapeso
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb pakket niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
2 apr 2024
Het beste kan u hier contact over opnemen met onze reguliere klantenservice, wij zijn hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten bij de transporteur. Vaak als het druk is dan komt het wel eens voor dat bepaalde deadlines niet gehaald worden maar de klantenservice zal alle problemen voor u oplossen. Excuses voor het ongemak alvast, Warme groet, Team Tapeso
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duurde lang voor pakket binnen kwam, slechte pakketdienst heeft vele slechte reviews
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 keer wordt mijn pakketje terug gestuurd naar mijn adres??? Ik zou graag grote maat willen maar door elke keer terug te sturen ga ik niet nog eens betelen wil mijn geld graag terug
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
22 mrt 2024
Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat het niet lukt om de bestelling te retourneren. Als je hier vragen over hebt, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slecht afgewerkt !!!
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
22 mrt 2024
Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat het ontvangen vloerkleed niet goed was afgewerkt. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Willen geld niet terug geven na een klacht. Tapijt was ineens niet geschikt om met een bureaustoel op te rijden. Na een klacht hierover moest ik de draadjes en pluizen er maar gewoon afknippen. En maar net doen alsof er verder niks aan de hand was. Ook in de beschrijving bij het desbetreffende tapijt stond niks van dat je er niet met een bureaustoel op mocht rijden. En dit was al een zeer laagpolig tapijt.
Beoordeling melden