tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.115 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

Tapijt is in orde , maar is niet overal stof zwischen de tapijt zitten zwarte plekken weil stof redelijk dünn is voor de prijs oké .
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over het bestelde vloerkleed. Als je hierover nog vragen hebt, dan kan je gerust even contact opnemen met onze klantenservice via service@tapeso.nl. Zij kunnen dan verder met je meekijken naar dit probleem. Met zachte groet, het Tapeso team

Verschillende patronen.

De twee tapijten van verschillende maten uit dezelfde serie hadden kompleet verschillende patronen wat erg lelijk staat. Jammer.
Antwoord van tapeso.nl
Jammer om te horen dat er een verschil in patroon zit, deze kleden komen inderdaad uit dezelfde lijn maar 1 is vierkant en de ander is een rechthoek, dit heeft dan alsnog effect op hoe het patroon uiteindelijk word, erg jammer wel. U mag altijd contact met ons hebben over het retourneren van kleden. Dit kan binnen 30 dagen en wij zijn hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u. Zachte groet, Team Tapeso
17 feb 2024
The carpet is being ysed since a couple of months yet it is felted, it leaves tuffs of wool everywhere and looks bad.
Antwoord van tapeso.nl
Good afternoon, Thank you for the review left. How annoying that the rug is no longer beautiful after a few months. As I can see in our system, our customer service has been contacted. We would like to receive pictures of the rug so we can look with you for an appropriate solution to the problem. If there are more questions, please be sure to let our customer service team know. They will be happy to help you further! With gentle regards, het Tapeso team
De zoom op het ronde kleed is te klein waardoor de randen opkrullen. Moet nog regelen dat het terug gezonden wordt.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de achtergelaten feedback. Wat vervelend dat het vloerkleed niet goed afgewerkt lijkt te zijn. Zou je hiervan foto's kunnen sturen naar service@tapeso.nl? We kijken dan graag met je mee naar een passende oplossing. Met zachte groet, het Tapeso team

Valt tegen

Tapijt zou effen dan kleur zijn dit is het niet. Na 1 keer stofzuigen laten de draden al los.
4 feb 2024

Matig

Het kleed heeft veel losse raffia na twee weken
3 feb 2024
Betere foto van de kleuren van het karpet
Nog niets ontvangen
Antwoord van tapeso.nl
Spijtig om te horen dat u niet uw bestelling heeft ontvangen, gelieve hier ons over te bellen of te emailen alstublieft zodat we hier actief mee bezig kunnen. Ik heb even uw email adres gebruikt om te zoeken in ons systeem en volgens onze gegevens staat het hier op afgeleverd op 17-02. Mocht dit niet het geval zijn dan horen we dat graag zodat we alles naar behoren kunnen oplossen. Zachte groet, Team Tapeso
10 feb 2024
4 feb 2024
AM
Angelique M.
Doetinchem
Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
Antwoord van tapeso.nl
Erg bedankt voor de feedback, we gaan dit zeker even door communiceren naar onze transporteur en we gaan dit ook zeker in beschouwing nemen tijdens onze jaarlijkse beoordeling. Helaas is het verloop van personeel enorm in de transportbranche merken we en de stress die gepaard gaat met deze groeiende business doet uiteindelijk de afhandeling ook niet veel goeds. We nemen wel volle verantwoordelijkheid voor de gang van zaken. Nogmaals bedankt voor de feedback en een fijne dag verder. Zachte groet, Team Tapeso

Top dienst voor bestelling en Traag service voor retour

Excellent dienst te leveren nieuwe bestelling! Maar de bedrijf is traag met informatie en terug betalen van retour. Tapijt is volgens Post NL op 05/01 geleverd en ik heb nog niks op 11/01 gehoord of terug betaling ontvangen.
Antwoord van tapeso.nl
Goedendag, Bedankt voor de feedback maar we hebben wel een kleine kanttekening omdat u ook al heeft gemailt met ons, wij hanteren een retourprocedure die uiterlijk 2 weken in beslag neemt. Dit staat ook beschreven op onze retourpagina; https://www.tapeso.nl/verzenden-retourneren/ Dit houdt dus in dat wanneer u het op de 5de verstuurd dat het dan uiterlijk 2 weken kan duren voordat u uw geld terug heeft. Tussen het gedeelte van afleveren en terugbetalen kan enigszins een verschil zitten omdat PostNL enkele honderden retouren per dag aflevert. Verder heeft u ook een aantal keren contact met ons opgenomen over het omruilen van de kleden en hebben we u hier ook al over geinformeerd op de 11de van januari, maar misschien dat onze respons, uw review net gekruist heeft. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan zijn we iedere werkdag beschikbaar tussen 0900u - 1700u :) Warme groet, Team Tapeso
Het bestelde artikel is nog steeds niet bezorgd. Talloze telefoontjes en emails, het adres wordt telkens verkeerd doorgegeven, vreselijk!
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de feedback, we hebben deze review ook doorgezet naar onze transporteur. Ik kan zien dat we meerdere keren de adreswijziging hebben doorgegeven aan onze vervoerder maar dat zij het constant maar niet aanpassen. Onze oprechte excuses hiervoor en we gaan dit ook zeker meenemen in onze beoordeling richting hun. Als u vragen of opmerkingen heeft dan zijn we bereikbaar op werkdagen tussen 0900u - 1700u. Zachte groet, Team Tapeso
0 sterren. 5 dgn voor niks gewacht. 5x telefonisch contact. Komen afspraken niet na
vloerkleed na 2 dagen al kapot. Foto heb ik al verstuurd.
21 jan 2024
Klantenservice is matig en de bezorging was slecht
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de boordeling, soms dan ondervinden we inderdaad problemen met onze transporteur en soms dan pakken dingen niet uit zoals gepland. Onze oprechte excuses hiervoor. Als u nog dingen specifiek wil toelichten dan zijn we hier iedere werkdag van 0900u - 1700u. Fijne dag verder en zachte groet, Team Tapeso
Respond to the email your customers send.
Antwoord van tapeso.nl
Goodday, We strive to respond to all our customers in a timely fashion - some cases require a bit more internal communication than others, which prevents us from doing so. Were sorry that we've let you down in that regard. Please let us know through our normal channels if we can be of further assistance, someone will be available to chat or talk to you on the telephone during office hours 0900h - 1700h. Soft regards
De kleur is heel anders dan op de site
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de feedback, dingen zoals kleur zijn altijd erg lastig in te schatten omdat het aan allemaal randfactoren ligt zoals lichtinval en zelfs luchtvochtigheid. We streven er wel naar om de kleden zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven op de website. Kleur is natuurlijk altijd erg subjectief, wat het ook niet allemaal even gemakkelijk maakt. U mag ons altijd contacteren wanneer u achter de computer zit, we hebben hoog gespecialiseerd personeel in dienst die ook in staat is u te beraden bij het vinden van het juiste kleed en wat eventueel kanttekeningen zijn bij bepaalde kleden. Vriendelijke zachte groet, Team Tapeso
De kleur beige blijkt grijs te zijn.