tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.115 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

6 jan 2024
Ik heb het nog steeds niet binnen
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Helaas kunnen we via de beoordelingen weinig voor u doen, wij zijn er tijdens werkdagen 0900u - 1700u ten aller tijde aanwezig om zaken naar behoren af te handelen. We stellen alsnog uw feedback zeer op prijs!
GV
Ger V.
ELST GLD
Voldeed niet aan de omschrijving
GT
15 mei 2023

Geen serieus bedrijf !!!!!!!!

17 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad met betrekking tot de levering. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben over het verloop van de bestelling en de annulering, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
25 sep 2023
Eerst was ik heel blij, kleed gekocht maar bleek een productiefout in te zitten, ik kreeg een voucher van hetzelfde bedrag 229.00. Geweldige service. Ik zocht een nieuw kleed deze was bijna 500 euro maar op dat moment niet leverbaar, 1 a 3 weken wachten, geen bericht. Ik maar eens een bericht gestuurd, kreeg als antwoord, helemaal niet meer leverbaar. Ander kleed uitgezocht, alleen was deze in de aanbieding voor 129 euro, dus 100 euro minder dan de voucher. Maar die kreeg ik niet terug. Ik vind het zo verschrikkelijk oneerlijk. Ik koop een kleed die er na 2 maanden niet meer uitziet, huishouden van 2 personen die beide werken. Dus wat is er op gelopen, veel duurder kleed uitgezocht wat niet meer leverbaar is. Dan uit noodzaak maar een kleed uitgezocht wat eigenlijk niet onze smaak is. En voor die 100 euro een kleed uitgezocht wat helemaal niet onze smaak ik maar ja, 100 euro " weggooien" doe je ook niet. Dus zeker niet tevreden en nooit geen tapeso meer en ik zal zeker geen reclame maken. Oja, op de chat een medewerken die zegt dat ik wel de 100 euro terug krijg en van de medewerker op de mail weer niet. Met groeten, Marja van Elsen
11 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ervaren bij het retourneren en vervangen van je vloerkleed. Het lijkt erop dat er wat verwarring is ontstaan met betrekking tot de terugbetaling van het resterende bedrag na het inruilen van je kortingscode. Wij zullen dit intern bespreken zodat wij onze service hierin kunnen verbeteren. Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn over de afhandeling, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar service@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Bestelling nooit ontvangen

Een tijdje geleden hebben wij een vloerkleed besteld bij tapeso. Helaas hebben wij de bestelling nooit ontvangen.. Het vloerkleed is bij de post kwijtgeraakt. Dit kan gebeuren en ligt buiten de macht van tapeso, wat wij natuurlijk snappen. Echter hebben wij twee weken meerdere malen telefonisch contact gehad over het geleverd krijgen van het vloedkleed. De mensen aan de telefoon waren vriendelijk en behulpzaam. Alleen kregen wij telkens beloftes die helaas niet waar gemaakt zijn of duurde het lang voordat wij een definitief antwoord kregen. Uiteindelijk na twee weken is de bestelling geannuleerd en hebben wij het bedrag terug ontvangen. Wat uiteindelijk een goede oplossing was. Ondanks dat het vloerkleed nooit geleverd is geworden.
Hun vervoersdienst Packs is echt slecht. Houden zich niet aan de afspraak met bezorgen waardoor ik drie opeenvolgende dagen thuis heb zitten wachten. Iedere dag een nieuwe smoes waardoor ze het niet gehaald hebben om te bezorgen. Telefonisch niet bereikbaar en moet via Tapeso. Het contact met de medewerker van Tapeso hierover was niet prettig. Snauwt je als klant af en verbreekt de verbinding. Ik zal zijn naam hier niet noemen maar die moet nog veel leren. De zwarte ronde vloerkleden waren wel prima gelukkig. Ik zal hier door dit alles niet nog een keer bestellen! Jammer dat ze met Packs samenwerken. Achteraf heb ik ook pas de slechte reviews gezien over dit bedrijf. Voor mij in ieder geval een teleurstellende ervaring.
2 nov 2023

Tapsedo is prima maar vrachtbedrijf is slecht

Het vrachtbedrijf waar ze voor werken is volkomen nutteloos. Ze zeiden dat mijn eerste bestelling was afgeleverd, ook al hebben ze deze niet bij mij afgeleverd. Tapsedo stuurde hetzelfde product opnieuw, maar deze keer kwam de koerier vóór de beloofde tijd en nam de lading terug toen hij mij niet thuis kon vinden. Na lang mailen vond ik de locatie van de lading en belde om deze terug te laten brengen. We hebben 4 dagen aan de telefoon gezeten en iedere dag kreeg ik te horen dat mijn lading de volgende dag zou arriveren. De lading arriveerde op de 5e dag, het was een zeer vermoeiend proces. Ik ben blij met Tapsedo, maar ik ben niet blij met het vrachtbedrijf waarmee ze samenwerken.
Bestelde tapijt niet bij de deur afgeleverd, terwijl er bij mij is aangebeld en ik open heb gedaan. Bezorger had duidelijk geen zin om het tapijt bij mij boven aan de deur af te leveren. Zonder dit te melden heeft hij het tapijt beneden bij de lift, waar iedereen toegang tot heeft ook buitenstaanders, achter gelaten. Ik kwam daar zelf 10 minuten later achter toen ik de deur uit ging om een boodschap te gaan doen. Ik heb Tapeso gebeld om dit te melden en daar werd ik even onbeschoft behandeld en werd mij mede gedeeld dat de chauffeur niet verplicht is om het boven te brengen.
8 nov 2023
Prachtige assortiment, no question. Redelijke mooie prijzen voor goede kwaliteit denk ik dan. Maar heb 2 kledingstukken besteld waarvan 1tje al heel snel stuk ging, zeer fragiel stof en de ander durf ik daardoor niet aan te trekken dus denk dat ik die ga retourneren anders word ik nog meer teleurgesteld. Of ik andere deze site zou aanraden, denk het niet. Je krijgt niet waar voor je geld, helaas want kreeg het snel binnen en ze hebben geweldige maten en kleding. Ik oordeel nu ook puur op kwaliteit en die mis ik.
25 dec 2023
Ze maken het onmogelijk om retour te sturen. Ze vragen en verzendbewijs maar dat krijg je niet per mail (oppickpunt zegt dat door normaal direct per mail binnen komt en dat hun label niet ok lijkt. Maar ze mailen dan dat je het gewoon kan laten scannen zonder verzendbewijs en dat jt je bij hen een track en trace op moet vragen. Zodra het pakket was ingenomen en ik thuis was kreeg ik een mail dat ik het niet moest opsturen want er waren "problemen met de vervoerder"!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Ik merk dat een aantal automatische emails mekaar hebben gekruist, excuses voor de verwarring. Wij zijn als bedrijf constant bezig met het verbeteren van processen en andere transporteurs/pakketdiensten om tapijten te retourneren. Een probleem daarbij is dat er altijd een moment van switchen is en dat mij opvalt dat u net even tussen wal en schip staat. Het is zeker niet onze bedoeling om het retouren onmogelijk te maken en als het goed is hebben we u ook geadviseerd en begeleid in het hele proces. Mochten er nog lopende zaken onafgehandeld zijn dan laat het ons vooral weten. We zijn hier iedere werkdag van 0900u - 1700u. Warme, zachte groet Team Tapeso
22 sep 2023
Verkeerde tapijt besteld vervolgens gelijk gebeld om de bestelling te annuleren maar deze werd de volgende dag gewoon verzonden. Toen gebeld om deze op te halen omdat alle mondial relay punten deze tapijt niet konden accepteren deze was veel te groot voor in de zak. Tapijt zou maandag opgehaald geworden helaas na een hele dag thuis wachten is niemand geweest. Uiteindelijk gebeld stond de afspraak voor een week later gepland. Jammer weer!
11 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen over de problemen die je hebt ondervonden met betrekking tot de bestelling en retournering van het tapijt. Wij proberen altijd te zorgen dat de zendingen van te voren worden tegengehouden als een klant wil annuleren. Ook vinden we het jammer om te horen dat de vervoerder niet is komen opdagen voor de ophaling nadat het vloerkleed geleverd was. Wij waarderen de feedback en gaan dit intern bespreken om de service in de toekomst te verbeteren. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben over de bestelling en de verwerking hiervan, laat het ons dan gerust weten door te mailen naar service@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
17 sep 2023

Communicatie met klant verbeteren.

Slechte informatie/overleg mbt levering. Slechte ervaring met Vervoerder Packs. Zowel per mail aan vervoerder en meerdere telefonische contacten met Tapeso geen duidelijkheid over aflever moment. Slechte communicatie met klant wanneer dan wel. Onverwacht aan de deur met onvriendelijke chauffeur die verwijst naar Tapeso!! Kleed is naar wens, helaas wel 2 dgn druk geweest met lijmresten onderkant van losgelaten stickers te verwijderen.
4 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je ervaring, hoewel het spijtig is om te horen dat de leveringservaring niet soepel verliep en dat er problemen waren met de communicatie en de vervoerder. We begrijpen dat een goede levering en klantenservice van groot belang zijn. Uiteraard zullen wij dit ook intern bespreken zodat in de toekomst de service verbeterd kan worden. Het is fijn om te weten dat het kleed zelf naar wens is, hoewel het verwijderen van lijmresten wel vervelend moet zijn geweest. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je ondanks de ongemakken veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
17 mei 2023
Op de site staat dat je niet vooraf hoeft te betalen, daarna komt er een mail dat er niet verzonden wordt als je niet betaald. Strookt niet echt met elkaar...
17 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je verschillende informatie hebt ontvangen over de betalingswijze. We hebben 1 optie om achteraf te betalen, de betaling loopt dan via Klarna. De andere betalingsmogelijkheden zijn alleen voor het vooraf betalen van de bestelling. Mochten er nog verder vragen/opmerkingen zijn, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar sales@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
14 jul 2023
Ik wacht op aflevering. En als je zelf niet belt of mailt hoor je niks. Maar wel het geld van je rekening afschrijven…
24 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de aflevering en communicatie. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om te wachten zonder updates. Bij Tapeso streven we ernaar om een goede service te bieden. We nemen je opmerkingen serieus en zullen dit intern bespreken om onze dienstverlening te verbeteren. Inmiddels heb je het vloerkleed mogen ontvangen. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag via sales@tapeso.nl. We staan klaar om je te helpen. Met zachte groet, Het Tapeso-team
kheb 2 kleden besteld en ook geleverd gekregen op tijd.ben echter niet echt tevreden met mn aankoop.van elk kleed is 1 zijde niet mooi afgewerkt en doorgelusd.bovendien liggen na 1week beide kleden niet mooi vlak,dit komt door het te strakke oprollen van de kleden voor verzending.de kleden blijven bobbelig op mn houten vloer liggen wat niet echt mooi staat vind ik .
6 jun 2023
Tapijt zelf is mooi en zacht, maar het bezorg bedrijf dat jullie gebruiken is vreselijk. Na meerdere wijzigingen van het bezorg moment (voor niets thuis gebleven) en een tracking die niet klopte. Hebben ze uiteindelijk mijn tapijt gewoon achtergelaten bij de ingang van mijn appartementen complex, ik had geluk dat niemand het heeft meegenomen..
7 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Erg vervelend om te horen dat de bezorger het vloerkleed zomaar heeft achtergelaten... We zullen hier een melding van maken en dit terugkoppelen aan het bezorgbedrijf. Desalniettemin wens ik je veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
26 jul 2023
Tapijt naar eindcentrum getransporteerd nadat ik niet thuis was. Geen berichtgeving niets. Er kon een nieuwe afspraak gemaakt worden maar dan zou ik een hele dag thuis moeten zijn. Er kon zelfs op de dag zèlf geen tijdsbestek doorgegeven worden. Klantonvriendelijk als je t mij vraagt. Heb de aankoop gecanceld. Mijn geld had ik snel terug.
21 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen hoe belangrijk het is om duidelijke communicatie te hebben bij het leveren van producten, en het spijt ons dat dit in jouw geval niet goed is verlopen. Hierover zullen wij contact opnemen met onze vervoerder. We zijn blij dat het annuleren van de aankoop en de terugbetaling soepel zijn verlopen. Mocht je in de toekomst nog besluiten om bij ons te winkelen, hopen we dat we je een verbeterde ervaring kunnen bieden en dat we de kans krijgen om je vertrouwen terug te winnen. Jouw feedback is waardevol voor ons om onze diensten te verbeteren. Met zachte groet, het Tapeso team
27 jun 2023
Vermoed dat als jullie de bestelling geschiedenis doorlezen het wel begrijpen. Twee keer besteld. Eerste bestelling vloerkleed niet leverbaar. Tweede bestelling 1 van de 2 niet leverbaar. Tweede bestelling retour gestuurd, gemaild omdat het lang duurde voor ik mijn retourbedrag ontvang. Wist men ook niet wat er retour was gekomen. Jammer
11 jul 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Wij zullen dit intern bespreken om in de toekomst onze service te verbeteren. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben over de afhandeling, stuur dan gerust een mail naar sales@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
1 jun 2023
Technisch gezien is de levering naar behoren verlopen. Op de verpakking staat: “light Blue”. In onze beleving is het turquoise, eerder licht groen dan licht blauw. Wij gaan het kleed niet terugsturen omdat die procedure voor partijen duurder zal zijn dan de kosten van het vloerkleed. Dat is het risico om zo’n kleed te kopen via internet.
2 jun 2023
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. We betreuren het dat het vloerkleed een andere kleur heeft dan je had verwacht. We zullen jouw suggestie ter harte nemen en hopen dat het uiteindelijke resultaat nog steeds goed past bij de rest van de ruimte. We waarderen ook jouw input gedurende het hele proces, waarbij je ervoor hebt gekozen om het product niet te retourneren vanwege de hogere kosten in vergelijking met het vloerkleed zelf. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan gerust weten door te mailen naar sales@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tapeso
20 jun 2023
Na circa 5 beloftes en bevestigingen (vanaf 4 juni) over leverdata is er niet een als zodanig gelukt. Zelfs de laatste datum om na de vakantie van 19 juni te leveren werd ijskoud bevestigd maar werd tijdens onze vakantie tegen de deurpost gezet. Ach...."eind goed al goed" zullen we maar zeggen, maar lieven nooit meer..