tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.115 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

15 mei 2023
Mijn pakket zou geleverd worden voor 13.00. Heel de dag thuis geen pakket. Kreeg een bericht dat ik niet thuis zou zijn. Ppff. Zelf naar de vervoerder gereden. En het opgehaald. Geen zin om nog een dag aan wachten te verspillen. Wel 4.95 vervoerskosten betaald. Dus Tapeso neem een goede eerlijke vervoerder.
17 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de levering niet naar verwachting is verlopen. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben over de bestelling, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Waardeloze kwaliteit kleed en slechte aftershave sales

Krijg diverse verkeerde retour verzendlabels die bij afgeven niet werken. Geld nog niet retour en dat allemaal omdat ze een kleed verkopen waarbij het normaal zou zijn dat de plukken wol los komen. Als dit normaal is bij een kleed van 240euro zet het er dan bij dan had ik hem onzeker niet besteld!!
4 aug 2023

Difficult return

The return company wouldn’t accept the original package, barely fit in the dimensions not even sure if my return will be accepted. I don’t own a car and also had to transport the rug to a drop off location, have had much better return experiences at other vendors for such large packages
22 aug 2023
Good afternoon, Thank you for the response. How annoying to hear that the return did not go smoothly with you. Our apologies for the inconvenience. We are familiar with the problem. Our management is working on a solution. Have a nice day! With kind regards, the Tapeso team
20 mei 2023

Een andere bezorgdienst

Neem een andere bezorgdienst in de arm, want dat Packs doet maar wat. Packs houdt zich aan geen enkele afspraak. Dat bedrijf bezorgd Tapeso een slechte naam. Verder, heb ik gemerkt, wordt er bij Tapeso langs elkaar heen gewerkt. Wat de een regelt wordt door de ander weer teniet gedaan.
24 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de levering niet naar verwachting is verlopen. We zullen dit zeker intern bespreken zodat we in de toekomst onze service kunnen verbeteren. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Mochten er nog vragen zijn over de bestelling, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar sales@tapeso.nl Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
7 sep 2023

Hoe kan dit?

Ik heb het bestelde tapijt twee weken geleden geretourneerd en tot op heden geen geld retour gekregen noch enig bericht ontvangen. Volgens 'het afgiftepunt' in Loppersum is het tapijt inmiddels wel bij Tapeso aangekomen. Wilt u nakijken wat er is misgegaan en mij alsnog terugbetalen?
7 sep 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je achtergelaten review! Ik heb het voor je nagekeken en heb je zojuist een email gestuurd omtrent de afhandeling ervan. Mochten we verder nog ergens bij kunnen helpen, dan vernemen we het uiteraard graag. Met zachte groet, Het Tapeso-team
Ik kan het kleed van 3m doorsneden niet retouren bij de pakketdienst waar jullie mee samen werken, omdat het pakket groter is dan 1.20m terwijl ik hem precies inleveren (ongeopend) zoals ik hem heb ontvangen. Ben nog in afwachting tot jullie mij bellen hoe dit op te lossen.
8 okt 2023

Product beter alleen oprollen ipv vouwen

Product heeft na een week nog altijd vouwen omdat het opgevouwen en daarna opgerold is aangeleverd. Waarom wordt een tapijt niet gewoon opgerold? Het product is op de veranda afgeleverd, zonder verdere meldingen, hoewel een 2 e poging voor een andere dag aangevraagd werd.
26 dec 2023
het vervoersbedrijf waar ze mee werken, wat duidelijke regels geven. Tapijt terug gestuurd zouden een mail ontvangen voor ontvangst. Nooit gehad en nu bang dat we ons geld niet terug krijgen. Tapijt zag er op de foto beige uit. Kregen een witte.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, U heeft helemaal gelijk, ons vervoersbedrijf waar we mee werken heeft niet als 1 van de hoofdkwaliteiten "goed communiceren", hier zijn wij natuurlijk geheel zelf verantwoordelijk voor dus dit is ook zeker geen excuus. We hopen wel dat de kwestie inmiddels is afgehandeld maar mocht dit niet het geval zijn dan gelieve contact te zoeken met onze klantenservice tijdens kantooruren. Geld krijgt u altijd weer terug, dus geen zorgen daarvoor. Zoals eerder gezegd is het beter om hierover direct met ons te communiceren zodat we het naar behoren op kunnen lossen. We horen gaarne van u, Zachte groet, Jordy
20 jul 2023

Onjuiste levering

Verkeerde kleed ontvangen en welke ook nog eens ongelooflijk vies opgestuurd werd. De belofte om het kleed weer op te halen is ook niet nagekomen dus voor niks een hele dag thuis gezeten. Nu is het wachten wanneer ik mijn geld terug krijg
17 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review, We begrijpen je zorgen en willen je laten weten dat we ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat is ontstaan door de verkeerde levering en de niet nagekomen belofte. Wij plannen deze afspraken in bij een externe vervoerder. Normaal gesproken houden zij zich aan de afspraken, maar soms kunnen ophalingen door onvoorziene omstandigheden anders verlopen. Wij zien dat het aankoopbedrag inmiddels is teruggestort op de rekening. We nemen jouw feedback ter harte en streven ernaar om onze processen te verbeteren, zodat dit soort situaties in de toekomst vermeden kunnen worden. Als je nog verdere vragen hebt of als er nog iets is waarmee we kunnen helpen, staan we graag voor je klaar. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Niks geleverd, valse informatie doorgekregen

Ik heb op 14 dec een bestelling geplaatst die binnen een paar dagen geleverd zou worden. Nadat ik een week later gebeld heb, is mij verzekerd dat mijn bestelling binnen 2 dagen geleverd zou worden. Inmiddels 14 dagen later nog niks.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Het beste kan u contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen van 0900u - 1700u. We hebben tijdens kantooruren altijd een gedreven team van specialisten hier zitten die u kunnen assisteren bij al u problemen. Soms zijn er wel bepaalde processen of richtlijnen waar we aan moeten voldoen maar we streven er altijd naar om alles naar tevredenheid op te lossen. We horen gaarne van u!
8 aug 2023
De snelle levering was goed. Omdat de mat niet paste bij onze interieur, hebben we hem terug gestuurd. Deze afwikkeling vond ik minder. Na bij 2 weken heb ik zelf maar een mail gestuurd met de vraag wanneer ik mijn geld terug kreeg.
22 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het jammer dat het tapijt niet goed bij jullie interieur paste, maar we waarderen je eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat de afwikkeling van de retourzending minder vlot verliep dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om alle aspecten van onze service soepel te laten verlopen, inclusief retouren en terugbetalingen. We begrijpen dat het belangrijk is om duidelijkheid te hebben over de terugbetaling van je geld. Jouw feedback is waardevol en helpt ons onze processen verder te verbeteren. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te assisteren. Met zachte groet, Het Tapeso-team

Retourzending

Er werd aangegeven dat we het vloerkleed konden retourneren. Echter het pakketbedrijf nam de retour niet aan. Hierdoor hebben we het pakket bij een bedrijf 45 min rijden van ons af moeten leveren. Dit was niet fijn.
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen... Ik jullie erover gecontacteerd... Blijkt het afgeven te zijn in een of ander point...ik weet niet waar. Geen emails over gehad; helemaal niks. Dus bal flink
6 mei 2023
Eerste afspraak 10/15 uur niet geweest komen ze om 19.30 komen ze niet op de adres waar ze moeten leveren geen tapijt ...ik weet wel koop hier nooit meer..en ik advies mij vrienden ...hier niet te kopen ...
9 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor jouw bericht. Wat ontzettend vervelend om te horen, dat de levering van jouw bestelling niet juist is verlopen. Hiervoor zullen wij een klacht indienen. Onze excuses voor het ongemak. Als je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen, zou ik jou graag willen vragen om hierover contact op te nemen met onze klantenservice via sales@tapeso.nl. Zij helpen jou graag verder, zodat je de bestelling dan alsnog zo spoedig mogelijk kunt ontvangen :). Wij wensen jou nog een hele fijne dag verder. Met zachte groet, Het Tapeso team

Beoordeling

Contact met klantenservice was prima. Ik zou alleen dringend adviseren om direct over te stappen naar een ander bezorgbedrijf want de service die zij leveren zorgt ervoor dat Tapeso klanten verliest.
De kleden zijn te strak opgerold, de eerste aanblik is dan lelijk. De verpakking is ook zo strak dat je die niet meer kunt gebruiken voor de eventuele retour zending. Verder is de kwaliteit goed.
Ronduit slecht: bij mijn afwezigheid de rol vloerkleed buiten tegen de voordeur aan zetten; in de regen!!! Gelukkig heeft het plastic het water tegengehouden, maar ik vind dit tamelijk stijlloos.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw waardevolle feedback, we hopen dat u hier ook even persoonlijk contact over heeft gehad zodat we dit intern kunnen aankaarten bij onze transporteur. Onze excuses in ieder geval dat het zomaar is achtergelaten, dit is zeker niet gangbaar. WIj verpakken de kleden wel dermate dat ze absoluut tegen een stootje kunnen maar alsnog is het niet de bedoeling om het onbeheerd achter te laten. Als u vragen of opmerkingen over deze case heeft dan zijn we hier altijd over te bereiken tijdens kantooruren. Zachte groet, Team Tapeso
Maakt in België helaas gebruik van bezorgdienst GLS. Mijn bestelling is zonder enig bericht plotseling weer retour gegaan. Wellicht mooie tapijten, maar met GLS vrees ik dat ik ze nooit zal zien.
9 aug 2023
Bij terug zending krijg je geen bewijsrecu mee, maar een mail van Tapeso zodra ze het tapijt retour ontvangen hebben. Dit duurde bijna 2 weken! Veel te lang. Wel geld volledig terug gekregen.
25 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat het wachten en het ontbreken van de bevestiging bij retourneren frustrerend kan zijn. Door drukte bij de vervoerder zijn veel van onze retouren vertraagd. Uiteraard zijn wij aan het kijken naar een oplossing zodat het retourproces in de toekomst beter verloopt. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
26 nov 2023

Het personeel is echt top!

Het personeel is echt top, professioneel en hulpzaam waar nodig. Helaas heb ik een zeer slechte ervaring met het laten bezorgen van mijn bestelling. Uiteindelijk na een week goed gekomen.