tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl
Beoordelingen:

2.204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

de meest kritische beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM
Angelique M.
Doetinchem
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor tapeso.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(70)
(64)
Resetten
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had met jullie bedrijf afgesproken dat het grote kleed op zaterdag werd bezorgd! Maar nee, het werd op donderdag afgeleverd bij mensen een stuk verderop wonend! Ik was boos, het kleed is 240 x 340!!! Daarbij kwam nog dat ik wel thuis was, maar toch werd het bij anderen bezorgd! Lekker dan! BAH
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
AD
Anne D.
Antwerpen
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Tapijt was dubbel geplooid. Dat krijgen we niet zo 123 goed, blijft gegolfd liggen, hoe hard we ook ons best deden (met 3 man) om het goed te krijgen, veel kale plekken, en dan vooràl waar het dubbel geplooid werd. Hadden wel gelezen dat het dikker mocht zijn, maar dat het voor de prijs ok is, maar hier zijn toch echt wel véél "zwarte" (lees : kale) vlekken, want zo komen ze uit op een witte tapijt (hoewel de tegels die eronder liggen ook heel licht van kleur zijn ...) Buren uit het dorp hebben onze levering afgewacht, zijn komen kijken, en hebben beslist elders te kopen. Dat zegt o.i. genoeg, het ligt dus niet aan onze perceptie...... (want het zijn wel wij die het gekocht en betaald hebben)
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
4 dagen geleden
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Soms dan komt het voor dat een kleed verschrikkelijk lang zit opgerold en dat er ook andere kleden bovenop liggen in de stellingen, dit zorgt ervoor dat er soms rare plooien in de kleden trekken. Opzich als u het oprolt in tegenovergestelde richting en en dan even een dag of 2 laat liggen, dan moet opzich al 90% eruit zijn. Zoniet dan raad ik u aan om zeker even contact op te nemen met de reguliere klantenservice (iedere werkdag tussen 0900u - 1700u), deze kan dan mogelijkheden tot retour met u bespreken. Zachte groet, Team Tapeso
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service na retournering

Snelle en correcte levering. Alleen bij een retournering hoor je helemaal niks. Je blijft in het ongewisse of het retourneerde product aangekomen is laat staan de terugbetaling.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
10 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback. Je retouren zijn inmiddels verwerkt en hiervan heb je als goed is ook bericht ontvangen. Mochten wij wel nog ergens mee kunnen helpen, dan kan je altijd contact met ons opnemen via service@tapeso.nl Met zachte groet, Het Tapeso-team
MS
María S.
België
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte levering service. Snelle antwoord via email.
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voor die prijs een prima tapijt. Op de foto oogt het voller (de slierten, maar valt mee). Leuke ovale vorm.
Beoordeling melden
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De kleur van het kleed wat ik besteld had is anders dan op de foto. Op de foto donkerblauw, kobaltblauw is er geleverd
Beoordeling melden
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tapijt werd geleverd in de verkeerde kleur, contact opgenomen. Er was onduidelijkheid of het tapijt nog wel of niet op voorraad was. Uiteindelijk bleek het niet op voorraad te zijn, terwijl op de website iets anders stond. Zoiets kan natuurlijk gebeuren, maar de terugkoppeling duurde een paar dagen. Dat vond ik wel jammer. Ze hebben wel hun best voor ons gedaan en het is netjes geretourneerd. Echter, ik moet er nu zelf achteraan om mijn geld terug te krijgen denk ik want daar heb ik niks over gehoord.
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vandaag t kleed neergelegd. Wit met zwarte kruisen maar er klopt niks van. De kruisen sluiten niet aan, scheve strepen stukjes niet zwart. Al met al heel lelijk echt n slechte B keuze!
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
12 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback. Wat je aangeeft hoort bij het ontwerp en is dus geen productiefout. Mocht het vloerkleed niet naar wens zijn, dan kan je het uiteraard binnen 30 dagen kosteloos naar ons retourneren. Mochten er verder nog vragen zijn, dan kan je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice. Fijne dag gewenst. Team Tapeso
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde 2 tapijten van hetzelfde ontwerp. Er werd een verstuurd en de ander geannuleerd zonder mij in te lichten. Heb gebeld, en het antwoord was "we hadden er maar een". Als mij dat eerder was verteld, had ik een ander ontwerp gekozen.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
12 apr 2024
Erg spijtig om te horen. Het kleed dat u wel heeft gekregen mag altijd weer terug. Dat moet u eigenlijk ook zijn aangeboden tijdens het telefoongesprek. Omdat wij samenwerken met producenten komt het heel soms voor dat de oplage niet overeenkomt, soms dan denken wij of zij ook dat er nog bepaalde kleden zijn maar komen we er steeksproef gewijs achter dat het kleed eigenlijk niet geschikt is voor verkoop, op dit soort momenten proberen wij altijd klanten even te spreken en de opties door te nemen. Als u het kleed houdt dan wensen we u daar veel plezier van en als u het wilt omruilen voor een ander setje dan zijn we hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u. Zachte groet, Team Tapeso
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik zou stoppen met verzenden met gls, geen mailtje over hoelaat ze komen of welke dag. Tapeso weet dit ook niet. En vervolgens blijkt het in de tuin te liggen al de hele middag terwijl ik dacht dat het op een ander adres zou worden afgeleverd .
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
11 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat de levering niet goed is verlopen. Wij zullen dit intern bespreken en proberen de levering in de toekomst te verbeteren. Mochten er nog vragen zijn over de bestelling, laat het ons dan gerust weten. Verder wensen we je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorg was heel erg slecht
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
11 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de levering. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben stuur dan gerust een bericht naar onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Tapijt blijft niet liggen en Krult.

Het tapijt is zo licht dat het buiten nooit blijft liggen, krult alle kanten op. Ziet er dus niet uit. Hoe kun je dat verzwaren.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
11 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het vloerkleed niet blijft liggen. Mocht je vragen hebben over de bestelling en het vlak krijgen van de kleden, dan kan hiervoor contact worden opgenomen met de klantenservice. De klantenservice is van ma t/m vr geopend van 09.00 tot 17.00 uur. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurde langer dan verwacht, de bezorgdienst verwees terug naar Tapeso. Slecht te volgen met de track and trace. Via chat contact gehad zouden er achterheen gaan maar niets meer gehoord. Wel blij met het kleed.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
11 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de levering niet goed is verlopen en dat er vanuit het chat contact geen antwoord meer is gekomen. Wij zullen dit intern bespreken, zodat wij in de toekomst een betere service kunnen bieden. We vinden het wel fijn om te horen dat je het vloerkleed hebt mogen ontvangen. Ook vinden we het leuk om te zien dat je de tijd hebt genomen om een foto mee te sturen. Het vloerkleed staat echt super mooi bij de meubels. We wensen je ondanks de levering veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
IN
Irene N.
Amsterdam
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging duurde lang, een dag of 4 a 5. Het bestelde buitenkleed was opgerold en de kruiken die dat veroorzaakt zijn er na een week nog niet uit. De kruiken zijn ook een ietsje verkleurd. Daarnaast is het kleed erg dun waardoor het weg glijdt als je erop stapt. Al met al geen goede aankoop, geen kwalitatief goed kleed.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
11 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het vloerkleed met kreukels is geleverd en dat deze er niet uit willen. Mocht je vragen hebben over deze bestelling, neem dan gerust contact met ons op. De klantenservice is van ma t/m vr bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden