tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM
Angelique M.
Doetinchem

Beoordelingen voor tapeso.nl

Nvt
Ik had met jullie bedrijf afgesproken dat het grote kleed op zaterdag werd bezorgd! Maar nee, het werd op donderdag afgeleverd bij mensen een stuk verderop wonend! Ik was boos, het kleed is 240 x 340!!! Daarbij kwam nog dat ik wel thuis was, maar toch werd het bij anderen bezorgd! Lekker dan! BAH
snelle bestelling en levering
AD
Anne D.
Antwerpen
Tapijt was dubbel geplooid. Dat krijgen we niet zo 123 goed, blijft gegolfd liggen, hoe hard we ook ons best deden (met 3 man) om het goed te krijgen, veel kale plekken, en dan vooràl waar het dubbel geplooid werd. Hadden wel gelezen dat het dikker mocht zijn, maar dat het voor de prijs ok is, maar hier zijn toch echt wel véél "zwarte" (lees : kale) vlekken, want zo komen ze uit op een witte tapijt (hoewel de tegels die eronder liggen ook heel licht van kleur zijn ...) Buren uit het dorp hebben onze levering afgewacht, zijn komen kijken, en hebben beslist elders te kopen. Dat zegt o.i. genoeg, het ligt dus niet aan onze perceptie...... (want het zijn wel wij die het gekocht en betaald hebben)
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Soms dan komt het voor dat een kleed verschrikkelijk lang zit opgerold en dat er ook andere kleden bovenop liggen in de stellingen, dit zorgt ervoor dat er soms rare plooien in de kleden trekken. Opzich als u het oprolt in tegenovergestelde richting en en dan even een dag of 2 laat liggen, dan moet opzich al 90% eruit zijn. Zoniet dan raad ik u aan om zeker even contact op te nemen met de reguliere klantenservice (iedere werkdag tussen 0900u - 1700u), deze kan dan mogelijkheden tot retour met u bespreken. Zachte groet, Team Tapeso

Het bestelde tapijt werd heel vlot bezorgd

Het bestelde tapijt werd heel vlot verzonden en bezorgd. De website is duidelijk: mijn eerste keer dat ik bij Tapeso.nl heb gekeken. Ik ben er blij mee, want de kamer ziet er warmer en gezelliger uit. Een mooie kleur beige, die gelijk is aan de getoonde afbeeldingen. Ik ben helemaal tevreden :-)
Prima stoeltjes snel geleverd
Veel aanbod, goede uitleg over maten, snelle afhandeling. We zijn blij met ons vloerkleed.
Super

Tevreden

Mooi tapijt, stevig en zeer degelijk.
MV
M v.
gennep
3 mei 2024
goede communicatie en mee denken.
1 mei 2024
Hebben ons op tijd gemeld dat het kleed op voorraad is.
1 mei 2024
30 apr 2024

Slechte service na retournering

Snelle en correcte levering. Alleen bij een retournering hoor je helemaal niks. Je blijft in het ongewisse of het retourneerde product aangekomen is laat staan de terugbetaling.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback. Je retouren zijn inmiddels verwerkt en hiervan heb je als goed is ook bericht ontvangen. Mochten wij wel nog ergens mee kunnen helpen, dan kan je altijd contact met ons opnemen via service@tapeso.nl Met zachte groet, Het Tapeso-team
30 apr 2024

Bestelling was niet voorradig, werd goed op de hoogte gehouden en netjes alles afgerond
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Bedankt voor de positieve review! We waarderen de tijd die er voor is genomen. Fijn om te horen dat er tevredenheid is! We staan in de toekomst uiteraard ook weer voor je klaar. Met zachte groet, Het Tapeso-team