tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.156 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

23 mrt 2024
17 mrt 2024
De snelle afhandeling van Tapeso.nl. Echter het transportbedrijf dat uiteindelijk het tapijt heeft afgeleverd, kan beter communiceren. Gelukkig heb ik het op de aangegeven dag ontvangen, maar gezien vele reviews, heb ik geluk gehad. Het tapijt was de moeite waard en een leuke prijs. Echter de kleur komt niet overeen met de foto de site van Tapeso, maar in mijn geval kwam het goed uit.
3 mrt 2024

Erg goed, 1 minpuntje.

Snelheid van levering was super. Maar ik moest een nieuwe leverdatum instellen en daar heb ik nooit een bevestiging van gekregen dus ik wist niet wanneer het kleed nog eens geleverd zou worden. Helaas pastte het kleed niet mooi in mijn interieur. Retouraanvraag ging ook prima.
Mooi tapijt. Maar er komt een chemische geur vanaf een aantal dagen , dit komt waarschijnlijk door de verf die gebruikt is. Verder mooi tapijt

nette service goede prijs kwaliteit

Snelle bevestiging van bestelling/betaling. Netjes bezorgd, helaas niet de volgende dag zoals de site deed vermoedden.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat de bevestiging van je bestelling en betaling vlot verliep en de levering netjes is afgehandeld. Het spijt ons echter dat de levering niet zoals verwacht de volgende dag plaatsvond, ondanks de indicatie op onze website. We streven altijd naar een snelle en nauwkeurige levering, en we zullen intern kijken naar manieren om dit proces te verbeteren en ervoor te zorgen dat de geschatte levertijden nauwkeuriger worden weergegeven. We waarderen je feedback en hopen dat je desondanks tevreden bent met je aankoop. Als er nog iets is waarmee we kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. Met zachte groet, het Tapeso team
Vloerkleden zijn super. Wel jammer dat mijn bestelling in twee delen kwam ipv een dag later tegelijk te versturen.
18 feb 2024
Het bestellen ging makkelijk en snel en het kleed werd ook op de aangegeven dag bezorgd.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Geweldig om te horen dat het bestelproces soepel verliep en dat het kleed op tijd werd bezorgd zoals beloofd. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor je vertrouwen in ons! 🛍️ Met zachte groet, het Tapeso team
gewoon blijven doen wat jullie doen. Ik bestel; jullie leveren; moeilijker wordt het niet
Prima kleed. Voor de prijs die je betaald zijn het hele degelijke kleden.
Snel en mooi product. Ziet er uit zoals op de web pagina is afgebeeld.
Jammer dat jullie een bezorg datum geven die later onjuist is.
Prima geregeld en levering mooi op tijd. Heel erg tevreden.
Vloerkleed voldoet aan verwachting. Snelle levering

Prachtig

Zoals omschrijving en foto ziet er mooi uit

Was prima en netjes op tijd bezirgd

Was prima en netjes op tijd bezorgd
Goed om te horen! Bedankt voor de mooie beoordeling. Zachte groet, Team Tapeso