tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.156 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

WD
wilma D.
amsterdam
Mooi kleed, snelle levering.
Mooi kleed. Goed verpakt.
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling.
JV
duidelijke informatie

Mooi op tijd geleverd

Prima kwaliteit
18 feb 2024
Snelle levering.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de positieve review. Goed om te horen, dat je de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen. Bedankt voor je aankoop en veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst 🛍️. Met zachte groet, het Tapeso team
11 feb 2024

Vloerkleden

De vloerkleden werden snel verzonden en waren netjes verpakt. Ze zijn van mooie kwaliteit. De bezorging zelf was minder goed. Er werd aangegeven in de track en trace dat ze bezorgd waren, terwijl dit niet zo was. Een dag later werden ze gedropt bij de voordeur, zonder dat er aan werd gebeld. Ik begrijp dat dit niet aan Tapeso ligt, maar misschien wel iets om terug te koppelen aan het vervoersbedrijf.
18 jan 2024
Ik heb de service van Tapeso als prettig ervaren en ook de telefonische bereikbaarheid vond ik fijn.Wat beter kan is de bezorging,dat liep nu echt niet volgens afspraak en dat was heel vervelend.Uiteindelijk ben ik wel heel blij met mijn nieuwe tapijt.
13 jan 2024
Het bestelde kleed is goed! Levering was twee dagen later dan waar we bericht van kregen. Slecht op de hoogte gehouden en het was bij navraag onduidelijk waar het kleed was en wanneer het wel geleverd zou worden.
Klantenservice gebeld dat ik vergeten wat de kortingscode toe te voegen. Zij hebben na het gecontroleerd te hebben, direct opdracht gegeven en de korting stond snel op mn rekening. Efficient en vriendelijk. Top!
We hadden een verkeerde keuze gemaakt en een ander besteld ..ze hebben het keurig inorde gemaakt om het eerste kleed tegen te houden..waren hier heel blij mee zodat we geen nawerking hadden ..alle lof dus
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de positieve feedback, we doen inderdaad ons best wanneer er iets fout besteld is, om onze hand nog tussen de bestelling te steken. Blij te horen dat het goed voor u heeft gewerkt. op deze manier. Zachte groet, Team Tapeso
Ik had graag een staaltje gehad. Moeilijk te zien vanaf internet. Heel toevallig kwam ik in een een winkel een staal tegen. Anders had ik kleed niet durven te besteden. Kleed is mooi!
Antwoord van tapeso.nl
Mooi dat u alsnog het kleed op deze creatieve manier heeft opgelost en dat u tevreden bent. Was het tegengevallen dan had het altijd weer terug gemogen. Zachte groet, Team Tapeso
27 jan 2024

Prima

Klantenservice is goed bereikbaar en denken mee. Probleem werd opgelost. Moet alleen mijn geld nog terugkrijgen. Hopelijk verloopt dat verder ook soepel.
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de feedback, geld moet als het goed is automatisch op uw rekening staan binnen een week na retourneren, anders dan kunt u bellen en dan doen we het handmatig, dit is bij u ook gebeurt volgens mij :) Zachte groet, Team Tapeso
3 feb 2024
Leuke / mooie loper voor in de gang , precies zoals op de afbeelding. Het bezorgen duurde enkel wat langer ( dan beloofd ) . Maar ben er blij mee !
Antwoord van tapeso.nl
Past erg goed! Bedankt voor de mooie beoordeling!
WV
Wietske V.
Halderberge
Tapijt terug gestuurd voldeed niet aan mij verwachting. Hopen dat m'n geld terug gestort word. Mijn vorige kleed was perfect mooi van kleur.
7 jan 2024

Niets mis mee

Werd geleverd zoals beschreven had wel iets duidelijk mogen zijn qua verzendingen updates veder geen problemen en wel een mooi vloerkleed
Antwoord van tapeso.nl
Goedendag, Erg blij dat u tevreden bent over het kleed zelf alhoewel er procesmatig misschien dingen niet duidelijk verliepen, we staan altijd open voor uw feedback, ook via telefoon of chat als u daar tijd voor heeft. Bedankt voor de mooie beoordeling desondanks. zachte groet, Jordy
20 jan 2024

Tapijt ziet erg goed uit!

Tapijt ziet er uit als op de foto, maar wel hier en daar wat imperfecties. Verder bezorging ook erg goed!
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling. Stellen we erg op prijs. Als u de behoefte heeft om nog verdere toelichting op uw beoordeling te geven dan mag u ons altijd contacteren op werkdagen tussen 0900u - 1700u. Warme groet, Team Tapeso
7 jan 2024
De levering ging perfect,maar de kleur was niet goed retour gestuurt maar hoor niks,dus effe afwachten.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de mooie beoordeling, als wat kleinere partij waarderen we dit soort dingen enorm. Mocht het zo zijn dat een betaling niet automatisch afgehandeld wordt, dan gelieve ons op te bellen/chatten/ emailen en dan kunnen we vaak een hele hoop zaken achteraf naar tevredenheid herstellen :) Zachte groet
Goede service na aankomst beschadigd pakket Protection moet je zelf op kleed spuiten, is niet gezond
Mooi en nuttig tapijt, maar hij was zolang -blijkbaar- zo stijf opgerold, dat de rand omhoog staat.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback! We vinden het fijn om te horen dat je het vloerkleed mooi vindt. Wel is het jammer om te horen dat de randen van het vloerkleed omhoog blijven staan. Voor de omhoog staande randen raden wij aan om het vloerkleed in tegenovergestelde richting op te rollen en deze dan een nacht te laten liggen/staan, dit zou moeten helpen om de randen platter op de grond te krijgen, de rest van de eventuele opstaande randen en hobbels zouden binnen 3 tot 4 weken uit het kleed moeten verdwijnen. Wanneer het vloerkleed na 3 tot 4 weken nog niet volledig plat ligt. Dan raden we aan om contact op te nemen met de klantenservice door te mailen naar service@tapeso.nl Met vriendelijke groet, Het Tapeso team