2dehandslaptops.nl- Logo - Beoordelingen

2dehandslaptops.nl

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2022
2dehandslaptops.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Als klant vanaf het begin ben ik zeer tevreden over onze zakelijke en particuliere relatie. 2dehandslaptops staat altijd klaar met een snelle en efficiënte oplossing wanneer dat nodig is, wat S for Software al meerdere keren enorm heeft geholpen. De geleverde producten zijn van prima kwaliteit en voldoen aan onze verwachtingen. Wat me bijzonder bevalt, is niet alleen hun professionaliteit, maar ook de persoonlijke benadering. Ze maken altijd tijd voor een kort praatje, wat een vriendelijke en sociale touch toevoegt aan de samenwerking en de relatie waardevol maakt. Het is fijn om elkaar te helpen, zo helpen wij 2dehandlaptops ook met software waar ze met veel plezier gebruik van maken en waardoor hun orderproces tussen webshop en boekhouding voor een groot deel is geautomatiseerd. Al met al kijk ik uit naar een voortzetting van onze fijne samenwerking en ben ervan overtuigd dat dit bedrijf een aanbeveling is voor iedereen die een computer of laptop nodig heeft.

8 jul 2023
Een volledig werkende laptop leveren.

Beoordelingen voor 2dehandslaptops.nl

23 nov 2023

Heel hartelijk dank!

Geweldige zaak, altijd uitstekende producten en een geweldige service! Daarnaast ook mooi om te vermelden dat ze onlangs meerdere laptops en een webcam hebben gesponsord voor Oekraine! Hiermee zijn meerdere kerken geholpen in het door oorlog getroffen geland. Nogmaals hartelijk dank!

Al jaren een tevreden klant

Al jaren koop ik hier onze telefoons en laptops en waarom? John en zijn team zijn altijd vriendelijk en vakkundig, denken met je mee en geven advies wat bij je past.Gewoon zonder nonsens maar met het hart op de juiste plek!
4 aug 2023
Goede service! Ik had een probleem bij een herinstallatie. Kostenloos werd me een andere laptop toegestuurd met een retourbon voor de andere laptop. Goed contact met de mensen daar. Helemaal top!
9 aug 2023
Eerlijkheid en openheid bij het advies.
KD
KD d.
Opheusden
Al diverse keren contact gehad met 2ehands laptops. Of het nu een software probleem was of de aankoop van refurbished of nieuwe apparatuur, elke keer weer prima adviezen ontvangen en heel fijn geholpen. Kan de firma en het gehele team eigenlijk maar met 2 zinnen omschrijven: "Nieuw of oud, computerprobleem of fout? Nooit een teleurstelling of strop ....ga naar 2ehandslaptop(s)!
Antwoord van 2dehandslaptops.nl
Kijk, hier doen we het toch gewoon voor, hartelijke review, dankjewel! en mocht er wat zijn in de toekomst, gewoon bellen!! Team 2dehandslaptops
TF
Theo F.
Gouderak
2 aug 2023

Ik zal dit bedrijf zeker aanraden bij anderen.

Laptop is in goede orde ontvangen en we zijn netjes op de hoogte gehouden over de levertijd. Laptop kwam netjes op tijd binnen alles werkte naar behoren we zijn er heel blij mee voor een schappelijke prijs en service dat zie je niet vaak. De status van de laptop was bijna als nieuw. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden bij anderen.
3 aug 2023
Goedemorgen Theo, bedankt voor je reactie, het is ook de bedoeling dat de klant blij is. We staan er als team ook achter en als er wat is dan moet je gewoon bellen, ook na de garantie periode gewoon even bellen en overleggen voordat je onnodige kosten gaat maken. nogmaals bedankt en een fijne dag Team 2dehandslaptops.nl

Uistekende service

Mijn pakket was kwijt bij DPD. Contact opgenomen met 2ehandslaptop en probleem is meteen opgelost. De volgende dag stond er een bezorger van Post NL met een nieuwe laptop. Contact via de mail verliep vlot. Dit is de 2e keer dat ik heb besteld, maar zal zeker in de toekomst nogmaals bestellen.
29 aug 2023

Dik tevreden!

Nog nooit zo een super bedrijf meegemaakt. Ik had per ongeluk een verkeerde laptop besteld, maar wat hebben zij het netjes opgelost. Ik was heel verbaasd. Dit bedrijf verdiend echt een dikke pluim. Ik ben voor eeuwig een vaste klant!
11 sep 2023
Beste klant, goed om te horen, teveel betaald betekend dat je geld terug krijgt. Zo blijft het leuk en eerlijk. Fijne dag toegewenst van ons allen!
26 nov 2023

Een fijne snelle service

2 jaar geleden hier een laptop aangeschaft. Mijn laptop kreeg wat kuren. Op advies langsgekomen en de laptop incl. externe harde schijf werden nagekeken. Het probleem werd gevonden en ik kan weer verder. Een fijne snelle service!
16 sep 2023
Voor het eerst een computer HP ProDEsk gekocht bij dit bedrijf. Heb de computer nu enkele dagen en ik ben er zeer blij mee. Je krijgt wat je koopt. Werd prima geholpen. En de service is gewoon goed. Zeker een aanrader.
CH
Carolien H.
VEENENDAAL
15 jun 2023
Uitstekende service, altijd snel een oplossing. Vriendelijk en professioneel. Ik heb al vaker mijn laptop gebracht met een probleem en altijd is het snel en goed opgelost voor een lage prijs.
26 jul 2023

Gewoon een ouderwetse computershop. Top

Ik was op zoek naar een card reader. loop ik toevallig ook nog tegen een oplader aan met een Mickey Mouse kabel. 😉 Fijn dat dit soort winkeltjes met spulletjes er nog zijn. Wordt ik blij van.

Helemaal TOP!!

Wederom goede service had problemen met mijn printer en mijn nieuwe laptop. (Die ik daar gekocht heb) ze hielpen mij mega snel en alles is weer goed afgerond. Echt mega blij met zo’n zaak!
13 sep 2023

Top service

Al twee keer een laptop aangeschaft hier. Je wordt ontzettend goed geholpen, en ze zijn eerlijk over de producten. Je wordt altijd zo snel mogelijk en vriendelijk geholpen. Top service!
19 sep 2023

correcte snelle afhandeling

De vriendelijke manier waarop ik te woord ben gestaan door Sjon. Nette afhandeling, heel snelle service. Laptop ziet er perfect uit. Op de site 3 sterren, maar ziet er uit als nieuw.

HP Zbook 14U G6 is zo goed als nieuw

Geleverde HP Zbook 14U G6 is zo goed als nieuw, geen zichtbare beschadigingen. Laptop is geleverd met de gevraagde specificaties. Ben erg tevreden met deze aankoop.
18 jun 2023

Complimenten 👍🏻

We waren in eerste instantie niet tevreden over het product wat we hadden gekocht, maar de geboden oplossing was naar alle tevredenheid! Complimenten hiervoor👍🏻

Service

Vriendelijke, vlotte service. De mensen hebben kennis van zaken en helpen goed. Bovendien helpt het bedrijf zo ook verspilling van materialen tegen te gaan.
4 jul 2023
De hp elitebook 820 werkt heel goed prima computer ziet er mooi uit, het bedrijf doet er alles aan om een goede computer te verkopen Ik ben zeer tevreden
31 aug 2023
Jullie service is uitstekend evenals de producten. Heb nu voor de vierde keer een laptop aangeschaft. Goede kwaliteit en scherpe prijs. Heel tevreden!