Vijverwinkel.com- Logo - Beoordelingen

Vijverwinkel.com

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden72 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 dec 2022
Vijverwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Alles verliep correct. Mijn bestelling kon niet helemaal geleverd worden. Via een telefoontje werd ik hier van op de hoogte gebracht. Het resterende geld werd onmiddellijk terug over geschreven. Wat een top service 👍😀. Daar mogen anderen een voorbeeld aan nemen. Doe zo verder.

Ik heb iets besteld bij vijverwinkel meer dan een week nog niets geleverd al twee keer een mail gezonden krijg gewoon geen antwoord nochtans sta er op de site dat ze er alles aan doen om zo vlug mogelijk te leveren dus is echt geen reclame

Beoordelingen voor Vijverwinkel.com

25 jun 2023
Snel en in prima verpakking
18 jun 2023
Goede service. Ook via de mail
17 jun 2023
alles is goed gegaan
15 jun 2023
SV
sara v.
erembodegem
6 jun 2023
Snelle, correcte levering en heel behulpzaam.
29 mei 2023
een andere bezorger kiezen, mijn pakket is nu zoek, zeer slechte ervaring met DPD.
Antwoord van Vijverwinkel.com
3 aug 2023
Beste Martin, Bedankt voor uw review en onze excuses voor het ongemak. De levering had wat vertraging opgelopen. Inmiddels is het pakket bij u afgeleverd. Hopelijk bent u in ieder geval alsnog tevreden met de ontvangen producten. Team Vijverwinkel.com
WH
Walter H.
OUDDORP ZH
25 mei 2023
snelle levering
23 mei 2023
Snelle levering en een goede prijs !