Vijverwinkel.com- Logo - Beoordelingen

Vijverwinkel.com

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 dec 2022
Vijverwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Alles verliep correct. Mijn bestelling kon niet helemaal geleverd worden. Via een telefoontje werd ik hier van op de hoogte gebracht. Het resterende geld werd onmiddellijk terug over geschreven. Wat een top service 👍😀. Daar mogen anderen een voorbeeld aan nemen. Doe zo verder.

4 feb 2024
Bestelling geplaatst, betaling uitgevoerd. Ennige nieuws na 5dagen is mail bedankt voor uw bestelling. Reedsmail gestuurd met vraagwanneer wordt deze verstuurd, geen reactie.

Beoordelingen voor Vijverwinkel.com

Geweldig product, snel in huis

Makkelijk bestellen, zeer snelle levering precies zoals besteld. Product is fantastisch maar wel heel erg duur geworden, ik kocht het voorheen in Duitsland voor ongeveer de helft van de prijs.
Alleen maar positieve samenwerkingen met de vijverwinkel.com gehad

Fijne website

Goede producten en vlotte service
Alles ging goed.
MS
M S.
s-Heerenberg
Snelle levering.
Snel geregeld
7 apr 2024
Snelle correcte levering.
Ik heb nog niets ontvangen.
Antwoord van Vijverwinkel.com
Beste Mario, Bedankt voor uw review en onze excuses voor het ongemak. De levering heeft wat vertraging opgelopen. Inmiddels heeft u een Track & Trace code ontvangen in uw mailbox. Team Vijverwinkel.com
Product zoals omschreven, goed ingepakt.
18 feb 2024
Correcte afspraken
4 feb 2024
Antwoord van Vijverwinkel.com
Beste Thierry, Bedankt voor uw review en onze excuses voor het ongemak. De levering heeft wat vertraging opgelopen. Inmiddels bent u op de hoogte gebracht van de levering. Team Vijverwinkel.com
Alles perfect verlopen! Vlotte service en volgende dag al in huis!
18 jun 2023
13 jul 2023
Vlotte samenwerking. Degelijke verpakking. Snelle verzending, maar koerier is ontzettend traag waar vijverwinkel geen invloed op heeft.
Zeeg goed en eerlijk geholpen Dus het ritje Almere naar Oirschot is het meer dan waard geweest Gr Michel