Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
20 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Goede en fijne producten, zeer tevreden! Bij fout product in de bestelling de juiste kosteloos ontvangen en het verkeerde product ook mogen houden. Top!
De service van deze groothandel is uitermate slecht. Ik koop al JAREN mijn spullen hier omdat de over het algemeen goed zijn. Maar in die tijd 2 keer een klacht gehad 1x over lijm en nu over verkeerde lampen door verkeerde omschrijving.. en er komt totaal geen oplossing.. het gaat over kleine producten/ kleine aankopen.. en zelfs hierin komt 0.0 oplossing en alleen maar weerwoord.. ik hou me hart vast voor mensen die klachten hebben over duren/grote aanschaf. De service is voor mij het punt om over te gaan stappen van groothandel hogelijk doen ze er wat mee.
Uiteindelijk kwam de oplossing dat ik het op eige kosten mag terug sturen (€6.95) op een bestelling van 8 euro..
Teil ik ook verzendkosten geen betaal
Ik hoop dat jullie met toekomstige klanten en klachten beter om gaan!
Ik wacht al heel lang op mijn pakketje en er word hier enorm makkelijk mee omgegaan,
Beoordeling melden
Antwoord van Glamournagelproducten
26 jan 2024
Beste,
Uw bestelling was op de 16de verstuurd. En u heeft pas de 23ste contact met ons opgenomen over dat uw pakketje nog niet aangekomen was.
Wij hebben na uw contact direct werk hiervan gemaakt, en u binnen 3 dagen geholpen dit op te lossen, doormiddels van een nieuw pakket naar u te sturen.
Dit is dan ook verder netjes en op tijd behandeld. Wij doen dan ook altijd ons best dit soort situaties zo spoedig mogelijk op te lossen zodra wij dit horen van de klant.
6 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Slechte service!
De service van deze groothandel is uitermate slecht. Ik koop al JAREN mijn spullen hier omdat de over het algemeen goed zijn. Maar in die tijd 2 keer een klacht gehad 1x over lijm en nu over verkeerde lampen door verkeerde omschrijving.. en er komt totaal geen oplossing.. het gaat over kleine producten/ kleine aankopen.. en zelfs hierin komt 0.0 oplossing en alleen maar weerwoord.. ik hou me hart vast voor mensen die klachten hebben over duren/grote aanschaf. De service is voor mij het punt om over te gaan stappen van groothandel hogelijk doen ze er wat mee.
Uiteindelijk kwam de oplossing dat ik het op eige kosten mag terug sturen (€6.95) op een bestelling van 8 euro..
Teil ik ook verzendkosten geen betaal
Ik hoop dat jullie met toekomstige klanten en klachten beter om gaan!
Beoordeling melden
17 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Ontvangen producten zijn prima, maar de levertijd en de communicatie hierover mag verbeterd worden. Het duurde een paar dagen voordat het product geleverd werd. In de tijd van snelle bezorging is het jammer als je product bijna 4-5 dagen later pas binnen hebt.
Beoordeling melden
1 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Geen versturing met handtekening nodig. Daardoor wordt het pakket niet afgeleverd en moet daardoor uitwijken naar jumbo. Onnodig 6,50 euro betalen terwijl het voor mij niet hoeft.
Verzendkosten vind ik echt te hoog! Na zo’n bedrag vind ik best dat je dan geen verzendkosten moet betalen. Het is echt veel te hoog. Verder geef ik de producten een dikke 10
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.