huisdierplezier.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.475 beoordelingen in totaal

27 jul 2023
Ik zocht een universeel hondenrek, zodat we later, als we een andere auto hebben, geen nieuw moeten kopen. Dat is in elk geval gelukt! De handleiding bevindt zich op de verpakking, in verschillende talen. Alles is netjes verpakt. Het rek is makkelijk te monteren. Ik deed er nog geen kwartiertje over. In onze Peugeot 308 SW II heb ik de steunen op de verste uiteinden van de hoofdsteunen moeten bevestigen, want de stangen zelf passen enkel in de klemmen op het uitschuifbare deel. Ook heb ik het extra verlengstukje er van tussen moeten halen, want de hoogte tot het plafond is kennelijk lager dan gebruikelijk en het standaard rek paste er anders niet tussen (te hoog). Daardoor hebben we maar vier i.p.v. 5 stangen, maar aan de voornaamste functie - ervoor zorgen dat de hond niet gekatapulteerd kan worden - is voldaan. Tijdens de eerste rit viel het me wel op dat de stangen behoorlijk dik zijn. Vooral de middelste valt op, omdat hij zich midden in je gezichtsveld naar achteren bevindt. Hopelijk is dat slechts eventjes wennen, want ik twijfelde nog om een (dunner) roosterrek te nemen. In ieder geval erg tevreden met deze aankoop, zeker aan de wel heel gunstige prijs (tot 30% verschil met andere aanbieders). Ik ben voortaan gerust. Overigens ook sneller geleverd dan bedoeld: op maandag besteld met gewenste levering op woensdag: dinsdag is het geleverd (gelukkig was ik net thuis).

11 jul 2023
Een artikel dat we al vele malen besteld hebben is ineens in prijs verdubbeld. Of eigenlijk is de inhoud gehalveerd, i.p.v. 15 kilo krijgen we voor hetzelfde bedrag nu 7 kilo. Schandalig. Reactie op contactformulier komt niet en telefonisch contact met de klantenservice was ook weinig positief. Laatste keer dat we hier iets gekocht hebben.

Beoordelingen voor huisdierplezier.nl

6 sep 2023
Ik begreep de maten niet goed. Nu blijkt dat de hondenmand toch te klein is. Helaas.
30 jun 2023
ik vindt het duur voor die maat maar ja ik heb het zelf besteld
27 jun 2023
de afmetingen van de vogelkooi waren niet juist.
6 jul 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat het artikel niet helemaal naar wens is. Ik zie dat je hier nog geen direct contact met ons over hebt opgenomen. Welke afmetingen heeft het product dat niet helemaal zou kloppen? Je kunt hier altijd even contact met ons over opnemen door een mail te sturen naar info@huisdierplezier.nl
20 sep 2023
Bezorging oké product kapot
9 aug 2023

Prijs is verdubbeld

7 nov 2023
Retouren erg duur ivm België en eigen kosten. Jammer voor een Nederlands bedrijf dat klanten op kosten worden gejaagd door hun magazijn voor retouren in Belgie te plaatsen. Staat nergens duidelijk op website. Wel als je het retourbeleid uitpluist.
22 okt 2023
Drinkbakje past helemaal niet door een draadkooi; Jullie hadden de afmeting van het deel dat door de kooi gaat, moeten aangeven, zodat men dit kan opmeten
1 sep 2023
Kwaliteit van het hok is zeer slecht, gaat zeker niet lang mee gaan, hout was al stuk als ik de doos open deed. Hopelijk kan ik het nog terug sturen
20 okt 2023
Maat hondehalsband komt in realiteit niet overeen met beschrijving op de site. Kost mij 2maal 8 € transportkosten voor retour en opnieuw bestellen
25 jun 2023
Ander product ontvangen dan besteld. Ik kreeg een harnas ipv flamingo box Bovendien was de doos totaal kapot. In andere doos retour via bol
27 jun 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat er een ander product is geleverd dan was besteld. Ik zie dat je hier nog geen direct contact met ons over op hebt genomen, dan hadden we dit natuurlijk ons best gedaan om dit zo goed mogelijk op te lossen. Ik zie dat je het artikel inmiddels al retour hebt gezonden, wanneer het ontvangen is en nagekeken in ons magazijn, zal er natuurlijk en terugbetaling verwerkt worden.
15 jul 2023

Prachtig buitenhok, beschadigd geleverd.

Prachtig buitenhok, ruikt heerlijk naar dennenhout, snel en simpel in elkaar gezet maar helaas wel op 2 plekken beschadigd. (Zo geleverd)
29 jun 2023
Retourneren is niet gratis en het postadres is in België dus extra verzendkosten. Terwijl er een adres in Brabant op de website staat.
6 jul 2023
Goedemiddag, Het adres in Brabant is slechts ons kantoor, wij leveren alle producten direct vanuit onze leverancier in België. Op onze website staat duidelijk aangegeven hoe het retourneren precies werkt en dat wij deze kosten inderdaad niet vergoeden.
15 aug 2023

Krabpaal Kleur komt niet overeen

Krabpaal: De bodemplaat is niet creme/beige maar eerder zalmroze/licht oranje. Meteen retour gestuurd.
2 aug 2023
Ik heb 1 item te weinig ontvangen. Melding gemaakt, maar nog geen reactie. Wel al betaald.
2 aug 2023
Vogelkooi komt qua maat niet overeen met hoe het vermeld staat op de site helaas...
10 jul 2023
Product beschadigd en hierover een klacht ingediend. Geen reactie ontvangen hierop
11 jul 2023
Goedemiddag, Vervelend dat het product op deze manier bij je is geleverd! Ik zie dat deze bestelling via bol.com is geplaatst. Helaas kan ik in zowel de bol.com chat als in onze mail geen bericht van je vinden. Je kunt natuurlijk altijd even mailen naar info@huisdierplezier.nl zodat we een passende oplossing kunnen zoeken.
11 sep 2023
ik had zittouw 30cm besteld en kreeg 20cm welke nergens op de site stond.
14 sep 2023
Hij was de klein en geen montage handleiding
1 sep 2023
zag er op foto wat groter uit