huisdierplezier.nl

303 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.475 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 apr 2024
huisdierplezier.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Ik zocht een universeel hondenrek, zodat we later, als we een andere auto hebben, geen nieuw moeten kopen. Dat is in elk geval gelukt! De handleiding bevindt zich op de verpakking, in verschillende talen. Alles is netjes verpakt. Het rek is makkelijk te monteren. Ik deed er nog geen kwartiertje over. In onze Peugeot 308 SW II heb ik de steunen op de verste uiteinden van de hoofdsteunen moeten bevestigen, want de stangen zelf passen enkel in de klemmen op het uitschuifbare deel. Ook heb ik het extra verlengstukje er van tussen moeten halen, want de hoogte tot het plafond is kennelijk lager dan gebruikelijk en het standaard rek paste er anders niet tussen (te hoog). Daardoor hebben we maar vier i.p.v. 5 stangen, maar aan de voornaamste functie - ervoor zorgen dat de hond niet gekatapulteerd kan worden - is voldaan. Tijdens de eerste rit viel het me wel op dat de stangen behoorlijk dik zijn. Vooral de middelste valt op, omdat hij zich midden in je gezichtsveld naar achteren bevindt. Hopelijk is dat slechts eventjes wennen, want ik twijfelde nog om een (dunner) roosterrek te nemen. In ieder geval erg tevreden met deze aankoop, zeker aan de wel heel gunstige prijs (tot 30% verschil met andere aanbieders). Ik ben voortaan gerust. Overigens ook sneller geleverd dan bedoeld: op maandag besteld met gewenste levering op woensdag: dinsdag is het geleverd (gelukkig was ik net thuis).

15 jun 2023
Ik heb bij jullie een badje gekocht voor mijn hond. De service was goed en het badje was er snel, maar hij had de bodem binnen 20 minuten al kapot. Ik zou jullie daarom willen aanraden om de bodem wat steviger te maken vanwege nagels die honden ook hebben natuurlijk. De lol was helaas heel kort, want na de eerste snee kwam al snel een groot gat een stukje (20 cm) ernaast. Super jammer! Maar de zijkant was wel weer sterk. Toch bedankt voor de paar dagen plezier en de snelle verzending!

Beoordelingen voor huisdierplezier.nl

6 jan 2024
Snelle service. De katten zijn blij met hun nieuwe krabpaal cq springplank.
27 jan 2024

Prima webshop, snelle levering!

Levering was snel, hondenmand besteld, goed verpakt en prijs gunstig.

Top

Artikel als beschreven, snel geleverd, erg blij mee
Zeer snelle leveringen En alles corect
Snelle levering, mooie bench!
Snelle en goede kevering
Snelheid van levering
27 jan 2024
18 jan 2024
6 jan 2024
27 jul 2023

Aanpasbaar rek, makkelijk gemonteerd, gezichtsveld ietwat beperkt door de dikte van de (middelste) stang(en)

Ik heb onlangs hondenbotten gekocht bij Huisdierplezier.nl Vanaf het moment dat ik de bestelling plaatste tot het moment dat de producten arriveerden, verliep alles prima. Ten eerste wil ik graag de snelle levering benadrukken. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, kreeg ik meteen een bevestiging en werd ik op de hoogte gehouden van het verzendproces. Binnen een dag ontving ik de hondenbotten al thuis. Dit was echt indrukwekkend. Wat betreft de kwaliteit van de producten, kan ik alleen maar lovend zijn. De hondenbotten zijn van uitstekende kwaliteit en mijn hond is er dol op. Ze zijn stevig, duurzaam en perfect geschikt voor hun kauwbehoefte. De website zelf is ook zeer gebruiksvriendelijk. Het was gemakkelijk om de gewenste producten te vinden en het bestelproces was eenvoudig en probleemloos. De duidelijke en gedetailleerde informatie bij elk product gaf me het vertrouwen dat ik de juiste keuze maakte. Tot slot wil ik ook de klantenservice van Huisdierplezier.nl prijzen. Ik had een vraag over mijn bestelling en ik werd snel en vriendelijk geholpen. Het team was professioneel en beleefd, en ze deden hun uiterste best om ervoor te zorgen dat ik tevreden was. Al met al kan ik Huisdierplezier.nl ten zeerste aanbevelen voor alle huisdierenliefhebbers.
De klantenservice was pro-actief, ze gaven aan dat het pakket wel erg lang op het depot stond (reden: was beschadigd tijdens het transport) voordat ik er zelf contact over zocht en stortten meteen het geld terug. Ik heb de bestelling opnieuw gedaan, maar deze werd beschadigd bezorgd. De breekbare artikelen zaten los in de doos waardoor er een barst in één van de artikelen zat. Ik mocht het op hun kosten terugsturen, maar het artikel was nog wel bruikbaar dus ik heb korting gekregen. Het verpakken zou dus beter kunnen.
15 jun 2023

Badje gekocht, bodem niet stevig

Antwoord van huisdierplezier.nl
27 jun 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat het product niet helemaal naar wens is. Er mag altijd even contact opgenomen worden met onze klantenservice zodat we tot een passende oplossing kunnen komen, dit kan in de chat via het bol.com account of door te mailen naar info@huisdierplezier.nl
26 okt 2023
Bestelling snel geleverd. Maten van hondenjasjes op website niet duidelijk. Twee jasjes retour. Telefonisch kontakt is niet m9gelijk. Heb er een mail over gestuurd en nog geen reaktie daarop gehad. Retourkosten zijn voor de klant. Dat had ik graag vantevoren geweten. Nu afwachten of retour goed verwerkt wordt ...... E wordt erg snel om een veoordeling gevraagd. Eerst retour afhandelen is beter.
16 jun 2023

Vertrouwde en veilige haven voor mijn chihuahua

Mijn hondje had al zo een mand . We gebruiken deze voor alle transporten, als veilige slaapplaats, de mand gaat overal mee naartoe als vertrouwde haven. Door het vele gebruik is ze versleten. In de winter lekker warm door de pels en in de zomer lekker koel. Ik was de binnenbekleding ook dikwijls uit, geen enkel probleem. Zeer handige tas.
1 sep 2023
Super snel verzonden en ontvangen. Klantenservice reageerde ook binnen enkele minuten. Mooie prijs vergeleken met andere aanbieders. Mijn konijnen vinden het heerlijk om op de coolplates te liggen op de warmere dagen. Er zat wel heel veel plastic om het product heen wat iets overbodig was. Misschien is daar een andere oplossing voor.
13 okt 2023

Goed bereikbaar als je vragen hebt!

Ik wou bestellen, bij het invullen van adres was er een probleem. Contact opgenomen met huisdierplezier. Direct mail ontvangen. Product besteld. Dus het gaf me vertrouwen dat mijn vraag direct beantwoord werd. Eerste keer dat ik daar bestelde. Correcte goed ingepakte levering.