huisdierplezier.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.475 beoordelingen in totaal

27 jul 2023
Ik zocht een universeel hondenrek, zodat we later, als we een andere auto hebben, geen nieuw moeten kopen. Dat is in elk geval gelukt! De handleiding bevindt zich op de verpakking, in verschillende talen. Alles is netjes verpakt. Het rek is makkelijk te monteren. Ik deed er nog geen kwartiertje over. In onze Peugeot 308 SW II heb ik de steunen op de verste uiteinden van de hoofdsteunen moeten bevestigen, want de stangen zelf passen enkel in de klemmen op het uitschuifbare deel. Ook heb ik het extra verlengstukje er van tussen moeten halen, want de hoogte tot het plafond is kennelijk lager dan gebruikelijk en het standaard rek paste er anders niet tussen (te hoog). Daardoor hebben we maar vier i.p.v. 5 stangen, maar aan de voornaamste functie - ervoor zorgen dat de hond niet gekatapulteerd kan worden - is voldaan. Tijdens de eerste rit viel het me wel op dat de stangen behoorlijk dik zijn. Vooral de middelste valt op, omdat hij zich midden in je gezichtsveld naar achteren bevindt. Hopelijk is dat slechts eventjes wennen, want ik twijfelde nog om een (dunner) roosterrek te nemen. In ieder geval erg tevreden met deze aankoop, zeker aan de wel heel gunstige prijs (tot 30% verschil met andere aanbieders). Ik ben voortaan gerust. Overigens ook sneller geleverd dan bedoeld: op maandag besteld met gewenste levering op woensdag: dinsdag is het geleverd (gelukkig was ik net thuis).

11 jul 2023
Een artikel dat we al vele malen besteld hebben is ineens in prijs verdubbeld. Of eigenlijk is de inhoud gehalveerd, i.p.v. 15 kilo krijgen we voor hetzelfde bedrag nu 7 kilo. Schandalig. Reactie op contactformulier komt niet en telefonisch contact met de klantenservice was ook weinig positief. Laatste keer dat we hier iets gekocht hebben.

Beoordelingen voor huisdierplezier.nl

stevig, geen duidelijke handleiding
11 okt 2023
Snelle levering, duidelijke website
29 sep 2023
Scherpe prijs en snelle verzending
1 sep 2023
Snelle levering. Goede verpakking
1 jul 2023
verpakt prima en geleverd snel Heel
23 aug 2023
perfecte kwaliteit snelle levering
28 jun 2023
Prima hondenmand, snelle levering.
26 jun 2023
was de volgende dag in huis.Super
25 nov 2023
snelle levering, gunstige prijzen
27 sep 2023
artikel zag er netjes en goed uit
8 sep 2023
snelle levering - correct product
12 jul 2023
Dat de bestelling snel thuis was.
10 aug 2023

Ga zo door

Snelle levering goede producten
27 jul 2023
Snelle levering, goed verpakt.
30 sep 2023
Snelle levering, goed verpakt
26 aug 2023
Snelle levering en goed verpakt
17 jan 2024
Snelle levering, mooie bench!
30 jun 2023
Snelle levering, alles prima.
20 sep 2023
Bezorging oké product kapot