huisdierplezier.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.475 beoordelingen in totaal

27 jul 2023
Ik zocht een universeel hondenrek, zodat we later, als we een andere auto hebben, geen nieuw moeten kopen. Dat is in elk geval gelukt! De handleiding bevindt zich op de verpakking, in verschillende talen. Alles is netjes verpakt. Het rek is makkelijk te monteren. Ik deed er nog geen kwartiertje over. In onze Peugeot 308 SW II heb ik de steunen op de verste uiteinden van de hoofdsteunen moeten bevestigen, want de stangen zelf passen enkel in de klemmen op het uitschuifbare deel. Ook heb ik het extra verlengstukje er van tussen moeten halen, want de hoogte tot het plafond is kennelijk lager dan gebruikelijk en het standaard rek paste er anders niet tussen (te hoog). Daardoor hebben we maar vier i.p.v. 5 stangen, maar aan de voornaamste functie - ervoor zorgen dat de hond niet gekatapulteerd kan worden - is voldaan. Tijdens de eerste rit viel het me wel op dat de stangen behoorlijk dik zijn. Vooral de middelste valt op, omdat hij zich midden in je gezichtsveld naar achteren bevindt. Hopelijk is dat slechts eventjes wennen, want ik twijfelde nog om een (dunner) roosterrek te nemen. In ieder geval erg tevreden met deze aankoop, zeker aan de wel heel gunstige prijs (tot 30% verschil met andere aanbieders). Ik ben voortaan gerust. Overigens ook sneller geleverd dan bedoeld: op maandag besteld met gewenste levering op woensdag: dinsdag is het geleverd (gelukkig was ik net thuis).

11 jul 2023
Een artikel dat we al vele malen besteld hebben is ineens in prijs verdubbeld. Of eigenlijk is de inhoud gehalveerd, i.p.v. 15 kilo krijgen we voor hetzelfde bedrag nu 7 kilo. Schandalig. Reactie op contactformulier komt niet en telefonisch contact met de klantenservice was ook weinig positief. Laatste keer dat we hier iets gekocht hebben.

Beoordelingen voor huisdierplezier.nl

WV
Wendy V.
Zwartewaal
15 sep 2023
Super snelle levering en prachtige kwaliteit
13 jul 2023
One-stop-shop met veel keuze en snel geleverd
24 jun 2023
Snel thuis Helaas niet mijn ding voor de hond
23 jun 2023
Zeer goede kwaliteit. Stevig. Prijs valt mee
21 dec 2023
Snelle service, goed materiaal en niet duur!
20 sep 2023
Er valt niets meer te zeggen, alles is goed.
17 jul 2023
Goed assortiment, komt beloftes/afspraken na
22 jun 2023

Het bestelde werd correct en snel geleverd.
21 sep 2023
Snel geleverd mooie kooi zoals op de foto
28 jul 2023
Alles zeer vlot verlopen en snel geleverd.
1 jul 2023
Snel geleverd en product zoals omschreven
Antwoord van huisdierplezier.nl
6 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve beoordeling! We wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop!
26 jan 2024
Zeer snelle leveringen En alles corect
23 aug 2023
Goede informatie en op tijd bezorgd...
11 nov 2023
Snelle levering en degelijk materiaal
14 sep 2023
Goede service en snelle verzending!!!
30 jun 2023
Snelle levering en mooi assortiment.
29 jun 2023
Snel bezorgd en precies wat ik zocht.
30 aug 2023
Snelle correcte goed verpakt product
9 aug 2023
Goede kwaliteit en perfecte service
9 jul 2023
Snelle levering en goede producten!