huisdierplezier.nl

303 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.475 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 apr 2024
huisdierplezier.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Ik zocht een universeel hondenrek, zodat we later, als we een andere auto hebben, geen nieuw moeten kopen. Dat is in elk geval gelukt! De handleiding bevindt zich op de verpakking, in verschillende talen. Alles is netjes verpakt. Het rek is makkelijk te monteren. Ik deed er nog geen kwartiertje over. In onze Peugeot 308 SW II heb ik de steunen op de verste uiteinden van de hoofdsteunen moeten bevestigen, want de stangen zelf passen enkel in de klemmen op het uitschuifbare deel. Ook heb ik het extra verlengstukje er van tussen moeten halen, want de hoogte tot het plafond is kennelijk lager dan gebruikelijk en het standaard rek paste er anders niet tussen (te hoog). Daardoor hebben we maar vier i.p.v. 5 stangen, maar aan de voornaamste functie - ervoor zorgen dat de hond niet gekatapulteerd kan worden - is voldaan. Tijdens de eerste rit viel het me wel op dat de stangen behoorlijk dik zijn. Vooral de middelste valt op, omdat hij zich midden in je gezichtsveld naar achteren bevindt. Hopelijk is dat slechts eventjes wennen, want ik twijfelde nog om een (dunner) roosterrek te nemen. In ieder geval erg tevreden met deze aankoop, zeker aan de wel heel gunstige prijs (tot 30% verschil met andere aanbieders). Ik ben voortaan gerust. Overigens ook sneller geleverd dan bedoeld: op maandag besteld met gewenste levering op woensdag: dinsdag is het geleverd (gelukkig was ik net thuis).

15 jun 2023
Ik heb bij jullie een badje gekocht voor mijn hond. De service was goed en het badje was er snel, maar hij had de bodem binnen 20 minuten al kapot. Ik zou jullie daarom willen aanraden om de bodem wat steviger te maken vanwege nagels die honden ook hebben natuurlijk. De lol was helaas heel kort, want na de eerste snee kwam al snel een groot gat een stukje (20 cm) ernaast. Super jammer! Maar de zijkant was wel weer sterk. Toch bedankt voor de paar dagen plezier en de snelle verzending!

Beoordelingen voor huisdierplezier.nl

15 jun 2023

Badje gekocht, bodem niet stevig

27 jun 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat het product niet helemaal naar wens is. Er mag altijd even contact opgenomen worden met onze klantenservice zodat we tot een passende oplossing kunnen komen, dit kan in de chat via het bol.com account of door te mailen naar info@huisdierplezier.nl
18 jun 2023
Heel mooie en zachte knuffel, alleen jammer dat na 1 keer mee spelen de staart eraf is
27 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Echter, we hebben er even naar gekeken en het artikel op de foto is niet bij ons gekocht, dit exemplaar verkopen wij namelijk niet. Ik zie dat je het artikel Hondenspeelgoed Latex Zwijn Zwart bij ons hebt besteld en dit is niet de knuffel zichtbaar op de foto.
6 sep 2023
Ik begreep de maten niet goed. Nu blijkt dat de hondenmand toch te klein is. Helaas.
30 jun 2023
ik vindt het duur voor die maat maar ja ik heb het zelf besteld
27 jun 2023
de afmetingen van de vogelkooi waren niet juist.
6 jul 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat het artikel niet helemaal naar wens is. Ik zie dat je hier nog geen direct contact met ons over hebt opgenomen. Welke afmetingen heeft het product dat niet helemaal zou kloppen? Je kunt hier altijd even contact met ons over opnemen door een mail te sturen naar info@huisdierplezier.nl
Verpakking was stuk bij levering
6 jul 2023
Goedemiddag, Vervelend dat de verpakking stuk is gegaan tijdens het vervoer vanuit het magazijn. Hier zijn we niet over geïnformeerd door de koeriersdienst. Mocht het product dat je hebt ontvangen niet in orde zijn door de beschadiging, kan hier natuurlijk altijd contact met ons over opgenomen worden.
20 sep 2023
Bezorging oké product kapot
Waar blijft mijn levering?
27 jun 2023
Goedemiddag, Ik zie dat je op 24/04 in de avond een bestelling hebt geplaatst, deze is de eerstvolgende werkdag overhandigd aan GLS en volgens de Track en Trace op 26/04 bij je geleverd. Mocht deze informatie niet kloppen, dan kun je altijd even contact met ons opnemen door te mailen naar info@huisdierplezier.nl
9 aug 2023
14 jun 2023