huisdierplezier.nl

303 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.475 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 apr 2024
huisdierplezier.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Ik zocht een universeel hondenrek, zodat we later, als we een andere auto hebben, geen nieuw moeten kopen. Dat is in elk geval gelukt! De handleiding bevindt zich op de verpakking, in verschillende talen. Alles is netjes verpakt. Het rek is makkelijk te monteren. Ik deed er nog geen kwartiertje over. In onze Peugeot 308 SW II heb ik de steunen op de verste uiteinden van de hoofdsteunen moeten bevestigen, want de stangen zelf passen enkel in de klemmen op het uitschuifbare deel. Ook heb ik het extra verlengstukje er van tussen moeten halen, want de hoogte tot het plafond is kennelijk lager dan gebruikelijk en het standaard rek paste er anders niet tussen (te hoog). Daardoor hebben we maar vier i.p.v. 5 stangen, maar aan de voornaamste functie - ervoor zorgen dat de hond niet gekatapulteerd kan worden - is voldaan. Tijdens de eerste rit viel het me wel op dat de stangen behoorlijk dik zijn. Vooral de middelste valt op, omdat hij zich midden in je gezichtsveld naar achteren bevindt. Hopelijk is dat slechts eventjes wennen, want ik twijfelde nog om een (dunner) roosterrek te nemen. In ieder geval erg tevreden met deze aankoop, zeker aan de wel heel gunstige prijs (tot 30% verschil met andere aanbieders). Ik ben voortaan gerust. Overigens ook sneller geleverd dan bedoeld: op maandag besteld met gewenste levering op woensdag: dinsdag is het geleverd (gelukkig was ik net thuis).

15 jun 2023
Ik heb bij jullie een badje gekocht voor mijn hond. De service was goed en het badje was er snel, maar hij had de bodem binnen 20 minuten al kapot. Ik zou jullie daarom willen aanraden om de bodem wat steviger te maken vanwege nagels die honden ook hebben natuurlijk. De lol was helaas heel kort, want na de eerste snee kwam al snel een groot gat een stukje (20 cm) ernaast. Super jammer! Maar de zijkant was wel weer sterk. Toch bedankt voor de paar dagen plezier en de snelle verzending!

Beoordelingen voor huisdierplezier.nl

14 sep 2023
Super product en super prijzen, vond alleen wel voor een product boven 50€ nog steeds verzendkosten moeten betalen wel een beetje jammer
2 aug 2023
Product is zoals ik gewenst had. Degelijk en mooi afgewerkt. Fretten zullen zalig slapen. Snelle levering en heel vriendelijke persoon
11 aug 2023
Zeer vlotte levering. Nog nooit een probleem gehad na verschillende jaren bestellen. Zeker aan te raden. Ook altijd voldoende stock.
29 aug 2023
Goede informatie op de site. Prijs van het artikel ruim 10 euro lager dan in de winkel. Daarnaast snelle verzending. Helemaal top!
15 nov 2023

Mooie overzichtelijke site

Snelle levering en een mooie overzichtelijke site Zeker een aanrader om voor je huisdier te shoppen en de prijzen zijn redelijk!
14 jun 2023
Alles ok! Mijn vorige fles voor drinken voor vogels was stuk, die firma stopt er mee en had die niet meer....nu heb ik terug 1!
14 jun 2023

Koelmand flamingo

Mooie koelmand hondje ging er gelijk op liggen, prima kwaliteit en niet zo duur vergeleken met andere online winkels 👍👍👍

garantiebewijs…

Ik zou graag een garantiebewijs -factuur oid ontvangen van de honden kar. Heb hier wel om gevraagd maar niks gekregen.
28 sep 2023

eerste, maar zeker niet de laatste bestelling!

Bestelling en levering als uitstekend ervaren. Keurig op de hoogte gehouden van alle benodigde correspondentie.
16 jun 2023
Zeer tevreden!! Onwijs fijne drinkesbak voor in de bench, zeker met dit warme weer.. Hele snelle levering..
10 aug 2023
Duidelijke beelden op de site van het product dat ik zocht, hebben mij laten kiezen voor huisdier plezier
9 nov 2023
Duidelijke website. Goede prijs en een mooi product. Netjes op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden.
27 sep 2023
Kattengrind in te grote zakken. 15 kg is zwaar voor een vrouw als je 2 zakken in 1 doos krijgt.
24 aug 2023
De perfecte balletjes voor mijn chihuahua... hij staat er gek van. Snelle en correcte levering.
18 okt 2023
Snelle levering, levering was via de mail goed te volgen. Juist artikel, goede kwaliteit
2 sep 2023
Het is een heel mooi kussen en mijn hondjes vinden het een superzacht kussen. Perfect.
18 jun 2023
Heel mooie en zachte knuffel, alleen jammer dat na 1 keer mee spelen de staart eraf is
Antwoord van huisdierplezier.nl
27 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Echter, we hebben er even naar gekeken en het artikel op de foto is niet bij ons gekocht, dit exemplaar verkopen wij namelijk niet. Ik zie dat je het artikel Hondenspeelgoed Latex Zwijn Zwart bij ons hebt besteld en dit is niet de knuffel zichtbaar op de foto.
6 sep 2023
Ik begreep de maten niet goed. Nu blijkt dat de hondenmand toch te klein is. Helaas.
PV
Pierre V.
Sint-Niklaas
13 jul 2023
Uitstekende service!, twee dagen later bestel naar België. Doe zo verder, proficiat !
23 jun 2023

Goed produkt, snel geleverd

Produkt zoals beschreven en heel snel ontvangen ( ook in deze drukke posttijd)