huisdierplezier.nl

303 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.475 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 apr 2024
huisdierplezier.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Ik zocht een universeel hondenrek, zodat we later, als we een andere auto hebben, geen nieuw moeten kopen. Dat is in elk geval gelukt! De handleiding bevindt zich op de verpakking, in verschillende talen. Alles is netjes verpakt. Het rek is makkelijk te monteren. Ik deed er nog geen kwartiertje over. In onze Peugeot 308 SW II heb ik de steunen op de verste uiteinden van de hoofdsteunen moeten bevestigen, want de stangen zelf passen enkel in de klemmen op het uitschuifbare deel. Ook heb ik het extra verlengstukje er van tussen moeten halen, want de hoogte tot het plafond is kennelijk lager dan gebruikelijk en het standaard rek paste er anders niet tussen (te hoog). Daardoor hebben we maar vier i.p.v. 5 stangen, maar aan de voornaamste functie - ervoor zorgen dat de hond niet gekatapulteerd kan worden - is voldaan. Tijdens de eerste rit viel het me wel op dat de stangen behoorlijk dik zijn. Vooral de middelste valt op, omdat hij zich midden in je gezichtsveld naar achteren bevindt. Hopelijk is dat slechts eventjes wennen, want ik twijfelde nog om een (dunner) roosterrek te nemen. In ieder geval erg tevreden met deze aankoop, zeker aan de wel heel gunstige prijs (tot 30% verschil met andere aanbieders). Ik ben voortaan gerust. Overigens ook sneller geleverd dan bedoeld: op maandag besteld met gewenste levering op woensdag: dinsdag is het geleverd (gelukkig was ik net thuis).

15 jun 2023
Ik heb bij jullie een badje gekocht voor mijn hond. De service was goed en het badje was er snel, maar hij had de bodem binnen 20 minuten al kapot. Ik zou jullie daarom willen aanraden om de bodem wat steviger te maken vanwege nagels die honden ook hebben natuurlijk. De lol was helaas heel kort, want na de eerste snee kwam al snel een groot gat een stukje (20 cm) ernaast. Super jammer! Maar de zijkant was wel weer sterk. Toch bedankt voor de paar dagen plezier en de snelle verzending!

Beoordelingen voor huisdierplezier.nl

11 jul 2023

Prijs is verdubbeld

Een artikel dat we al vele malen besteld hebben is ineens in prijs verdubbeld. Of eigenlijk is de inhoud gehalveerd, i.p.v. 15 kilo krijgen we voor hetzelfde bedrag nu 7 kilo. Schandalig. Reactie op contactformulier komt niet en telefonisch contact met de klantenservice was ook weinig positief. Laatste keer dat we hier iets gekocht hebben.
Het is een geinig fietskarretje een lichtgewicht je merkt niet dat deze achter de fiets hangt en om die reden is het een onstabiel geheel, tijdens een fietstocht is het karretje gekanteld op het moment dat ik een bocht nam helaas zat mijn hond er toen in. Dus wellicht is het een idee om het geheel wat zwaarder te maken.
21 jun 2023

Weten niet wat DIRECT beschikbaar betekend

Op de site wordt bij de producten vermeld DIRECT LEVERBAAR. Ik wacht echter al 12 dagen op mijn product en er is al 2 keer aangegeven dat mijn bestelling onderweg is, maar mijn bestelling is nogh steeds niet geleverd
27 jun 2023
Goedemiddag, Ik heb dit even voor je uitgezocht en ik zie dat je bestelling op zaterdag 17/06 is geplaatst, de eerstvolgende werkdag is het pakket overhandigd aan GLS en op dinsdag 20/06 is het bij je geleverd.
22 okt 2023
Drinkbakje past helemaal niet door een draadkooi; Jullie hadden de afmeting van het deel dat door de kooi gaat, moeten aangeven, zodat men dit kan opmeten
1 sep 2023
Kwaliteit van het hok is zeer slecht, gaat zeker niet lang mee gaan, hout was al stuk als ik de doos open deed. Hopelijk kan ik het nog terug sturen
25 jun 2023
Ander product ontvangen dan besteld. Ik kreeg een harnas ipv flamingo box Bovendien was de doos totaal kapot. In andere doos retour via bol
27 jun 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat er een ander product is geleverd dan was besteld. Ik zie dat je hier nog geen direct contact met ons over op hebt genomen, dan hadden we dit natuurlijk ons best gedaan om dit zo goed mogelijk op te lossen. Ik zie dat je het artikel inmiddels al retour hebt gezonden, wanneer het ontvangen is en nagekeken in ons magazijn, zal er natuurlijk en terugbetaling verwerkt worden.
29 jun 2023
Retourneren is niet gratis en het postadres is in België dus extra verzendkosten. Terwijl er een adres in Brabant op de website staat.
6 jul 2023
Goedemiddag, Het adres in Brabant is slechts ons kantoor, wij leveren alle producten direct vanuit onze leverancier in België. Op onze website staat duidelijk aangegeven hoe het retourneren precies werkt en dat wij deze kosten inderdaad niet vergoeden.
Mandje is echt niet dragend. Te soepel materiaal en draagijzers veel te kort. Klein pomeriaantje kan er niet stabiel in zitten.
27 jun 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat het product niet helemaal naar wens is. Ik zie dat je hier helaas geen direct contact met ons over op hebt genomen, dit kan via de chat in het bol.com account of door te mailen naar info@huisdierplezier.nl zodat we hier een passende oplossing voor kunnen vinden.
duurder dan menige producten die te verkrijgen zijn bij diversen andere aanbieders.
2 aug 2023
Vogelkooi komt qua maat niet overeen met hoe het vermeld staat op de site helaas...
Product beschadigd en hierover een klacht ingediend. Geen reactie ontvangen hierop
11 jul 2023
Goedemiddag, Vervelend dat het product op deze manier bij je is geleverd! Ik zie dat deze bestelling via bol.com is geplaatst. Helaas kan ik in zowel de bol.com chat als in onze mail geen bericht van je vinden. Je kunt natuurlijk altijd even mailen naar info@huisdierplezier.nl zodat we een passende oplossing kunnen zoeken.
Als je belooft VANDAAG LEVEREN, moet je dit wel doen en anders beloof je dat niet
27 jun 2023
Goedemiddag, Helaas beloven wij nergens dat we dezelfde dag leveren. Wanneer een bestelling vóór 13.00 geplaatst wordt, zal dit diezelfde dag overhandigd worden aan GLS door ons magazijn en de volgende werkdag bij je aangeboden worden. Ik zie dat je bestelling op 31/05 in de vroege middag is geplaatst, net voor 13.00, en de eerstvolgende dag op 01/06 bij je is geleverd. Gelukkig zaten we dus precies op schema.
De halsband had hij de eerste keer al overgetrokken aan de lijband
27 jun 2023
Goedemiddag, Mijn excuus, maar we begrijpen niet helemaal wat je bedoeld. Mochten er klachten zijn over het artikel, dan kan er altijd even contact met ons opgenomen worden door te mailen naar info@huisdierplezier.nl
15 jun 2023
Product beschadigd ontvangen!!!
27 jun 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat het product op deze manier is gearriveerd. Ik zie dat je hier via de mail ook contact met ons over hebt opgenomen en dat mijn collega een nieuw artikel na heeft gezonden. Fijn dat dit inmiddels is opgelost!
1 sep 2023
zag er op foto wat groter uit
5 sep 2023
bezorgen wat er besteld is
13 jun 2023
kwaliteit hok zeer slecht
27 jun 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van het aangeschafte hok. In ons systeem heb ik je bestelling nog niet kunnen vinden, het is dus voor mij onduidelijk om welk hok dit precies gaat. Je mag altijd even contact met ons opnemen door te mailen naar info@huisdierplezier.nl zodat we samen een passende oplossing voor dit probleem kunnen vinden.
27 sep 2023
bezorging is slecht