huisdierplezier.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.475 beoordelingen in totaal

27 jul 2023
Ik zocht een universeel hondenrek, zodat we later, als we een andere auto hebben, geen nieuw moeten kopen. Dat is in elk geval gelukt! De handleiding bevindt zich op de verpakking, in verschillende talen. Alles is netjes verpakt. Het rek is makkelijk te monteren. Ik deed er nog geen kwartiertje over. In onze Peugeot 308 SW II heb ik de steunen op de verste uiteinden van de hoofdsteunen moeten bevestigen, want de stangen zelf passen enkel in de klemmen op het uitschuifbare deel. Ook heb ik het extra verlengstukje er van tussen moeten halen, want de hoogte tot het plafond is kennelijk lager dan gebruikelijk en het standaard rek paste er anders niet tussen (te hoog). Daardoor hebben we maar vier i.p.v. 5 stangen, maar aan de voornaamste functie - ervoor zorgen dat de hond niet gekatapulteerd kan worden - is voldaan. Tijdens de eerste rit viel het me wel op dat de stangen behoorlijk dik zijn. Vooral de middelste valt op, omdat hij zich midden in je gezichtsveld naar achteren bevindt. Hopelijk is dat slechts eventjes wennen, want ik twijfelde nog om een (dunner) roosterrek te nemen. In ieder geval erg tevreden met deze aankoop, zeker aan de wel heel gunstige prijs (tot 30% verschil met andere aanbieders). Ik ben voortaan gerust. Overigens ook sneller geleverd dan bedoeld: op maandag besteld met gewenste levering op woensdag: dinsdag is het geleverd (gelukkig was ik net thuis).

11 jul 2023
Een artikel dat we al vele malen besteld hebben is ineens in prijs verdubbeld. Of eigenlijk is de inhoud gehalveerd, i.p.v. 15 kilo krijgen we voor hetzelfde bedrag nu 7 kilo. Schandalig. Reactie op contactformulier komt niet en telefonisch contact met de klantenservice was ook weinig positief. Laatste keer dat we hier iets gekocht hebben.

Beoordelingen voor huisdierplezier.nl

22 jun 2023
Simpel: kiezen, vergelijken, bestellen, ontvangen Flawless!
18 aug 2023

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering. Netjes en goed ingepakt. Goede kwaliteit

Prima webshop!

Makkelijke, overzichtelijke webshop en snelle verzending.
5 sep 2023
Vlotte verzending, artikel goed geprijst (hondensnoepjes)
BV
1 dec 2023
Enorme snelle en supergoede service;zeker een aanrader!!
5 aug 2023
Vlotte verwerking van bestelling en vlug geleverd dank u
24 aug 2023
Zeer snelle levering van de transportbox voor mijn kat.

Grote bench

duidelijke communicatie en snel geleverd. Goedkoop ook
22 jun 2023
Perfect in orde .vlugge levering..morgen uitproberen .
27 jul 2023
Snelheid van levering , goed verpakt en mooi artikel.
29 sep 2023
Bestel hier altijd mijn hondensnacks, is altijd goed
15 sep 2023
Snelle reactie en oplossingsgericht. Prima service!
2 aug 2023
Alles is vlot verlopen van bestelling tot levering
24 jan 2024

Top

Artikel als beschreven, snel geleverd, erg blij mee
25 aug 2023
Snelle levering! Mooi konijnenhok!Prijs kwaliteit 👍
29 jul 2023
Alles was in orde,levering verpakking en inhoud
27 jun 2023
de afmetingen van de vogelkooi waren niet juist.
Antwoord van huisdierplezier.nl
6 jul 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat het artikel niet helemaal naar wens is. Ik zie dat je hier nog geen direct contact met ons over hebt opgenomen. Welke afmetingen heeft het product dat niet helemaal zou kloppen? Je kunt hier altijd even contact met ons over opnemen door een mail te sturen naar info@huisdierplezier.nl
28 jul 2023
Zijn erg snel met leveren, producten zijn goed.
3 aug 2023
Stevig en gemakkelijk te instaleren in de auto
25 nov 2023
Mooi assortiment en een hele snelle levering.