huisdierplezier.nl

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.475 beoordelingen in totaal

27 jul 2023
Ik zocht een universeel hondenrek, zodat we later, als we een andere auto hebben, geen nieuw moeten kopen. Dat is in elk geval gelukt! De handleiding bevindt zich op de verpakking, in verschillende talen. Alles is netjes verpakt. Het rek is makkelijk te monteren. Ik deed er nog geen kwartiertje over. In onze Peugeot 308 SW II heb ik de steunen op de verste uiteinden van de hoofdsteunen moeten bevestigen, want de stangen zelf passen enkel in de klemmen op het uitschuifbare deel. Ook heb ik het extra verlengstukje er van tussen moeten halen, want de hoogte tot het plafond is kennelijk lager dan gebruikelijk en het standaard rek paste er anders niet tussen (te hoog). Daardoor hebben we maar vier i.p.v. 5 stangen, maar aan de voornaamste functie - ervoor zorgen dat de hond niet gekatapulteerd kan worden - is voldaan. Tijdens de eerste rit viel het me wel op dat de stangen behoorlijk dik zijn. Vooral de middelste valt op, omdat hij zich midden in je gezichtsveld naar achteren bevindt. Hopelijk is dat slechts eventjes wennen, want ik twijfelde nog om een (dunner) roosterrek te nemen. In ieder geval erg tevreden met deze aankoop, zeker aan de wel heel gunstige prijs (tot 30% verschil met andere aanbieders). Ik ben voortaan gerust. Overigens ook sneller geleverd dan bedoeld: op maandag besteld met gewenste levering op woensdag: dinsdag is het geleverd (gelukkig was ik net thuis).

7 nov 2023
Retouren erg duur ivm België en eigen kosten. Jammer voor een Nederlands bedrijf dat klanten op kosten worden gejaagd door hun magazijn voor retouren in Belgie te plaatsen. Staat nergens duidelijk op website. Wel als je het retourbeleid uitpluist.

Beoordelingen voor huisdierplezier.nl

2 aug 2023
Alles is vlot verlopen van bestelling tot levering

Top

Artikel als beschreven, snel geleverd, erg blij mee
25 aug 2023
Snelle levering! Mooi konijnenhok!Prijs kwaliteit 👍
29 jul 2023
Alles was in orde,levering verpakking en inhoud
28 jul 2023
Zijn erg snel met leveren, producten zijn goed.
3 aug 2023
Stevig en gemakkelijk te instaleren in de auto
25 nov 2023
Mooi assortiment en een hele snelle levering.
WV
Wendy V.
Zwartewaal
15 sep 2023
Super snelle levering en prachtige kwaliteit
Snelle service, goed materiaal en niet duur!
20 sep 2023
Er valt niets meer te zeggen, alles is goed.
21 sep 2023
Snel geleverd mooie kooi zoals op de foto
28 jul 2023
Alles zeer vlot verlopen en snel geleverd.
Zeer snelle leveringen En alles corect
23 aug 2023
Goede informatie en op tijd bezorgd...
11 nov 2023
Snelle levering en degelijk materiaal
14 sep 2023
Goede service en snelle verzending!!!
30 aug 2023
Snelle correcte goed verpakt product
9 aug 2023
Goede kwaliteit en perfecte service
SB
Sophia B.