skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.076 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Je merkt dat de artikelen (handschoenen met zilverdraad) beter de warmte kunnen bewaren van je lichaam, zeker wanneer je deze onder je eigen handschoenen draagt. De zilver handschoenen zijn dun en draag ik onder mijn best wel strakke eigen handschoenen. Dit gaat prima. Ik vind het een aanrader.

31 okt 2023
Site prima, snelle levering. Alleen de kwaliteit (en dan bedoel ik de warmte van de sokken) niet beter dan een paar sokken van de markt. Voor mensen met de ziekte van Raynaud heeft dit geen enkel positief effect.

Beoordelingen voor skafit.nl

Ik krijg warme handen en voeten ik moet ze dragen omdat ik een bepaalde ziekte heb.Wanneer je ze aantrekt zijn ze strak maar daarna worden ze gauw iets te ruim misschien hoort dat zo vriendelijk groet Trees
Antwoord van skafit.nl
Hoi Trees! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. We zijn erg blij dat je onze producten comfortabel vindt, ook al zitten ze strak als je ze aantrekt. We waarderen je feedback!
8 okt 2023
10 okt 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review
8 okt 2023

De bezorgtijd is te lang

De ervaring met de klantenservice van skafit is goed, een foutje kan iedereen maken als het maar netjes opgelost wordt. Het enige wat ik lastig vind is dat de bezorging via post.nl gaat. Ik krijg van skafit een mail dat de sokken bezorgd zijn op 3 oktober, het is nu 8 oktober en ik heb de sokken nog steeds niet. Misschien een andere vervoerder kiezen??
10 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Het spijt ons te horen dat u problemen hebt ervaren met de bezorging. Dit betreft een brievenbuspakket. Brievenbuspakketten worden door de reguliere postbezorgers afgehandeld in plaats van de pakketdienst. Omdat niet alle postbezorgers een scanapparaat hebben, worden de pakketten al op het sorteercentrum gescand. Hierdoor kan het voorkomen dat uw pakket de status 'bezorgd' krijgt, zelfs voordat het fysiek is afgeleverd. Volgens PostNL wordt het pakket binnen 48 uur na deze datum alsnog bezorgd. In uw geval zijn de 48 uur al verstreken, en we zullen contact met u opnemen via e-mail om dit probleem voor u op te lossen.
6 okt 2023
6 okt 2023
Bedankt voor de 5-sterren!
4 okt 2023
Goed product, doet wat ervan verwacht wordt.
4 okt 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat ons product doet wat je ervan verwacht. We waarderen je feedback enorm.
3 okt 2023
Snel en professioneel afgehandeld. Thx
3 okt 2023
bedankt voor uw beoordeling!
28 sep 2023
Snel geleverd, zeer goeie kwaliteit, uitgebreide beschrijving !!
29 sep 2023
Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van onze snelle levering en hoge kwaliteit, evenals de gedetailleerde beschrijvingen. Bij Skafit streven we ernaar om onze klanten een ervaring te bieden die zowel betrouwbaar als plezierig is. Jouw feedback motiveert ons om te blijven streven naar uitmuntendheid!
26 sep 2023
De skafit is topkwaliteit. Echter de korte zomersokjes die ik had besteld kan ik helaas niet dragen omdat het elestiek rondom de enkels te veel klachten geeft door mijn neuropathie.
26 sep 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit van Skafit. Spijtig om te horen dat de zomersokjes niet aan uw verwachtingen voldeden vanwege het elastiek rondom de enkels en het ongemak dat dit veroorzaakte vanwege uw neuropathie. We zullen uw feedback zeker in overweging nemen bij het verbeteren van ons assortiment.
25 sep 2023
De zilverhandschoenen passen goed (vlgs. meten v.d. hand). Ze maken het fenomeen van Raynaud draaglijker, de handen zijn snel weer wat warmer. Ik deed ze aan bij de 1e symptomen. Zal snel een 2e paar bestellen. De verzendkosten voor een brievenbus pakje mogen wat lager zijn.
26 sep 2023
Bedankt voor deze mooie en positieve review! Fijn dat u tevreden bent met de zilvergaren handschoenen die u heeft besteld en dat ze u helpen om de symptomen van Raynaud draaglijker te maken. Het is goed om te horen dat ze goed passen en dat u snel weer warmte in uw handen voelt wanneer u ze draagt. Wat betreft de verzendkosten, we begrijpen dat de standaardkosten van €3.95 voor brievenbuspakketten als hoog kunnen worden ervaren. We nemen uw feedback hierover serieus en zullen in de toekomst onderzoeken of er andere mogelijkheden zijn om de verzendkosten te optimaliseren.
19 sep 2023
Bedankt voor uw viersterrenreview.
16 sep 2023
19 sep 2023
Bedankt voor uw vijfsterrenreview.
9 sep 2023
Handschoenen bevallen prima
11 sep 2023
Hartelijk dank voor je review! We zijn erg blij dat onze handschoenen je perfect passen. Bij Skafit zijn we er trots op dat we aan alle behoeften van onze klanten voldoen met producten van de hoogste kwaliteit. We hopen dat je bij ons zult blijven winkelen.
6 sep 2023

Niet mijn gekochte sokken ontvangen

De gekochte sokken bezorgen, ik heb niets ontvangen. Zeer ontevreden
7 sep 2023
Bedankt voor je feedback! We streven er altijd naar om de beste ervaringen te bieden en het spijt ons om te horen dat je je sokken nog niet hebt ontvangen. Zover wij konden beoordelen hebben wij geen telefonisch of mailcontact hierover gehad. Wij hebben een mail verzonden naar het bij ons bekende emailadres om ervoor te zorgen dat je alsnog jouw sokken kan ontvangen. We hopen dat je in de toekomst een betere ervaring met ons zult hebben.
JV
Jetty v.
Den Ham
4 sep 2023
Vlot en duidelijk gecommuniceerd, goede ervaring
6 sep 2023
Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad!
21 aug 2023
Prima service!
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze service. Bij Skafit streven we ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
17 aug 2023
zeer goed
29 aug 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen! We zijn blij om te horen dat u uw ervaring met ons prettig vond. Wij streven ernaar om onze klanten service en producten van de hoogste kwaliteit te bieden, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
14 aug 2023
Alles is goed !
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring met ons had. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen!
10 aug 2023
De maat die ik had besteld was te groot, deze retour gedaan en had binnen 2 dagen al geleden terug. De nieuwe besteld en die waren er de volgende dag, top!
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. We zijn blij dat we u konden helpen met het retourneren van uw artikel en dat we u de volgende dag een nieuw artikel konden sturen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden, zodat onze klanten helemaal tevreden zijn met hun bestelling. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
CK
Cisca K.
Amstelveen

Inlegzolen bij tintelingen, geweldig!

Ik heb 10 jaar tintelende voeten door neuropathie vanwege diabetes. Skafit claimt dat deze inlegzolen helpen. Omdat Skafit mij altijd zilversokken levert, die ik draag met goede resultaten durfde ik het aan om deze prijzige inlegzolen te kopen. En inderdaad, de eerste dag merkte ik het verschil. Nu, na een week is het voor 90% verdwenen. Een goede investering met geweldig resultaat
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn zo blij om te horen dat ons product een positief effect heeft gehad op uw neuropathieklachten. Het is altijd ons doel om producten te leveren die echt een verschil maken in het leven van mensen, en we zijn blij dat we dat voor u hebben kunnen doen. Bedankt voor uw vertrouwen!
4 aug 2023