skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

248 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.156 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Je merkt dat de artikelen (handschoenen met zilverdraad) beter de warmte kunnen bewaren van je lichaam, zeker wanneer je deze onder je eigen handschoenen draagt. De zilver handschoenen zijn dun en draag ik onder mijn best wel strakke eigen handschoenen. Dit gaat prima. Ik vind het een aanrader.

28 mei 2024
Dat ook de sneakersokjes in het medisch pakket komen Ik heb zoveel baat bij deze middelen maar €75,— voor 6 paar van die sokjes vind ik erg prijzig En dat de handschoentjes in wit of huidskleur in het pakket komen (zwart in de zomer je word zo bekeken ) ik draag ze dagelijks (sclerodermie)

Beoordelingen voor skafit.nl

8 okt 2024
Hij perfect het is wel jammer dat op de vinger toppen niet zo’n stukje rubber had kunnen plakken voor de telefoon te kunnen gebruiken als touchscreen toppie alleen één vinger is genoeg nu moet je iedere keer de handschoen uittrekken. Is toch een goed idee toch.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je feedback en het delen van je idee! We begrijpen dat het handig is om handschoenen te hebben waarmee je je telefoon kunt bedienen zonder ze steeds uit te hoeven trekken. Gelukkig is daarvoor al een oplossing: bij onze zilvergaren handschoenen is er extra zilvergaren verwerkt in de duim en wijsvinger, waardoor je met de handschoenen aan een touchscreen kunt bedienen.
Prima sokken Alleen het opsturen is niet naar ons huisadres gegaan ik moest dat op gaan halen in het dorp en dat was niet de bedoeling !!!
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je review en je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de sokken! We zien dat de bezorging op het huisadres niet is gelukt, waardoor het pakket naar een PostNL-punt is gegaan.
Ik heb eindelijk iets gevonden wat mijn beperking m.b.t. het fenomeen van Raynoud verminderd. Ik ben heel blij met jullie produkten.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat onze producten helpen bij het verminderen van je Raynaud-symptomen. Fijn om te horen dat je tevreden bent!
25 sep 2024
Geen bijzonderheden het bevalt mij goed en lekker warme handen en weinig last van kramp bij mijn handen daardoor.
1 okt 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten over je ervaring met Skafit. We zijn blij om te horen dat ons product je warmte heeft kunnen geven en het ongemak in je handen heeft kunnen verlichten.
Snelheid van bestelling en goede producten vragen werden goed en snel beantwoord
Antwoord van skafit.nl
Wat geweldig om te horen! Fijn dat je tevreden bent over de snelheid van je bestelling en de service. We doen ons best om al je vragen snel en goed te beantwoorden. Bedankt voor je positieve feedback!
5 okt 2024
Snelle levering zonder poespas, ook fijn dat het een brievenbuspakket is.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je mooie review! Geweldig om te horen dat de levering snel en zonder gedoe was. We zijn ook blij dat het brievenbuspakket voor extra gemak heeft gezorgd. We staan altijd klaar om je in de toekomst weer te helpen
Tevreden en past prima. Wil ook de kousen ook eens gaan proberen.
Antwoord van skafit.nl
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Leuk dat je ook de kousen wilt proberen. Hopelijk vind je die net zo fijn. Als je vragen hebt of advies nodig hebt, laat het gerust weten!
Snel geleverd, duidelijke en uitgebreide gebruiks- en wasinstructie!
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat de levering snel was en dat je tevreden bent met de duidelijke en uitgebreide instructies. We hopen dat je veel plezier hebt van je aankoop! Mocht je nog vragen hebben, staan we altijd voor je klaar.
4 okt 2024
Goed product Snelheid van bezorgen Prijs wat aan de hoge kant
4 okt 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het product en de snelheid van de levering. Wat betreft de prijs begrijpen we dat u deze wellicht als iets hoger heeft ervaren. Wij streven er echter naar om onze producten van de beste kwaliteit tegen een marktconforme prijs aan te bieden. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Prima website, makkelijk te kiezen, snel verzonden.
5 okt 2024
Snel bezorgd en een brievenbuspakje.....ideaal
8 okt 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle bezorging en het brievenbuspakje.
25 sep 2024
Prettig en snel bezorgd. Vriendelijke mevrouw.
1 okt 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij om te horen dat je een prettige en snelle bezorgervaring hebt gehad.
Zeer goed product en juiste levering
6 okt 2024
Fijne handschoenen
8 okt 2024
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de handschoenen. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, staan we altijd voor je klaar!
3 okt 2024
Helpt goed.
4 okt 2024
Dank u voor uw positieve feedback. Het is goed om te horen dat ons product u goed heeft geholpen.
Topsokken
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je blij bent met de sokken!
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor de beoordeling!