skafit.nlReviews

: 662Goed

Gecertificeerd sinds: 6 dec. 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
skafit.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij skafit.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 dec. 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor skafit.nl

189 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 mei 2022
Snel accuraat, doen wat ze beloven. Nette service. Meedenkend. Openstaand voor ideeen. Vriendelijk en eerlijk advies en service. In overleg en om extra kosten te voorkomen klein foutje zelf herstelt. Nu product zilver handschoenen testen. Foto is van product zoals het binnen kwam, geen foto van herstelt product. Maar nogmaals in overleg meedenkend en vriendelijke nette service. Aanrader in de toekomst wederom bij Skafit aankoop

11 dec. 2021
Handschoenen Premium + Zilverhandschoenen zwart Skafit zilverhandschoenen (zwart) 25% Korting Op de bundel artikelen. Bestelde producten ontvangen. Helaas zijn de premium handschoenen niet passend. Al helemaal niet met de zilverhandschoenen eronder. Ik heb mijn handomtrek en lengte hand gemeten. Handomtrek = 21 cm en handlengte is ook 21 cm. Volgens uw tabel komt de handomtrek maat overeen met maat handschoen 7,5 / 8 (M) Echter zijn dan de vingers te kort. De gemeten handlengte ( 21 cm) komt overeen met handschoenmaat 10 (XL), Echter komt in die tabel de handlengte niet met de mijne overeen. Dit is enigszins verwarrend bij het bestellen van de juiste maat. Derhalve ga ik de Fellhof Premium handschoenen aan u retour sturen. Uiteraard wil ik graag een passende handschoen en wil u vragen welke maat ik zou moeten bestellen. Als ik naar de maattabel van de handschoenen bekijk ben ik helaas bang dat voor de afmetingen van uw hand geen enkele maat goed zal passen... Het is belangrijk dat de lengte van de vingers goed zit om beknelling te voorkomen. Daarbij dient de handschoen rondom natuurlijk ook goed aan te sluiten op de hand om profijt te hebben van de isolerende werking. Wellicht dat met een zilverhandschoen eronder dit enigszins ''opgevuld'' wordt, maar dit durf ik niet te garanderen. Wellicht dat het een optie is om maat 10 toch te proberen.

Beoordelingen voor skafit.nl

27 aug. 2022
Door de zilver handschoenen ‘s-nachts aan te doen heb ik een goede nachtrust. Dat is gewoon erg fijn.
10 aug. 2022
Bestelling snel ontvangen. Zilversokken helpen mij voetschimmel rustig te houden met zweetweer.
16 aug. 2022
Sokken van zeer goede kwaliteit. Ben er heel blij mee
18 aug. 2022
20 aug. 2022
17 aug. 2022
14 aug. 2022
23 jul. 2022
Vriendelijke hulp aan de telefoon. Goed in meedenken. Artikelen van goede kwaliteit. En hele interessante aanbiedingen, ditmaal die van de NVLE. En snelle levering, zelfs nu.
6 jul. 2022
Snelle levering en goede kwaliteit.
18 jul. 2022
15 jul. 2022
4 jul. 2022
22 jun. 2022
precies het product, zoals beschreven en ook qua uiterlijk. zeer goede werking.makkelijk aan te doen. het langere stuk bij de polsen is ook zeer welkom.
22 jun. 2022
Beste. Dat ik mijn handschoenen heb gevonden langs deze website.
21 jun. 2022
Geen enkel probleem. Super!! Bevelen jullie aan bij anderen
30 jun. 2022
Artikel naar wens. Levering snel en efficient.
12 jun. 2022
Ik ben gewoon dik tevreden met skafit