skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

307 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.050 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr 2023
Helaas was mijn bestelling van 4 sets zolen niet meer leverbaar. Vervolgens een mailtje ontvangen met een alternatief. Deze is 1 set verzonden om te proberen. Het alternatief is mij goed bevallen dat ik de overige 3 sets ook heb gevraagd. Het alternatief was duurder maar heb ze voor dezelfde prijs mogen ontvangen. Voor de toekomst bestel ik meteen deze nieuwe zolen. Lopen echt super! Goede service van Skafit dat ze hierin mee denken. Dank hiervoor!

4 mrt 2023
Handschoenen maat S zijn goed voor langste vingermaat 7,5. Als je jullie maat advies volgt heb je echt veel te veel ruimte over. Helpt niet tegen voorkomen dooie vingers, maar vingers worden wel sneller weer warm.

Beoordelingen voor skafit.nl

7 feb 2024
Skafit heeft producten van zeer goed kwaliteit! Ik ben inmiddels goed klant van handschoenen (voornl. zilvergaren). Ik mis is kortingfomules voor herhaalde bestellingen
14 feb 2024
Bedankt voor uw positieve feedback over de kwaliteit van onze producten! We zijn blij dat u een tevreden klant bent, vooral met onze handschoenen van zilvergaren. In onze nieuwsbrief delen wij met regelmaat leuke kortingscodes.
10 feb 2024
De sokken hebben het juiste resultaat..geen koude voeten meer
14 feb 2024
Bedankt voor uw review. Wat mooi om te lezen dat u zo positief bent over het resultaat, en geen last meer heeft van koude voeten!
1 feb 2024
Makkelijk te vinden en bestellen. Ook levering voorspoedig.
14 feb 2024
Heel erg bedankt voor deze beoordeling! We zijn blij dat je het makkelijk vond om onze producten te vinden en te bestellen, en dat de levering soepel verliep.
8 feb 2024
Bestelling snel binnen en netjes verpakt.
14 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je bestelling op tijd is aangekomen en goed was verpakt.
CV
chris v.
Ede Gld
4 feb 2024
goede kwaliteit en vlotte bezorging
14 feb 2024
Heel erg bedankt voor je feedback! We zijn zo blij dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de snelheid van levering.
8 feb 2024
snel geleverd en een prima product
14 feb 2024
Bedankt voor deze beoordeling. Fijn dat het product snel geleverd is en dat u tevreden bent over het product
14 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat de levering snel was!
13 feb 2024
12 feb 2024
10 feb 2024
4 feb 2024
2 feb 2024
20 jan 2024

Zilverdraad handschoenen.

Je merkt dat de artikelen (handschoenen met zilverdraad) beter de warmte kunnen bewaren van je lichaam, zeker wanneer je deze onder je eigen handschoenen draagt. De zilver handschoenen zijn dun en draag ik onder mijn best wel strakke eigen handschoenen. Dit gaat prima. Ik vind het een aanrader.
23 jan 2024
Bedankt voor je mooie recensie! Fijn dat u het effect van het dragen van de zilvergaren handschoen zo goed merkt! Bedankt voor het delen van je ervaring met ons!
30 jan 2024
Wat besteld is komt zoals besteld. Geen smoesjes. Wat moet ik er nog meer van zeggen? Hoe de producten bevallen dat is aan de klant. Daar zit ook geen enkele druk op en dat bevalt mij zeer.
31 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling, dat stellen we erg op prijs.
23 jan 2024
vriendelijkheid en hulpvaardigheid. Ook werd er zonder enige aarzeling een artikel dat per ongeluk niet bezorgd was, meteen dezelfde dag nagestuurd....
23 jan 2024
Heel erg bedankt voor je recensie! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te geven, en we zijn erg blij dat je onze aandacht en behulpzaamheid hebt ervaren. We nemen de tevredenheid van onze klanten heel serieus en het is fijn om te horen dat we in dit geval aan je verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt!
19 jan 2024

Mooie handschoenen, maar niet warm

Mooie handschoenen, zitten heerlijk, maar zelfs bij wandeling boven 0 graden erg koude handen. Retourzending werd netjes en vlot afgehandeld.
22 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij dat de handschoenen goed passen en dat onze retourprocedure efficiënt was. Wij horen graag van je hoe de handschoenen binnen- en buitenshuis hebt gebruikt. Door enkel de handschoenen buiten te gebruiken, zullen de zilvergaren de kou van buiten overnemen. Buitenshuis zijn zilverhandschoenen als onderhandschoenen bedoeld.
HM
Harry M.
Willemstad-N-Br.
21 jan 2024
mijn vrouw heeft weer warme handen alleen de maat kan beter medium te klein, large te breed
23 jan 2024
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij om te horen dat je vrouw nu warme handen heeft. Vervelend dat uw vrouw dan net tussen 2 maten invalt. Wij nemen deze informatie mee voor de toekomst.
15 jan 2024
Goede omschrijving product, snelle levering, goede kwaliteit zoals beschreven. Nette prijs