skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

261 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.060 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr 2023
Helaas was mijn bestelling van 4 sets zolen niet meer leverbaar. Vervolgens een mailtje ontvangen met een alternatief. Deze is 1 set verzonden om te proberen. Het alternatief is mij goed bevallen dat ik de overige 3 sets ook heb gevraagd. Het alternatief was duurder maar heb ze voor dezelfde prijs mogen ontvangen. Voor de toekomst bestel ik meteen deze nieuwe zolen. Lopen echt super! Goede service van Skafit dat ze hierin mee denken. Dank hiervoor!

31 okt 2023
Site prima, snelle levering. Alleen de kwaliteit (en dan bedoel ik de warmte van de sokken) niet beter dan een paar sokken van de markt. Voor mensen met de ziekte van Raynaud heeft dit geen enkel positief effect.

Beoordelingen voor skafit.nl

Ik ben er blij mee

Top handschoenen!

Snelle service, goed product
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met Skafit.

Handschoenen

De site is overzichtelijk , en naar België snelle levering
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! Wij vinden het fijn om te lezen dat je onze website overzichtelijk vindt en dat de levering spoedig verlopen.
Fijne sokken. Blijven mooi. Helpen goed.
Antwoord van skafit.nl
We zijn blij om te horen dat je blij bent met je Skafit sokken! bedankt voor de feedback!

Prijs kwaliteit

Goede service , 100% goede kwaliteit ,snelle levering . Aanrader .
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor deze woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden was over onze service, kwaliteit en snelheid van levering.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor de 5-sterren review!
10 mrt 2024
Bedankt voor de 5-sterrenreview!

Skafit handschoenen met en zonder vingertop

Levering e.d. heel snel. Maar helaas brengen de Skafit handschoenen met en zonder vingertop niet de zo gewenste warmte in de hand.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je feedback! We waarderen je vriendelijke woorden over onze snelle leveringen. Jammer dat de handschoenen jou niet het gewenste resultaat geven. Wij hebben op onze website een blog staan: https://www.skafit.nl/optimaal-resultaat-uit-je-zilverhandschoenen-halen, wellicht staan hier nog wat tips in voor jou om een beter resultaat te krijgen met het dragen van de handschoenen.
zilverhandschoenen zijn een prima middel tegen koude vingers, die nu niet meer tintelen en gevoellos worden
Antwoord van skafit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze Skafit zilverhandschoenen te beoordelen! We zijn blij om te horen dat ze helpen voorkomen dat je vingers gevoelloos en tintelend worden!
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor de 4-sterrenreview!
10 feb 2024
De sokken hebben het juiste resultaat..geen koude voeten meer
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw review. Wat mooi om te lezen dat u zo positief bent over het resultaat, en geen last meer heeft van koude voeten!
10 feb 2024
snel geleverd en een prima product
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor deze beoordeling. Fijn dat het product snel geleverd is en dat u tevreden bent over het product
Bestelling snel binnen en netjes verpakt.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je bestelling op tijd is aangekomen en goed was verpakt.
Skafit heeft producten van zeer goed kwaliteit! Ik ben inmiddels goed klant van handschoenen (voornl. zilvergaren). Ik mis is kortingfomules voor herhaalde bestellingen
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw positieve feedback over de kwaliteit van onze producten! We zijn blij dat u een tevreden klant bent, vooral met onze handschoenen van zilvergaren. In onze nieuwsbrief delen wij met regelmaat leuke kortingscodes.
CV
chris v.
Ede Gld
4 feb 2024
goede kwaliteit en vlotte bezorging
Antwoord van skafit.nl
Heel erg bedankt voor je feedback! We zijn zo blij dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de snelheid van levering.
4 feb 2024