dryly.com

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden522 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

De wekker heeft ons gezin enorm geholpen bij het oplossen van bedplassen en heeft onze nachten veeeeel rustiger gemaakt!
Antwoord van dryly.com
Beste Stijn, Dank voor deze mooie review. Wat een geweldig nieuws dat de wekker jullie gezin zo heeft kunnen helpen en jullie nachten rustiger gemaakt heeft. Daar worden wij ook erg blij van! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Helemaal top

Onze zoon van 9 durft eindelijk weer uit logeren! Onze zoon is 9 en is nog nooit zindelijk geweest in de nacht. Met behulp van de plaswekker met trilfunctie is het bedplassen in 4 weken verholpen. Nu ervaren we al 1,5 week droge nachten, achteraf kan ik alleen maar denken, was ik hier maar eerder op gekomen. Wij kregen geen vergoeding van de zorgverzekeraar, maar dit is een absolute aanrader!!
Antwoord van dryly.com
Beste Stan, Dank voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. Wat een geweldige nieuws dat jullie zoon van 9 na 4 weken zijn bedplasprobleem opgelost heeft! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Fijn product om mee aan de slag te gaan met onze zoon. Levering duurde iets langer maar werd netjes per email gemeld dat er problemen waren.
Antwoord van dryly.com
Beste M Thijssen, Dank voor je prachtige review. Wat leuk om te horen dat jullie het een fijn product vinden om mee aan de slag te gaan. We betreuren dat we ietwat later hebben moeten leveren in de tijd van je bestelling, maar zijn blij dat je inmiddels juist op weg bent! Mocht je tijdens de training nog vragen hebben of tips/advies willen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen. Gr. Team Dryly

Goede service

Het lukte niet om het apparaat met wifi te koppelen Gebeld en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd.(Deze werkte goed) De oude kon later retour
Antwoord van dryly.com
Beste Mastenbroek, Wat geweldig te horen dat je onze service zo waardeert. We hechten er veel waarde aan dat je juist ondersteunt wordt tijdens de training zodat jullie zo optimaal mogelijk vooruit kunnen! Blij zijn we dan ook te horen dat je inmiddels juist aan resultaat kunt werken! Mochten we je tijdens de training nog verder kunnen helpen, dan weet je ons te vinden! Gr. Team Dryly

Super service!!!

Super service! Het pakket de volgende dag na bestelling thuis geleverd gekregen, toen bleek echter dat de wekker waarschijnlijk een defecte accu had. Hierover contact gehad met de klantenservice en zij hebben wederom direct de volgende dag een nieuwe zending geleverd, deze werkte keurig en wij zijn inmiddels goed op weg in de training met eerste resultaten! Bedrijf handelt erg snel en nemen onze klachten serieus!
Antwoord van dryly.com
Beste Daan, Dank voor deze geweldige review! We zijn erg blij te horen, dat je juist geholpen bent en inmiddels goed op weg bent. We hopen dat jullie spoedig tot je resultaat komen, mochten we je nog ergens bij kunnen ondersteunen dan horen we het graag! Gr. Team Dryly
De panda die we ontvangen was kapot (naad los) en de ontvanger ging bij flink schudden nog niet uit. Van een broekje was een knoopje na twee weken eraf. Dus kwalitatief valt het nogal tegen. De klantenservice is wel erg goed, we kregen onmiddelijk vervangende spullen geleverd, maar helaas is daar de kwaliteit ook weer matig. De nieuwe panda had ook een losse naad en de aan/uit knop van nieuwe ontvanger werkt niet altijd.
Antwoord van dryly.com
Beste Eric, Dank voor je bericht. We vinden het spijtig te horen dat je wat problemen ervaart met de artikelen. Knoopjes die van broekjes afkomen of beren met een kapotte naad mogen simpelweg nooit het geval zijn en dat lossen we graag voor je op. Zou je ons via de mail op klantenservice@dryly.com svp nog een foto willen toesturen van de defecte naad van de beer. Dan gaan we dit nogmaals oplossen voor je, zodat je weer volledig juist vooruit moet kunnen. Mocht hiernaast ooit de knop van de ontvanger wat moeilijk reageren, kun je altijd reset 2 uitvoeren! Deze staat in de handleiding beschreven en zou je problematiek moeten oplossen. Ik hoop dat jullie zodoende de training naar droge nachten juist kunnen gaan afronden! We horen dan ook graag van je. Gr. Team Dryly
24 mrt 2024
Na een bestelling te hebben geplaatst (totale plaswekker pakket) duurde het mij al te lang voordat ik een bevestiging via email kreeg. 1e werkdag erna gebeld zouden er leverings problemen zijn,het zou in diezelfde week verstuurd worden. Uiteindelijk heb ik ruim 1,5 week gewacht. Toen ik uiteindelijk nog geen bericht had gehad dat het verstuurd zou worden heb ik gebeld en heel de bestelling geannuleerd en een andere plaswekker op een andere site besteld.
Antwoord van dryly.com
Beste Marieke, Dank voor je bericht. We betreuren dat we in de tijd van je bestelling een issue hebben ervaren op de levering en niet direct aan je hebben kunnen leveren. Deze problemen zijn gelukkig weer opgelost ondertussen. We wensen je desondanks alle succes in de reis naar droge nachten! Gr. Team Dryly

Goede service!

Goede, snelle service
Antwoord van dryly.com
Beste Heleen, Dank voor deze mooie review over onze service. Dagelijks staat onze klantenservice voor je klaar om je zo goed mogelijk te ondersteunen tijdens de training, daar hechten we veel waarde aan. Bedankt! Gr. Team Dryly

Effectief!

De Dryly plaswekker was echt een redder in nood voor ons gezin. Mijn kind (8 jaar oud) had al langer last van bedplassen, maar dankzij deze wekker begon hij zich bewust te worden van zijn blaas en 's nachts op te staan wanneer nodig. Het gebruiksgemak en de effectiviteit ervan hebben onze nachten aanzienlijk verbeterd.
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Wat een geweldig nieuws dat jullie zoon van 8 ondertussen droge nachten ervaart. We zijn erg blij dat we jullie hebben kunnen ondersteunen in deze reis naar droge nachten en jullie mogen dan ook trots zijn op het resultaat. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Geweldige oplossing! Het heeft ons geholpen om het bedplassen bij onze dochter aan te pakken en inmiddels wordt ze zelf wakker! Dryly is een enorme aanrader als dat je al lange tijd worstelt met bedplassen.
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor deze prachtige review! Wat fijn te horen dat jullie met de plaswekkertraining geholpen zijn en ondertussen droge nachten ervaren. Bedankt voor het delen van jullie ervaring. Gr. Team Dryly
19 mrt 2024
Binnen een week was onze zoon droog. Echt een topproduct. Helaas prijzig maar wel het geld dik waard
20 mrt 2024
Beste Roel, Dank voor je eerlijke review. Dat jullie na 1 week resultaat hebben is erg uitzonderlijk maar natuurlijk geweldig!! We zijn blij dat je zo tevreden bent met het product en dat je het het geld dik waard vindt. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Eindelijk!

Eindelijk! Dryly heeft ein-de-lijk mijn kind geholpen om bedplassen op te lossen. Door hun deskundige begeleiding voelden we ons ondersteund en zelfverzekerd tijdens het hele proces. Ik ben zo blij dat we Dryly hebben gevonden, hun advies heeft echt het verschil gemaakt tijdens de training. Enorm fijn te merken dat er ook nog dit soort, niet commerciële diensten worden aangeboden, dat is vandaag de dag helaas niet meer vanzelfsprekend… Bedankt Dryly! Maud Noorduil
20 mrt 2024
Beste Klant, Dank voor de prachtige review! We zijn blij dat onze assisterende diensten je goed bevallen zijn en dat jullie inmiddels resultaat hebben weten te behalen! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
19 mrt 2024
Het concept van Dryly is zo kindvriendelijk en speels. Het is net alsof onze zoon spelenderwijs een oplossing kreeg voor dit toch wel gevoelige issue. Uiteindelijk wordt hij nu zelf wakker als hij moet plassen! De klantenservice is ook altijd enorm behulpzaam en vriendelijk bij vragen. Als je een oplossing zoekt voor bedplassen, zou ik zeker Dryly aanraden! Ze maken het veel makkelijker en zelfs een beetje leuk!
19 mrt 2024
Beste Jayro, Bedankt voor deze geweldige review! Wat een prachtig nieuws dat jullie zoon nu uit zichzelf wakker wordt om te gaan plassen. Ons team zit dagelijks voor je klaar om dit soort ervaringen te bewerkstelligen. We nemen je lovende woorden over de klantenservice dan ook ten harte! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Enorm verrast!

Voor onze dochter van 10 jaar was dit de uitkomst! De eerste 3 nachten werd ze niet wakker van de wekker, ze slaapt erg diep namelijk. Zou dit dan ook niet helpen dacht ik en eerlijk gezegd had ik er weinig vertrouwen in. Maar na 3 nachten ging het stap voor stap beter. Van niet wakker worden van de wekker zijn we nu 1 maand verder waar we nu 16 droge nachten achter de rug hebben. Een klein ongelukje gehad op dag 17, maar vannacht weer gewoon droog! En een ongelukje hoort erbij! Wij hebben er volle vertrouwen in dat het zo gaat lukken. Het zelfvertrouwen van onze dochter is ook enorm gegroeid. Dankjewel Dryly en Wizzu! 🐼❤️
19 mrt 2024
Beste Betül, Dank voor het delen van jullie ervaring! Wat een geweldig nieuws dat de wekker jullie dochter van 10 jaar uiteindelijk toch heeft kunnen helpen. In het begin kan de training inderdaad intensief zijn, maar als alles goed verloopt, wordt dit met de week aangenamer en zie je de progressie vorderen. Jullie mogen trots zijn op het resultaat, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
17 mrt 2024
Het systeem werkt. Er zitten elektroden in het broekje en de zender wordt daarop vastgeklikt. De ontvanger staat naast bed. Als er een drupje in het broekje komt gaat de zender trillen en het alarm van de ontvanger gaat af. Daar wordt hij wel wakker van! Onze zoon van 5 (in mei 6) heeft nu na een maandje met de Dryly al 7 droge nachten achter elkaar. Zover gaat het goed. Toen we de set kregen was het voor ons erg omslachtig en verwarrend opgeschreven in de handleiding. De stappen die je moet doorlopen komen niet exact overeen met de instructies in de app die je moet volgen. Welke is het nou? Dit moet makkelijker kunnen. Ook is het misschien handig een 'trainingsbutton' aan te maken in de app waarmee je de set kunt testen zodat je de eerste nacht kunt al weet wat je kunt verwachten aan geluid en alarmpjes en hoe deze uit te zetten. Dit was bij ons behoorlijk hectisch ook vooral omdat de ontvanger uit zou moeten gaan door heen en weer te schudden, maar dat werkte niet. Daar hebben we trouwens een nieuwe voor opgestuurd gekregen en die werkt wel. De communicatie tussen de ontvanger en de app laat ook zeer te wensen over. Vaak gaat het alarm van de ontvanger wel af en die van de app niet eens. Of pas veel later. Wij hebben uiteindelijk de ontvanger uit Wizzu gehaald, want hij was daardoor veel beter te horen. Ook hebben we nog steeds een babycamera die we naast bed hebben staan en op basis daarvan acteren wij als het alarm afgaat. Niet op de app van de telefoon dus. Nog iets wat in mijn ogen toch echt ontbreekt in de app is een knop om te zeggen dat je wakker bent. Je kunt wel op bed gaan, maar niet wakker worden? Hoe weet je nu wanneer je de punten na een droge nacht erbij krijgt? Daarom 3 sterren, want het werkt wel maar er zijn talloze verbeterpunten!
20 mrt 2024
Beste Bas, Dank voor je bericht en feedback, dit nemen we altijd ten harte, waar we continue willen blijven verbeteren en innoveren. Ik denk dat je feedback deels verholpen is en er sprake is van wat misopvattingen, mocht je deze nog ervaren neem dan even telefonisch contact op en dan kijken we graag mee om je ervaring optimaal te maken! Wel ben ik het zeker met je eens dat een test knop zeker van toegevoegde waarde is. Wat in ieder geval het allerbelangrijkste is, is dat jullie resultaat aan het behalen zijn. Dat is altijd prio 1 en dat vinden we super om te horen. Hopelijk kunnen jullie de wekker zo dadelijk weer opbergen en gaan genieten van de droge nachten! Gr. Team Dryly
De plaswekkertraining van Dryly heeft onze nachten zo veel gemakkelijker gemaakt! Na doorverwijzing van de arts hebben we besloten om Dryly te proberen, en ik ben zo blij dat we dat hebben gedaan. Het feit dat we de plaswekker gratis via de zorgverzekering konden declareren, maakte het hele proces zoveel gemakkelijker en toegankelijker. Nu, na een paar weken training, is het bedplassen volledig opgelost! Ik kan niet genoeg benadrukken hoe dankbaar ik ben voor Dryly en de rol die het heeft gespeeld in het herstellen van het vertrouwen van mijn kind en het verbeteren van onze nachtrust.
Antwoord van dryly.com
Beste Babet, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen. We zijn erg blij te horen dat jullie na enkele weken resultaat hebben behaald. Fijne bijkomstigheid dat je deze kosteloos hebt kunnen aanschaffen d.m.v. de zorgverzekering! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Geweldige training met dryly

De plaswekkertraining van Dryly is een geweldige oplosisng! Hoewel we in week 3 te maken kregen met een klein defect, was ik verbluft door de snelle respons en oplossing. Binnen 2 werkdagen was alles weer opgelost en mochten we een vervanging thuis ontvangen. Nu na slechts 7 weken is ons kind zindelijk. Het is verbazingwekkend hoe effectief en efficiënt het hele proces is geweest, en ik ben zo dankbaar voor het kennismaken met Dryly.
Antwoord van dryly.com
Beste Klant, Dank voor het delen van deze geweldige review. Vervelend dat jullie een klein defect ervaarde, in ieder geval zijn we blij te horen dat we dit spoedig hebben kunnen verhelpen voor je. Na 7 weken resultaat is dan ook top nieuws waar je trots op mag zijn. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Uitstekend product en goede service

Dryly heeft echt geholpen! Mijn dochter had voorheen nog geregeld last van bedplassen, na het gebruik is ze eindelijk droog en is Wizzu een nieuwe vriend die blijft! Een erg positeive manier om het kind gemotiveerd te houden en het bedplassen op te lossen. Daarnaast bij vragen direct goed geholpen, bedankt Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het delen van deze mooie review. Wat leuk dat Wizzu ook na de training nog een vriend blijft op de kamer van je kind! We zijn blij te horen dat de training zo een succes is geweest voor jullie. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Met de Dryly plaswekker hebben wij eindelijk ons kind zindelijk gekregen. Veel geprobeerd, maar nooit resultaat. Met deze methode was ons kind in 11 weken zindelijk. Super aanrader!
19 mrt 2024
Beste Justin, Dank voor het delen van deze mooie 5 sterren review. We zijn erg blij te horen dat jullie d.m.v. het gebruik van onze plaswekker binnen 11 weken resultaat hebben behaald, een resultaat om trots op te zijn. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Vind het een moeilijk product om te gebruiken.
19 mrt 2024
Beste Daisy, Dank voor je bericht. Wat spijtig te horen dat je het moeilijk vind te gebruiken. We hebben afgelopen vrijdag, maandag en vandaag geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen om je vooruit te helpen met installatie en om je tips mee te geven voor het gebruik. Helaas hebben we nog niet met je mee kunnen kijken. Weet dat we je graag ondersteunen bij de installatie en telefonisch meekijken, na installatie dient het simpelweg 'plug and play' te zijn en moet je juist vooruit kunnen. Ook dan kijken we altijd nog graag mee om je te voorzien van tips/advies. Graag verzoek ik je dan ook nog contact op te nemen zodat we ook jullie goed op weg kunnen helpen! Gr. Team Dryly