dryly.com
Beoordelingen:

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden510 beoordelingen in totaal  

4,14
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

de meest kritische beoordeling

29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor dryly.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De panda die we ontvangen was kapot (naad los) en de ontvanger ging bij flink schudden nog niet uit. Van een broekje was een knoopje na twee weken eraf. Dus kwalitatief valt het nogal tegen. De klantenservice is wel erg goed, we kregen onmiddelijk vervangende spullen geleverd, maar helaas is daar de kwaliteit ook weer matig. De nieuwe panda had ook een losse naad en de aan/uit knop van nieuwe ontvanger werkt niet altijd.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
3 apr 2024
Beste Eric, Dank voor je bericht. We vinden het spijtig te horen dat je wat problemen ervaart met de artikelen. Knoopjes die van broekjes afkomen of beren met een kapotte naad mogen simpelweg nooit het geval zijn en dat lossen we graag voor je op. Zou je ons via de mail op klantenservice@dryly.com svp nog een foto willen toesturen van de defecte naad van de beer. Dan gaan we dit nogmaals oplossen voor je, zodat je weer volledig juist vooruit moet kunnen. Mocht hiernaast ooit de knop van de ontvanger wat moeilijk reageren, kun je altijd reset 2 uitvoeren! Deze staat in de handleiding beschreven en zou je problematiek moeten oplossen. Ik hoop dat jullie zodoende de training naar droge nachten juist kunnen gaan afronden! We horen dan ook graag van je. Gr. Team Dryly
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Super service!!!

Super service! Het pakket de volgende dag na bestelling thuis geleverd gekregen, toen bleek echter dat de wekker waarschijnlijk een defecte accu had. Hierover contact gehad met de klantenservice en zij hebben wederom direct de volgende dag een nieuwe zending geleverd, deze werkte keurig en wij zijn inmiddels goed op weg in de training met eerste resultaten! Bedrijf handelt erg snel en nemen onze klachten serieus!
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
29 mrt 2024
Beste Daan, Dank voor deze geweldige review! We zijn erg blij te horen, dat je juist geholpen bent en inmiddels goed op weg bent. We hopen dat jullie spoedig tot je resultaat komen, mochten we je nog ergens bij kunnen ondersteunen dan horen we het graag! Gr. Team Dryly
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trotse dochter

Via de plaspoli bij Dryly uitgekomen. We zijn niet in de gebruikelijke 6-8 weken tot resultaat gekomen, maar dat was medisch gezien al niet haalbaar dus geen verassing. Na flink wat moeite hebben we uiteindelijk onze dochter toch zindelijk gekregen in een wat langer en zwaarder traject. Desalniettemin nu een trotse meid! De klantenservice heeft ons tijdens de training ook erg prettig geadviseerd.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
4 apr 2024
Beste Willem, Dank voor je uitgebreide review. Wat goed te horen dat jullie na geinformeerd te hebben via de plaspoli uiteindelijk droge nachten hebben weten te behalen met behulp van onze plaswekker. Desondanks dat je het standaardtermijn niet hebt weten te realiseren een erg mooie prestatie waar je dochter terecht trots op mag zijn! Je lovende woorden over de klantenservice nemen we ten harte! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dyrly
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Helemaal top

Onze zoon van 9 durft eindelijk weer uit logeren! Onze zoon is 9 en is nog nooit zindelijk geweest in de nacht. Met behulp van de plaswekker met trilfunctie is het bedplassen in 4 weken verholpen. Nu ervaren we al 1,5 week droge nachten, achteraf kan ik alleen maar denken, was ik hier maar eerder op gekomen. Wij kregen geen vergoeding van de zorgverzekeraar, maar dit is een absolute aanrader!!
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
3 apr 2024
Beste Stan, Dank voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. Wat een geweldige nieuws dat jullie zoon van 9 na 4 weken zijn bedplasprobleem opgelost heeft! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De eerste wekker die geleverd werd werkte niet goed. Toen de klantenservice gebeld waar ik zeer prettig en behulpzaam te woord werd gestaan echt een dikke plus! er werd meegekeken en uiteindelijk een passende oplossing aangeboden. Volgende dag nieuwe wekker ontvangen en werkte zoals het hoorde. Kan niet meer zeggen dan dat ik super goed ben geholpen en dat deze wekker super werkt
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
10 dagen geleden
Beste Rutten, Dank voor je prachtige review! We vinden het erg fijn te horen dat onze service naar je tevredenheid is geweest, dit is een belangrijk onderdeel voor ons! Goed te horen dat jullie inmiddels goed op weg zijn om resultaat te behalen, we hopen dat jullie spoedig de volledige droge nachten behalen! Gr. Team Dryly
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goede service

Het lukte niet om het apparaat met wifi te koppelen Gebeld en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd.(Deze werkte goed) De oude kon later retour
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
3 apr 2024
Beste Mastenbroek, Wat geweldig te horen dat je onze service zo waardeert. We hechten er veel waarde aan dat je juist ondersteunt wordt tijdens de training zodat jullie zo optimaal mogelijk vooruit kunnen! Blij zijn we dan ook te horen dat je inmiddels juist aan resultaat kunt werken! Mochten we je tijdens de training nog verder kunnen helpen, dan weet je ons te vinden! Gr. Team Dryly
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fijn product om mee aan de slag te gaan met onze zoon. Levering duurde iets langer maar werd netjes per email gemeld dat er problemen waren.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
3 apr 2024
Beste M Thijssen, Dank voor je prachtige review. Wat leuk om te horen dat jullie het een fijn product vinden om mee aan de slag te gaan. We betreuren dat we ietwat later hebben moeten leveren in de tijd van je bestelling, maar zijn blij dat je inmiddels juist op weg bent! Mocht je tijdens de training nog vragen hebben of tips/advies willen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen. Gr. Team Dryly
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De wekker heeft ons gezin enorm geholpen bij het oplossen van bedplassen en heeft onze nachten veeeeel rustiger gemaakt!
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
4 apr 2024
Beste Stijn, Dank voor deze mooie review. Wat een geweldig nieuws dat de wekker jullie gezin zo heeft kunnen helpen en jullie nachten rustiger gemaakt heeft. Daar worden wij ook erg blij van! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
1 drukker van het broekje kapot met zender eraf halen Contact gehad en kosteloos vervangen Super blij mee
Beoordeling melden
JH
Jolijn H.
Rosmalen
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Binnen 2 weken droog!

Binnen 2 weken droog. Daarvoor al van alles geprobeerd. Wij zijn blij!
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
4 apr 2024
Beste Hofkens, Dank voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. Na 2 weken resultaat is enorm snel en een resultaat om trots op te zijn, van een tevreden klant worden wij ook blij! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goede service!

Goede, snelle service
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
22 mrt 2024
Beste Heleen, Dank voor deze mooie review over onze service. Dagelijks staat onze klantenservice voor je klaar om je zo goed mogelijk te ondersteunen tijdens de training, daar hechten we veel waarde aan. Bedankt! Gr. Team Dryly
PM
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
6 dagen geleden
Beste Pleun, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot de droge nachten gekomen en anders wensen wij je daarbij nog veel succes om het resultaat volledig te behalen! Gr. Team Dryly
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
9 dagen geleden
Beste klant, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot de droge nachten gekomen en anders wensen wij je daarbij nog veel succes om het resultaat volledig te behalen! Gr. Team Dryly
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een bestelling te hebben geplaatst (totale plaswekker pakket) duurde het mij al te lang voordat ik een bevestiging via email kreeg. 1e werkdag erna gebeld zouden er leverings problemen zijn,het zou in diezelfde week verstuurd worden. Uiteindelijk heb ik ruim 1,5 week gewacht. Toen ik uiteindelijk nog geen bericht had gehad dat het verstuurd zou worden heb ik gebeld en heel de bestelling geannuleerd en een andere plaswekker op een andere site besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
3 apr 2024
Beste Marieke, Dank voor je bericht. We betreuren dat we in de tijd van je bestelling een issue hebben ervaren op de levering en niet direct aan je hebben kunnen leveren. Deze problemen zijn gelukkig weer opgelost ondertussen. We wensen je desondanks alle succes in de reis naar droge nachten! Gr. Team Dryly
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Een ramp vind ik het, super snel leeg en heel lastig te koppelen. Gaat zo maar af
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
12 dagen geleden
Beste Iris, Dank voor je eerlijke review. We vinden het spijtig te horen dat je nog niet helemaal juist gebruik kunt maken van de wekker. Hierover hebben we je zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken om dit op te lossen voor je, helaas kregen we je niet te pakken. Graag kijken we even met je mee om dit op te lossen, ik vermoed dat we je weer eenvoudig juist opweg kunnen helpen en kunnen voorzien van tips en advies om ook spoedig tot resultaat te komen! Daarbij dan ook het verzoek of dat je ons z.s.m. wilt terugbellen via Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00). Dan zorgen we er ook voor dat jullie spoedig tot resultaat kunnen komen!
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De plaswekkertraining van Dryly heeft onze nachten zo veel gemakkelijker gemaakt! Na doorverwijzing van de arts hebben we besloten om Dryly te proberen, en ik ben zo blij dat we dat hebben gedaan. Het feit dat we de plaswekker gratis via de zorgverzekering konden declareren, maakte het hele proces zoveel gemakkelijker en toegankelijker. Nu, na een paar weken training, is het bedplassen volledig opgelost! Ik kan niet genoeg benadrukken hoe dankbaar ik ben voor Dryly en de rol die het heeft gespeeld in het herstellen van het vertrouwen van mijn kind en het verbeteren van onze nachtrust.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
18 mrt 2024
Beste Babet, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen. We zijn erg blij te horen dat jullie na enkele weken resultaat hebben behaald. Fijne bijkomstigheid dat je deze kosteloos hebt kunnen aanschaffen d.m.v. de zorgverzekering! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het systeem werkt. Er zitten elektroden in het broekje en de zender wordt daarop vastgeklikt. De ontvanger staat naast bed. Als er een drupje in het broekje komt gaat de zender trillen en het alarm van de ontvanger gaat af. Daar wordt hij wel wakker van! Onze zoon van 5 (in mei 6) heeft nu na een maandje met de Dryly al 7 droge nachten achter elkaar. Zover gaat het goed. Toen we de set kregen was het voor ons erg omslachtig en verwarrend opgeschreven in de handleiding. De stappen die je moet doorlopen komen niet exact overeen met de instructies in de app die je moet volgen. Welke is het nou? Dit moet makkelijker kunnen. Ook is het misschien handig een 'trainingsbutton' aan te maken in de app waarmee je de set kunt testen zodat je de eerste nacht kunt al weet wat je kunt verwachten aan geluid en alarmpjes en hoe deze uit te zetten. Dit was bij ons behoorlijk hectisch ook vooral omdat de ontvanger uit zou moeten gaan door heen en weer te schudden, maar dat werkte niet. Daar hebben we trouwens een nieuwe voor opgestuurd gekregen en die werkt wel. De communicatie tussen de ontvanger en de app laat ook zeer te wensen over. Vaak gaat het alarm van de ontvanger wel af en die van de app niet eens. Of pas veel later. Wij hebben uiteindelijk de ontvanger uit Wizzu gehaald, want hij was daardoor veel beter te horen. Ook hebben we nog steeds een babycamera die we naast bed hebben staan en op basis daarvan acteren wij als het alarm afgaat. Niet op de app van de telefoon dus. Nog iets wat in mijn ogen toch echt ontbreekt in de app is een knop om te zeggen dat je wakker bent. Je kunt wel op bed gaan, maar niet wakker worden? Hoe weet je nu wanneer je de punten na een droge nacht erbij krijgt? Daarom 3 sterren, want het werkt wel maar er zijn talloze verbeterpunten!
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
20 mrt 2024
Beste Bas, Dank voor je bericht en feedback, dit nemen we altijd ten harte, waar we continue willen blijven verbeteren en innoveren. Ik denk dat je feedback deels verholpen is en er sprake is van wat misopvattingen, mocht je deze nog ervaren neem dan even telefonisch contact op en dan kijken we graag mee om je ervaring optimaal te maken! Wel ben ik het zeker met je eens dat een test knop zeker van toegevoegde waarde is. Wat in ieder geval het allerbelangrijkste is, is dat jullie resultaat aan het behalen zijn. Dat is altijd prio 1 en dat vinden we super om te horen. Hopelijk kunnen jullie de wekker zo dadelijk weer opbergen en gaan genieten van de droge nachten! Gr. Team Dryly
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hadden wat opstart problemen met levering van verkeerde zender (zonder trilfunctie), maar dit werd super snel weer opgelost. Ons zoontje van nu bijna 7 had heel veel volle luiers nog 's nachts, aangezien hij een hele vaste slaper is. Hij werd simpelweg niet wakker om te gaan plassen. Met toch wel wat skepticize, bleek Dryly echt dé uitkomst te zijn. Na 2 nachten ongelukjes, wordt hij nu uit zichzelf wakker of kan het opeens ophouden tot de volgende ochtend. Niet te geloven dat het zo snel gaat! Klein verbeterpuntje zou zijn de app met het aankleden van Wizzu, dat dit wat uitgebreider wordt. Na een paar dagen valt er niet zoveel meer te kiezen. Ook zou een ander geluid bij de wekker in Wizzu kiezen ook fijn zijn. Verder zijn wij er echt super blij mee, hadden we veeeeeel eerder moeten doen.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
6 mrt 2024
Beste Desiree, Dank voor deze geweldige review! We zijn erg blij te horen dat je zoontje vanaf nu uit zichzelf wakker wordt om te plassen of zijn plas ophoudt tot de volgende ochtend. Dat is echt enorm snel gezien jullie trainingsduur. We nemen je feedback m.b.t. de app graag mee en blijven altijd innoveren, dank hiervoor. Geniet van de drogen nachten en bedankt voor deze mooie review! Gr. Team Dryly
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Enorm verrast!

Voor onze dochter van 10 jaar was dit de uitkomst! De eerste 3 nachten werd ze niet wakker van de wekker, ze slaapt erg diep namelijk. Zou dit dan ook niet helpen dacht ik en eerlijk gezegd had ik er weinig vertrouwen in. Maar na 3 nachten ging het stap voor stap beter. Van niet wakker worden van de wekker zijn we nu 1 maand verder waar we nu 16 droge nachten achter de rug hebben. Een klein ongelukje gehad op dag 17, maar vannacht weer gewoon droog! En een ongelukje hoort erbij! Wij hebben er volle vertrouwen in dat het zo gaat lukken. Het zelfvertrouwen van onze dochter is ook enorm gegroeid. Dankjewel Dryly en Wizzu! 🐼❤️
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
19 mrt 2024
Beste Betül, Dank voor het delen van jullie ervaring! Wat een geweldig nieuws dat de wekker jullie dochter van 10 jaar uiteindelijk toch heeft kunnen helpen. In het begin kan de training inderdaad intensief zijn, maar als alles goed verloopt, wordt dit met de week aangenamer en zie je de progressie vorderen. Jullie mogen trots zijn op het resultaat, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly