dryly.com

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden513 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

Super service!!!

Super service! Het pakket de volgende dag na bestelling thuis geleverd gekregen, toen bleek echter dat de wekker waarschijnlijk een defecte accu had. Hierover contact gehad met de klantenservice en zij hebben wederom direct de volgende dag een nieuwe zending geleverd, deze werkte keurig en wij zijn inmiddels goed op weg in de training met eerste resultaten! Bedrijf handelt erg snel en nemen onze klachten serieus!
Antwoord van dryly.com
Beste Daan, Dank voor deze geweldige review! We zijn erg blij te horen, dat je juist geholpen bent en inmiddels goed op weg bent. We hopen dat jullie spoedig tot je resultaat komen, mochten we je nog ergens bij kunnen ondersteunen dan horen we het graag! Gr. Team Dryly

Trotse dochter

Via de plaspoli bij Dryly uitgekomen. We zijn niet in de gebruikelijke 6-8 weken tot resultaat gekomen, maar dat was medisch gezien al niet haalbaar dus geen verassing. Na flink wat moeite hebben we uiteindelijk onze dochter toch zindelijk gekregen in een wat langer en zwaarder traject. Desalniettemin nu een trotse meid! De klantenservice heeft ons tijdens de training ook erg prettig geadviseerd.
Antwoord van dryly.com
Beste Willem, Dank voor je uitgebreide review. Wat goed te horen dat jullie na geinformeerd te hebben via de plaspoli uiteindelijk droge nachten hebben weten te behalen met behulp van onze plaswekker. Desondanks dat je het standaardtermijn niet hebt weten te realiseren een erg mooie prestatie waar je dochter terecht trots op mag zijn! Je lovende woorden over de klantenservice nemen we ten harte! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dyrly

Helemaal top

Onze zoon van 9 durft eindelijk weer uit logeren! Onze zoon is 9 en is nog nooit zindelijk geweest in de nacht. Met behulp van de plaswekker met trilfunctie is het bedplassen in 4 weken verholpen. Nu ervaren we al 1,5 week droge nachten, achteraf kan ik alleen maar denken, was ik hier maar eerder op gekomen. Wij kregen geen vergoeding van de zorgverzekeraar, maar dit is een absolute aanrader!!
Antwoord van dryly.com
Beste Stan, Dank voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. Wat een geweldige nieuws dat jullie zoon van 9 na 4 weken zijn bedplasprobleem opgelost heeft! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
De eerste wekker die geleverd werd werkte niet goed. Toen de klantenservice gebeld waar ik zeer prettig en behulpzaam te woord werd gestaan echt een dikke plus! er werd meegekeken en uiteindelijk een passende oplossing aangeboden. Volgende dag nieuwe wekker ontvangen en werkte zoals het hoorde. Kan niet meer zeggen dan dat ik super goed ben geholpen en dat deze wekker super werkt
Antwoord van dryly.com
Beste Rutten, Dank voor je prachtige review! We vinden het erg fijn te horen dat onze service naar je tevredenheid is geweest, dit is een belangrijk onderdeel voor ons! Goed te horen dat jullie inmiddels goed op weg zijn om resultaat te behalen, we hopen dat jullie spoedig de volledige droge nachten behalen! Gr. Team Dryly

Binnen 4 weken droog

Onze zoon van 7 was binnen 4 weken droog. De eerste week was echt wennen, maar na een week werd het een automatisme en al snel kwamen de droge nachten.
Antwoord van dryly.com
Beste familie Ostma, Bedankt voor deze prachtige review! Wat een geweldig nieuws dat jullie zoon binnen 4 weken droog is, een resultaat om trots op te zijn! De eerste week kan zeker soms vrij pittig zijn, maar als het goed is ga je daarna stap voor stap verbeteringen zien. Nogmaals bedankt en geniet van de droge nachten! Gr. team Dryly

Goede service

Het lukte niet om het apparaat met wifi te koppelen Gebeld en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd.(Deze werkte goed) De oude kon later retour
Antwoord van dryly.com
Beste Mastenbroek, Wat geweldig te horen dat je onze service zo waardeert. We hechten er veel waarde aan dat je juist ondersteunt wordt tijdens de training zodat jullie zo optimaal mogelijk vooruit kunnen! Blij zijn we dan ook te horen dat je inmiddels juist aan resultaat kunt werken! Mochten we je tijdens de training nog verder kunnen helpen, dan weet je ons te vinden! Gr. Team Dryly
Fijn product om mee aan de slag te gaan met onze zoon. Levering duurde iets langer maar werd netjes per email gemeld dat er problemen waren.
Antwoord van dryly.com
Beste M Thijssen, Dank voor je prachtige review. Wat leuk om te horen dat jullie het een fijn product vinden om mee aan de slag te gaan. We betreuren dat we ietwat later hebben moeten leveren in de tijd van je bestelling, maar zijn blij dat je inmiddels juist op weg bent! Mocht je tijdens de training nog vragen hebben of tips/advies willen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen. Gr. Team Dryly
Na 1 week was ons zoontje zo goed als droog nu al 2 weken droog met de sensor om gaan eerdaags beginnen af te bouwen met de sensor
Antwoord van dryly.com
Beste Monique, Dank voor deze 5 sterren review. Wat geweldig om te horen dat jullie zoontje na 1 week al zo goed als droog was! We adviseren je om de set te blijven gebruiken totdat je 14 nachten op rij droge nachten ervaart, daarna kun je deze weer opbergen voor een eventuele terugval. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
De wekker heeft ons gezin enorm geholpen bij het oplossen van bedplassen en heeft onze nachten veeeeel rustiger gemaakt!
Antwoord van dryly.com
Beste Stijn, Dank voor deze mooie review. Wat een geweldig nieuws dat de wekker jullie gezin zo heeft kunnen helpen en jullie nachten rustiger gemaakt heeft. Daar worden wij ook erg blij van! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
1 drukker van het broekje kapot met zender eraf halen Contact gehad en kosteloos vervangen Super blij mee
Antwoord van dryly.com
Beste Angel, Dank voor je review over onze service. We zijn erg blij te horen dat je zo tevreden bent met de wekker! Het mag zich niet voordoen dat een broekje kapot gaat, dus dat lossen we graag voor je op. Hopelijk komen jullie spoedig tot je volledige resultaat! Gr. Team Dryly
JH
Jolijn H.
Rosmalen

Binnen 2 weken droog!

Binnen 2 weken droog. Daarvoor al van alles geprobeerd. Wij zijn blij!
Antwoord van dryly.com
Beste Hofkens, Dank voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. Na 2 weken resultaat is enorm snel en een resultaat om trots op te zijn, van een tevreden klant worden wij ook blij! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het delen van deze 5 sterren review. We zijn blij te horen dat je ons met 5 sterren beoordeelt en hopen dan ook dat jullie spoedig tot het gewenste resultaat zijn gekomen! Gr. Team Dryly
PM
13 apr 2024
Antwoord van dryly.com
Beste Pleun, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot de droge nachten gekomen en anders wensen wij je daarbij nog veel succes om het resultaat volledig te behalen! Gr. Team Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot de droge nachten gekomen en anders wensen wij je daarbij nog veel succes om het resultaat volledig te behalen! Gr. Team Dryly
7 apr 2024
Een ramp vind ik het, super snel leeg en heel lastig te koppelen. Gaat zo maar af
Antwoord van dryly.com
Beste Iris, Dank voor je eerlijke review. We vinden het spijtig te horen dat je nog niet helemaal juist gebruik kunt maken van de wekker. Hierover hebben we je zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken om dit op te lossen voor je, helaas kregen we je niet te pakken. Graag kijken we even met je mee om dit op te lossen, ik vermoed dat we je weer eenvoudig juist opweg kunnen helpen en kunnen voorzien van tips en advies om ook spoedig tot resultaat te komen! Daarbij dan ook het verzoek of dat je ons z.s.m. wilt terugbellen via Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00). Dan zorgen we er ook voor dat jullie spoedig tot resultaat kunnen komen!
Antwoord van dryly.com
Beste Tom, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot het gewenste resultaat gekomen, mocht je graag hulp willen of tips/advies voor tijdens de training dan staat onze klantenservice ook dagelijks voor je klaar om je goed op weg te helpen! Weet dat we graag met je meekijken om jullie goed te ondersteunen tijdens de training! Gr. Team Dryly
De plaswekkertraining van Dryly heeft onze nachten zo veel gemakkelijker gemaakt! Na doorverwijzing van de arts hebben we besloten om Dryly te proberen, en ik ben zo blij dat we dat hebben gedaan. Het feit dat we de plaswekker gratis via de zorgverzekering konden declareren, maakte het hele proces zoveel gemakkelijker en toegankelijker. Nu, na een paar weken training, is het bedplassen volledig opgelost! Ik kan niet genoeg benadrukken hoe dankbaar ik ben voor Dryly en de rol die het heeft gespeeld in het herstellen van het vertrouwen van mijn kind en het verbeteren van onze nachtrust.
Antwoord van dryly.com
Beste Babet, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen. We zijn erg blij te horen dat jullie na enkele weken resultaat hebben behaald. Fijne bijkomstigheid dat je deze kosteloos hebt kunnen aanschaffen d.m.v. de zorgverzekering! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
17 mrt 2024
Het systeem werkt. Er zitten elektroden in het broekje en de zender wordt daarop vastgeklikt. De ontvanger staat naast bed. Als er een drupje in het broekje komt gaat de zender trillen en het alarm van de ontvanger gaat af. Daar wordt hij wel wakker van! Onze zoon van 5 (in mei 6) heeft nu na een maandje met de Dryly al 7 droge nachten achter elkaar. Zover gaat het goed. Toen we de set kregen was het voor ons erg omslachtig en verwarrend opgeschreven in de handleiding. De stappen die je moet doorlopen komen niet exact overeen met de instructies in de app die je moet volgen. Welke is het nou? Dit moet makkelijker kunnen. Ook is het misschien handig een 'trainingsbutton' aan te maken in de app waarmee je de set kunt testen zodat je de eerste nacht kunt al weet wat je kunt verwachten aan geluid en alarmpjes en hoe deze uit te zetten. Dit was bij ons behoorlijk hectisch ook vooral omdat de ontvanger uit zou moeten gaan door heen en weer te schudden, maar dat werkte niet. Daar hebben we trouwens een nieuwe voor opgestuurd gekregen en die werkt wel. De communicatie tussen de ontvanger en de app laat ook zeer te wensen over. Vaak gaat het alarm van de ontvanger wel af en die van de app niet eens. Of pas veel later. Wij hebben uiteindelijk de ontvanger uit Wizzu gehaald, want hij was daardoor veel beter te horen. Ook hebben we nog steeds een babycamera die we naast bed hebben staan en op basis daarvan acteren wij als het alarm afgaat. Niet op de app van de telefoon dus. Nog iets wat in mijn ogen toch echt ontbreekt in de app is een knop om te zeggen dat je wakker bent. Je kunt wel op bed gaan, maar niet wakker worden? Hoe weet je nu wanneer je de punten na een droge nacht erbij krijgt? Daarom 3 sterren, want het werkt wel maar er zijn talloze verbeterpunten!
20 mrt 2024
Beste Bas, Dank voor je bericht en feedback, dit nemen we altijd ten harte, waar we continue willen blijven verbeteren en innoveren. Ik denk dat je feedback deels verholpen is en er sprake is van wat misopvattingen, mocht je deze nog ervaren neem dan even telefonisch contact op en dan kijken we graag mee om je ervaring optimaal te maken! Wel ben ik het zeker met je eens dat een test knop zeker van toegevoegde waarde is. Wat in ieder geval het allerbelangrijkste is, is dat jullie resultaat aan het behalen zijn. Dat is altijd prio 1 en dat vinden we super om te horen. Hopelijk kunnen jullie de wekker zo dadelijk weer opbergen en gaan genieten van de droge nachten! Gr. Team Dryly
We hadden wat opstart problemen met levering van verkeerde zender (zonder trilfunctie), maar dit werd super snel weer opgelost. Ons zoontje van nu bijna 7 had heel veel volle luiers nog 's nachts, aangezien hij een hele vaste slaper is. Hij werd simpelweg niet wakker om te gaan plassen. Met toch wel wat skepticize, bleek Dryly echt dé uitkomst te zijn. Na 2 nachten ongelukjes, wordt hij nu uit zichzelf wakker of kan het opeens ophouden tot de volgende ochtend. Niet te geloven dat het zo snel gaat! Klein verbeterpuntje zou zijn de app met het aankleden van Wizzu, dat dit wat uitgebreider wordt. Na een paar dagen valt er niet zoveel meer te kiezen. Ook zou een ander geluid bij de wekker in Wizzu kiezen ook fijn zijn. Verder zijn wij er echt super blij mee, hadden we veeeeeel eerder moeten doen.
Antwoord van dryly.com
Beste Desiree, Dank voor deze geweldige review! We zijn erg blij te horen dat je zoontje vanaf nu uit zichzelf wakker wordt om te plassen of zijn plas ophoudt tot de volgende ochtend. Dat is echt enorm snel gezien jullie trainingsduur. We nemen je feedback m.b.t. de app graag mee en blijven altijd innoveren, dank hiervoor. Geniet van de drogen nachten en bedankt voor deze mooie review! Gr. Team Dryly

Enorm verrast!

Voor onze dochter van 10 jaar was dit de uitkomst! De eerste 3 nachten werd ze niet wakker van de wekker, ze slaapt erg diep namelijk. Zou dit dan ook niet helpen dacht ik en eerlijk gezegd had ik er weinig vertrouwen in. Maar na 3 nachten ging het stap voor stap beter. Van niet wakker worden van de wekker zijn we nu 1 maand verder waar we nu 16 droge nachten achter de rug hebben. Een klein ongelukje gehad op dag 17, maar vannacht weer gewoon droog! En een ongelukje hoort erbij! Wij hebben er volle vertrouwen in dat het zo gaat lukken. Het zelfvertrouwen van onze dochter is ook enorm gegroeid. Dankjewel Dryly en Wizzu! 🐼❤️
19 mrt 2024
Beste Betül, Dank voor het delen van jullie ervaring! Wat een geweldig nieuws dat de wekker jullie dochter van 10 jaar uiteindelijk toch heeft kunnen helpen. In het begin kan de training inderdaad intensief zijn, maar als alles goed verloopt, wordt dit met de week aangenamer en zie je de progressie vorderen. Jullie mogen trots zijn op het resultaat, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly