Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15-4-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15-4-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

1.033 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In wilde een meegroei autostoel die aan een paar wensen moest voldoen o.a. dat hij voor zowel een autogordel als het isofix systeem te gebruiken moest zijn. In de winkel werd ik deskundig geholpen zeker omdat mijn wensen nogal specifiek waren. De gekozen stoel liet de medewerkster mij zelf op een echte autostoel, die in de winkel stond, bevestigen en ze gaf uitleg waar nodig. Dat laatste was zeker nodig aangezien mijn kinderen al jaren niet meer in een autostoel zitten. Omdat ik op het moment van de koop niet over voldoende ruimte heb in de auto stelt de verkoopster voor de stoel thuis te laten bezorgen. Top!

Online is het top, maar de winkel in Almere buiten vind ik het personeel echt totaal niet geschikt om in een prenatal winkel te staan. Helaas is het gehele team na mijn zeggen ongeschikt. Kan veel meer uitgehaald worden. (Voorbeeld ik kom mijn bestelling ophalen en ze heeft me iets in de hand en zegt: hier kan je in Google even 5 sterren geven voor onze winkel) zonder enige service of klantvriendelijk verwacht je dat je 5 sterren krijgt 🤔. Meerdere malen in de zaak geweest en totaal geen hulp ik gaf aan wat een leuke nieuwe collectie en het antwoord was vind je?. Heb een leuke jas gezien voor mijn dochter online komt die ook nog in de winkel? Geen idee soms wel soms niet, totaal geen service jammer.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Vindt het slecht dat het telefoonnummer dat je belt om te vragen of een product op voorraad is in een winkel ze dit niet kunnen vertellen. Dan moet je dus de gok nemen en als het er niet is naar de volgende winkel. Had het wipstoeltje dat ik als wilde kopen als kado graag eerst gezien voor ik definitief een keuze ging maken. Toen maar online besteld. De Chico hoopla is wel op tijd afgeleverd
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn dat je je mening met ons deelt, bedankt daarvoor. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prénatal
Wanneer je kiest voor aflevering in de winkel, gaat je bestelling met de vracht mee. Dat is helemaal prima, maar in mijn geval was het volledig onduidelijk wanneer die vracht aan zou komen. Het zou prettig zijn als daar (eventueel per gekozen locatie) een indicatie bij zou staan. Dan weet je waar je aan toe bent (en of je, in dit geval, kraamcadeau op tijd binnen is).
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
Producten zijn altijd wel goed. Helaas is het zo wanneer je online iets besteld het altijd later geleverd word dan wat er op de website staat. Wij hadden wat spullen besteld voor de vakantie en helaas kwamen deze pas toen wij al weg waren. Volgens prenatal omdat het druk is bij de postbedrijven echter word dit pas gecommuniceerd nadat je de spullen het besteld.
Antwoord van Prenatal.nl
edankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
Product is prima, wat ik jammer vond is dat je extra moet betalen als je het zeker weten de volgende dag in huis wilt hebben, terwijl er geadverteerd wordt met vandaag besteld morgen in huis. Daarnaast krijg je, als je de bestelling afgerond hebt én betaald hebt, een mail dat ivm drukte het kan zijn dat het langer duurt voordat je jouw bestelling ontvangt.
Een artikel was niet meer in de winkel op voorraad. Via een zuil die in de winkel stond online besteld en binnen 2 weekdagen had het thuis bezorgd gekregen zonder verzend kosten
Antwoord van Prenatal.nl
Prima service, snelle levering. Wordt goed op de hoogte gehouden over het bestelde product. Mail contact verloopt goed en snelle reactie.
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Groetjes Prénatal
product op voorraad waar andere winkels dit niet hadden. De spiegel is mooi groot en kan je het goed zien.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
Makkelijk te vinden producten en leuke acties. Zo heb je fijne kwaliteid voor een leuke prijs
Antwoord van Prenatal.nl
Duidelijke site em snel bezorgd. Artikelen zijn precies zoals beschreven.
Antwoord van Prenatal.nl
Breed assortiment. makkelijk te bestellen. Precies wat we nodig hebben.
Antwoord van Prenatal.nl
Eerste bestelling was niet compleet. Gebeld en het werd goed opgelost.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal
Mogelijkheid bieden om afzender bij pakje, vaak cadeautje te zetten.
Snelle levering, prima website, Groede prijs kwaliteit verhouding
Antwoord van Prenatal.nl
Makkelijk te bestellen en supersnelle nette levering.
Antwoord van Prenatal.nl
de artikelen zijn mooi,en van zeer goede kwaliteit.
Antwoord van Prenatal.nl
Snelle service, leuke kleding en mooie prijzen
Antwoord van Prenatal.nl
duidelijke beschrijving, zeer snelle verzending
Antwoord van Prenatal.nl
Goede productomschrijving en snelle levering.
Antwoord van Prenatal.nl
Mooie leuke assortiment snelle verzending
Antwoord van Prenatal.nl
Alles was netjes verpakt en snel geleverd