Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Prenatal.nl

Prenatal.nl - Beschrijving

Ruime collectie baby- en kinderkleding vanaf maat 44 t/m 116. Modieuze zwangerschapskleding en accessoires. Van kinderwagens, autostoelen en draagzakken tot en met beddengoed en speelgoed. Meer dan 100 merken. Altijd de beste prijs. 45 dagen bedenktijd. Veilig betalen. Gratis verzending vanaf €39. Gratis retourneren in de winkel.
Prenatal Moeder en Kind B.V.
Euroweg 100
3825 HD Amersfoort
Kvk 39030398
Daniel Dunk

Beoordelingen voor Prenatal.nl

1.194 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In wilde een meegroei autostoel die aan een paar wensen moest voldoen o.a. dat hij voor zowel een autogordel als het isofix systeem te gebruiken moest zijn. In de winkel werd ik deskundig geholpen zeker omdat mijn wensen nogal specifiek waren. De gekozen stoel liet de medewerkster mij zelf op een echte autostoel, die in de winkel stond, bevestigen en ze gaf uitleg waar nodig. Dat laatste was zeker nodig aangezien mijn kinderen al jaren niet meer in een autostoel zitten. Omdat ik op het moment van de koop niet over voldoende ruimte heb in de auto stelt de verkoopster voor de stoel thuis te laten bezorgen. Top!

Chaotische verzending van bestelling. Bestelling begin october geplaatst, drie weken later bericht dat bestelling verzonden is. Echter, track en tracé code ontvangen van Prénatal onbekend bij de post. Een week later pas reactie op mijn melding daarvan. Bestelling zou beschadigd teruggekomen zijn bij prénatal. Als ik niet zelf was gaan zoeken naar mijn bestelling zou ik hier dan van op de hoogte zijn gebracht?? Ik kreeg de vraag of ik alsnog de bestelling wilde ontvangen. Ik antwoordde positief indien producten niet beschadigd zijn. Geen antwoord terug. Ik moest opnieuw mailen om te vragen hoe of wat alvorens bericht te krijgen dat bestelling alsnog verzonden werd. Reactiviteit en qualiteit van e-mail contact kan wel wat verbeterd worden.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Ik vind de dingen die ik besteld heb van goede kwaliteit en ik ben erg tevreden over het product het materiaal waarvan het gemaakt is en dat het snel bezorgd wordt ik vind dat prenatal een betere kwaliteit heeft en ook niet erg duur dus je krijgt waar voor jou geld ik ben al vaker erg tevreden geweest over mijn aankopen bij prenatal vandaar dat ik ook bij jullie iets besteld heb of iets koop in 1 van jullie filialen
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Groetjes Prénatal
Zo mooi en groot die megastore in den Bosch, vriendelijk personeel, top ,gewoon een genot om daar te winkelen, ook voor opa's en oma's 😉🤗
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Groetjes Prenatal
Snelle levering, goed verpakt. Klantenservice is makkelijk en snel te bereiken. Probleem wordt snel en netjes opgelost. Ik vind de fysieke winkels erg leuk om te bezoeken, maar dit is niet altijd mogelijk vanwege de afstand. Ik ben erg blij dat alles dan ook gewoon makkelijk en snel online te bestellen is.
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review. Groetjes, Prénatal
Altijd alles onwijs netjes verpakt en met een kledinghanger erbij ook. Ook is het product altijd precies zoals je ziet en verwacht. Kwaliteit is ook altijd perfect en daarbij is het ook nog eens betaalbaar.
Antwoord van Prenatal.nl
Wat fijn dat je tevreden bent met je bestelling. Wij wensen je er dan ook ontzettend veel plezier mee. Liefs, Prénatal
Mooie loopkar mijn zoontje vind het erg leuk met de muziek. Hij loopt graag in de loopkar snelle levering. Ik ben erg tevreden
Antwoord van Prenatal.nl
Netjes op tijd geleverd. Goed verpakt en het was precies zoals afgebeeld. Mijn schoondochter was er heel blij mee.
Antwoord van Prenatal.nl
nette prijs, zeer snelle levering en vooraf goede bediening in de winkel, dus tevreden
Antwoord van Prenatal.nl
Zeer snel bezorgd en de spullen zagen er mooi uit en netjes verpakt. Perfect !
Antwoord van Prenatal.nl
Ik had een probleem met de levering maar het werd vlot opgelost.
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Groetjes Prenatal
Makkelijk en snel bestellen, snel en correct bezorgd krijgen!
Goeie snelle service en kleding is netjes verpakt en gevouwen
bestellen via de webshop oke, in de winkel weinig personeel
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal
Netjes gemeld dat bestelling vertraging had.
Snelle service en goede informatie per mail
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat artikelen snel zijn uitgeleverd, wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs Prénatal
De vlotte levering en een top artikel
Antwoord van Prenatal.nl
Goede kwaliteit, redelijke prijzen.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
Deskundig advies en snelle levering
Antwoord van Prenatal.nl
Duidelijke site en snelle bezorging
Prima volgens afspraak geleverd
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
Snelle levering Goede kwaliteit