Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

712 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.321 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr. 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

7 apr. 2023
Belofte was levering in 5-6 dagen. Na twee dagen kreeg ik berichtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Na twee weken ben ik gaan bellen omdat track and tracé niets kon vinden. Wachttijd meer dan een half uur. Mail gestuurd. Antwoord: u krijgt binnen drie werkdagen antwoord. Nog eens gebeld. Mijn pakket blijkt gewoon bij het afhaalpunt bezorgd en omdat het niet afgehaald werd weer geretourneerd te zijn. Dat er geen berichten daarover verstuurd zijn als s onverklaarbaar. Op mijn vraag of het pakket weer naar mij kan worden opgestuurd is het antwoord ontkennend. Dat kan niet. Ik krijg mijn geld terug. Bij de afrekening daarvan blijkt dat er een bedrag wordt afgeschreven voor de retourkaarten. Dit huig ik toe voor gevallen waarbij mensen zaken bestellen en terugsturen. Ik vind het in dit geval niet terecht. Ik zit maar te wachten op mijn autostoeltje wat niet komt. Ik probeer te achterhalen waar het is, wat niet lukt. Jullie sturen geen bericht van verzending of aflevering en de track and tracé werkt niet. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Flessen warmer dok. Brown

Werd redelijk snel bezorgd alleen retour sturen zijn er kosten aan verbonden en dat vind ik op kleding gewoon maar op elektrische niet , want je kan niets testen zoals de flessen warmer dat ik niets vond
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prénatal
25 jan. 2024
Mooie spullen De verkoopsters weten goed wat er te koop is en kunnen de producten goed uitleggen. De verkoopsters zijn erg geduldig.
29 jan. 2024
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
Ja ze zijn super vriendelijk bij prenetal en denken met je mee. Bestelling zijn op tijd en de kwaliteit is goed. 👍🏽
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Groetjes Prenatal
1 feb. 2024
De kleding is mooi. Het ziet eruit als op de plaatjes. Wel zie je verschil in grootte en lengte bij dezelfde maat.

Bericht voorraad geven…

Op website de klant mogelijkheid geven om een seintje te krijgen als producten weer op voorraad zijn.
1 feb. 2024
Bestelling was niet compleet hiervoor een kortingcode gekregen voor de volgende bestelling
Antwoord van Prenatal.nl
Het was een mooi kledingsetje en netjes geleverd. Binnen de afgesproken tijd.
Antwoord van Prenatal.nl
Wat fijn dat je tevreden bent met je bestelling. Wij wensen je er dan ook ontzettend veel plezier mee. Liefs, Prénatal

retour afgeven in de winkel graag…

Bij retour afgeven in de winkel graag personeel die weet hoe het werkt!
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
Mooi product, snelle levering, uitstekend verpakt en een mooie prijs
Snel en goed bezorgd. Dus weinig suggesties om iets beter te doen.
27 jan. 2024
Snelle bezorging, heb mooi product dat ook nog eens goed werkt.
29 jan. 2024
Kwalitatief goede producten en hele goede service!
22 jan. 2024

Vriendelijk personeel

Heel vriendelijk personeel die met je meedenken.
25 jan. 2024
AB
Annet B.
Winschoten
5 feb. 2024
super snel geleverd, en makkelijk te bestellen
7 feb. 2024
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal
Het jasje is prachtig Het rompertje schattig
MS
Martina S.
Kerkrade
Snelle levering, artikel zo als beschreven
5 feb. 2024
Altijd mooie spullen en goede kwaliteit.
7 feb. 2024
Goede kwaliteit en heel snel geleverd.
AH
Adrie H.
Geldermalsen
Mooie kleding en snelle levering.
Antwoord van Prenatal.nl
Fijne webshop, snelle verzending!