Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

834 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 dec. 2021
Wat voor mij een verbeter puntje is: als je iets retour wilt sturen. vaak kost het retour zenden 7.50 euro. wat erg jammer is waardoor het mij daardoor soms tegen houd om dingen te bestellen. ik moet vaak 2 maken bestellen omdat mijn kinderen allebei tussen de maten schommelen. en even naar de winkel had vaak geen zin want dan hadden ze niet alle maten. (nijmegen) verder ben ik blij dat jullie nu ook grotere maten hebben :D

21 jan. 2022
Online is het top, maar de winkel in Almere buiten vind ik het personeel echt totaal niet geschikt om in een prenatal winkel te staan. Helaas is het gehele team na mijn zeggen ongeschikt. Kan veel meer uitgehaald worden. (Voorbeeld ik kom mijn bestelling ophalen en ze heeft me iets in de hand en zegt: hier kan je in Google even 5 sterren geven voor onze winkel) zonder enige service of klantvriendelijk verwacht je dat je 5 sterren krijgt 🤔. Meerdere malen in de zaak geweest en totaal geen hulp ik gaf aan wat een leuke nieuwe collectie en het antwoord was vind je?. Heb een leuke jas gezien voor mijn dochter online komt die ook nog in de winkel? Geen idee soms wel soms niet, totaal geen service jammer.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Houten naam treintje bestelt. Op de foto zie je de wagons met letter bordje er op. Dus ik dacht is compleet. Kreeg ik alleen de letterbordjes. Moest ik de wagons nog apart bestellen. Dus €4,95 extra aan verzendkosten. Was fijner geweest als het er duidelijker bij stond. En niet helemaal onderaan bij de beschrijving die je moet open klikken.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
17 nov. 2022
Ik vindt dat de prenatal een fijne winkel is om te shoppen. Ook online is duidelijk te zien wat er is. Ik bestel nu wat vaker online en dat gaat altijd goed. De levering is snel.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
5 nov. 2022
Hele fijne winkel/online winkel. Telefonisch heel goed bereikbaar, bestellingen snel en goed bijgehouden en als je iets wilt retouren kan dat in de winkel en dat is super.
11 nov. 2022
Snelle levering. In vrij korte tijd meerdere keren besteld en nu thuislaten bezorgen. Binnen 1 week in huis. Alles netjes verpakt.
17 nov. 2022
Fijne website en een ruime keuze aan goede merken. Ook tevreden over de kleding van hunneigen huismerk. Netjes op tijd geleverd.
Antwoord van Prenatal.nl
Door in de winkel af te halen besparen we uitstoot maar het wachten in de winkel is een klein nadeel.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
16 nov. 2022
Uitgebreide keuze en leuk assortiment. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Goede zoekfunctie.
Antwoord van Prenatal.nl
Mooie producten, precies zoals omschreven op de site. En snelle levering TOP!
16 nov. 2022
Makkelijk om te bestellen. Duurde wel wat lang. Kleding was super.
3 nov. 2022
Het klantvriendelijkheid is supper en word altijd goed geholpen
4 nov. 2022
6 nov. 2022
Hele goede ervaring! En ook snelle levering en goede kwaliteit!
5 nov. 2022
snelle levering en Produktie exact wat ik ervan verwachte
5 nov. 2022
Heel goed babyfoon. Super kwaliteit in dag en nacht.
Verzend tijd was lang, 9 dagen vind ik te lang
Antwoord van Prenatal.nl
fijn geholpen door de verkoopster in Haarlem
17 nov. 2022
Super schöne Kleidung und super Qualität.
Antwoord van Prenatal.nl
Leuke spullen en kleding en betaalbaar
5 nov. 2022
Zorgvuldig verpakt en snelle levering
Snelle levering Keurige verpakking
Mooie producten, snelle verzending