dryly.com

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden522 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

15 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
We hadden de Dryly een jaar geleden al moeten aanschaffen. We hebben hem ongeveer een half jaar in gebruik gehad. Mijn zoontje voelde zich erg vertrouwd met Dryly en zijn panda vriendje Wizzu.Ik kan in 1 woord zeggen een echte aanrader en waar voor je geld.
Antwoord van dryly.com
1 nov 2023
Beste klant, Dank voor deze prachtige review. Het is inderdaad belangrijk dat je een juist moment van start uitkiest wanneer dat je kind echt klaar is voor de training. Wat fijn om te horen dat je zoontje een vriendje had aan Wizzu tijdens de training, die helpt je er graag doorheen! Dank voor het delen van je reactie en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
14 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Hopelijk doet het nieuwe apparaat het wel, vriendelijke klantenservice als je ze aan de lijn hebt

Na een paar pogingen uiteindelijk Klantservice kunnen bereiken, ze waren zeker heel vriendelijk. Het connected is niet opgelost, maar ze sturen een nieuwe op en deze doos gaat terug retour. Ik dacht op een moment dat ik meer heb betaald voor het pakket dan het online voor staat.. maar blijkbaar betaal je meer voor het apparaat wat trilt. Wordt vervolgd...
Antwoord van dryly.com
1 nov 2023
Beste Jesse, Dank voor het telefonisch contact van zojuist. Je mail is vanochtend juist ontvangen, waarbij we deze binnen 1 werkdag proberen te beantwoorden. Deze stond dan ook gepland voor vanmiddag. Tijdens kantooruren zijn wij op Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00) telefonisch bereikbaar. Het kan echter zijn dat de lijn bezet is, waardoor we je niet te woord hebben kunnen staan. De betaling van €229 i.p.v. €199 correspondeert aan het feit dat je een pakket met Trilzender hebt aangeschaft (meerwaarde 30 euro) waar dit ook is aangegeven in de order. Hopende je zo van wat meer informatie te hebben kunnen voorzien, we kijken graag nogmaals telefonisch met je mee zodra dat je de nieuwe set mag ontvangen om installatie juist af te ronden en dat jullie dan kunnen starten aan de training! Gr. Team Dryly