plasticflessenshop.nlBeoordelingen

F.de Hoogh

Beoordelingen voor plasticflessenshop.nl

4.55/5.00

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Kwa levering en product kan ik oordeel geven kwa service niet, heb gewoon via de website besteld dat liep goed en vlot. Direct betaald. Geen mens gesproken of op andere manier contact gehad. Was niet nodig. Met vriendelijke groet Mark.
Verder lezen

Bij het melden van een deel van de zending sneller communiceren en oplossen naar de klant toe. Gebeld meerdere malen, gemaild echter totaal geen reactie retour.
 Antwoord van plasticflessenshop.nl
Beste klant, In ons mail contact hebben wij u gevraagd om foto's te sturen van de geleverde dozen en etiketten van de transporteur op deze dozen. Zou u deze naar service@plasticflessenshop willen sturen? Wij zoeken graag uit welk pakket er ontbreekt.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over plasticflessenshop.nl

Sorteren relevantie
snelle levering :)
 Antwoord van plasticflessenshop.nl
Goedemorgen, wat jammer om te zien dat u niet volledig tevreden bent over onze service, wij horen graag waar wij het beter hadden kunnen doen. Wij zien dat uw bestelling op 25-08 is betaald, de producten op 26-08 zijn verzonden uit het magazijn en door UPS op 27-08 zijn geleverd. Dit hadden wij niet sneller kunnen verzorgen. In afwachting van uw tips.
Snelle levering. Vriendelijke telefoniste
Goede service en snelle levering
Snelle levering volgens afspraak
Snelke levering en kwaliteit
Top service, snel geleverd en hele mooie flessen. Al m’n klanten vinden ze super! M’n eigen dranken komen er ook heel mooi uit in deze fles. Bedankt!
Goede service, goede en snelle levering, prijs/kwaliteit goed. Ik had de flessen iets dikker verwacht, zeker vanaf 1500cl. Om deze reden geen 5*
Snel en correcte leveringen volgens afspraken. Bereikbaarheid en begripvolle communicatie.
de omschrijving was goed en de levering was ook heel snel perfect gewoon
Uitgebreider assortiment
t was hetgeen ik moest hebben en er staat op elke fles wasmiddel zo een dop maar er is nooit geen bij,gelukkig dat dit apart in de handel te krijgen is
Zeer snelle en persoonlijke levering. Kleine fout werd uitermate snel opgelost.