plasticflessenshop.nlBeoordelingen

F.de Hoogh

Beoordelingen voor plasticflessenshop.nl

4.57/5.00

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had problemen met de eerste levering. Pakketje was kwijtgeraakt. Ik kreeg zonder problemen of extra kosten direct een nieuwe toegestuurd. Uiteindelijk heb ik het eerste pakketje ook ontvangen. Toen ik hier over gebeld had, hoefde ik deze niet te retour te sturen en kreeg ik de volgende dag een kleinigheid als blijk van waardering dat ik gebeld had ivm de dubbele levering. Zeer vriendelijk.
Verder lezen

Bij het melden van een deel van de zending sneller communiceren en oplossen naar de klant toe. Gebeld meerdere malen, gemaild echter totaal geen reactie retour.
 Antwoord van plasticflessenshop.nl
Beste klant, In ons mail contact hebben wij u gevraagd om foto's te sturen van de geleverde dozen en etiketten van de transporteur op deze dozen. Zou u deze naar service@plasticflessenshop willen sturen? Wij zoeken graag uit welk pakket er ontbreekt.

Antwoord van plasticflessenshop.nl
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over plasticflessenshop.nl

Sorteren relevantie
t was hetgeen ik moest hebben en er staat op elke fles wasmiddel zo een dop maar er is nooit geen bij,gelukkig dat dit apart in de handel te krijgen is
Zeer snelle en persoonlijke levering. Kleine fout werd uitermate snel opgelost.
Alles werd geleverd volgens afspraak. We gaan er een flesje op kraken
Snelle levering, goede kwaliteit van flessen en snelle communicatie.
de snelle levering was fijn
Snelle verzending
goede verzorging
ik belde op en kwam onmiddellijk in gesprek met een vriendelijke persoon die me informeerde omtrent de reden waarom voor bepaalde doppen de levertijd lang was. zo kon ik een andere dop kiezen die binnen de week leverbaar was. Prima service!
Toen de bestelling werd bezorgd klopte de maat vd flessen niet, was 1 liter ipv 1,5 liter. Hierover gemaild en toen heb ik alsnog de goede flessen gekregen zonder extra kosten en mocht de verkeerde flessen ook houden. Zeer tevreden.
Vlotte en vriendelijke afhandeling en levering van de producten. Telefonisch contact was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Snelle levering is goed, het opvolgen van een terugbel actie kan beter, ik ben nooit meer teruggebeld over mijn vraag.
Goede kwaliteit en snelle levering, mooie stevige fles (oval white 200ml) al met al keurig!
trusted geeft vertrouwen in goede en correcte afloop van je bestelling
door corona levering wat later .. verder alles prima!!
snelle levering, prima service, top
correcte en vlugge levering
voldoet aan de verwachting
Alles correct en snel geleverd . Redelijke prijzen .