plasticflessenshop.nlBeoordelingen

F.de Hoogh

Beoordelingen voor plasticflessenshop.nl

4.54/5.00

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Toen de bestelling werd bezorgd klopte de maat vd flessen niet, was 1 liter ipv 1,5 liter. Hierover gemaild en toen heb ik alsnog de goede flessen gekregen zonder extra kosten en mocht de verkeerde flessen ook houden. Zeer tevreden.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Bij het melden van een deel van de zending sneller communiceren en oplossen naar de klant toe. Gebeld meerdere malen, gemaild echter totaal geen reactie retour.
Antwoord van plasticflessenshop.nl
Beste klant, In ons mail contact hebben wij u gevraagd om foto's te sturen van de geleverde dozen en etiketten van de transporteur op deze dozen. Zou u deze naar service@plasticflessenshop willen sturen? Wij zoeken graag uit welk pakket er ontbreekt.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Antwoord van plasticflessenshop.nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over plasticflessenshop.nl

Filter  Sorteren Relevantie
voor mij was het in orde.
Makkelijke webshop en na drie dagen al in huis. Niks te klagen.
Fijne service en snelle levering, bedankt!
Altijd een snelle levering
Snel, goed en vriendelijk
duidelijke site en ook mogelijk om kleine hoeveelheden te bestellen Snelle levering goede kwaliteit
snelle levering :)
ik belde op en kwam onmiddellijk in gesprek met een vriendelijke persoon die me informeerde omtrent de reden waarom voor bepaalde doppen de levertijd lang was. zo kon ik een andere dop kiezen die binnen de week leverbaar was. Prima service!
snelle reactie op mijn vragen en goed geholpen om juiste product te vinden. Prijs is redelijk en product snel en goed ontvangen en ook van goede kwaliteit.
t was hetgeen ik moest hebben en er staat op elke fles wasmiddel zo een dop maar er is nooit geen bij,gelukkig dat dit apart in de handel te krijgen is