camera-tweedehands.nl- Logo - Beoordelingen

camera-tweedehands.nl

211 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden743 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mrt 2021
camera-tweedehands.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jul 2023
Zojuist mijn Canon 6D mogen ontvangen. Dit is mijn eerste bestelling bij Camera-Tweedehands en ben zeer aangenaam verrast. De camera is, zoals op de website vermeld, inderdaad zo goed als nieuw! Het aantal clicks op de website klopt en alle toebehoren werden netjes meegeleverd. De originele verpakking werd in een stevige doos met daarin de nodige bescherming verstuurd en is de dag na bestelling toegekomen. Tot slot wil ik vermelden dat ik een aantal aangename contacten heb gehad met Camera-Tweedehands vooraleer ik tot aankoop ben overgegaan. Kortom, de vijf sterren zijn welverdiend. PS bedankt voor de extra batterij en de mooie camera! Groeten, Dempsey

8 jun 2023
Ik ben zeer tevreden van de winkelier maar van POST NL niet ! Normaal gezien moest ik mijn levering woensdag hebben. Wij zijn donderdag avond en ik heb niemand gezien ondanks hun mailen. Er was wel iemand thuis. Nu laten ze mijn pakket bij een POST NL-punt maar ze weten nog niet waar ! Jammer voor de winkelier want hij is niet verantwoordelijk.

Beoordelingen voor camera-tweedehands.nl

18 apr 2024

Fijne service.

Paar keer heen en weer gemaild en gebeld met vragen over de camera, goed antwoord gekregen. Ook de verzending is probleemloos gegaan. De camera was erg goed en stevig ingepakt om evt schade te voorkomen, echt top. En snelle service ook nog eens. Dag na betaling werd het pakket al geleverd.
After sales zijn dik voor elkaar. Goed en passend geholpen door uiterst vriendelijke klanten service. Dikke aanrader als je niet de volle mep wil betalen voor je camera benodigdheden.
17 apr 2024
Het product ziet er goed uit. Snelle levering. Ik ben erg tevreden.
Goede beschrijving op de website van het product en vlotte levering.
snelheid van de levering, product omschreven zoals op de website
16 apr 2024
Lens de volgende dag al ontvangen in prima staat!
18 apr 2024
snelle levering en is zeer goed, zoals het moet
Correct en snel
Alles goed!
7 apr 2024
Jullie hoeven niks beter te doen , het is een perfecte camera . Snelle levertijd en de camera ziet er als nieuw uit helemaal geweldig
9 mrt 2024

Mijn tweedehands flitser is top

Mijn tweedehands flitser is beter dan ik had verwacht. Zo krijgt dit nog een tweede leven en kost het ons een pak minder geld.

Niets dat goeds!

Enorm leuke en handige webshop, ik kom zeker nog terug!! Lens was bij levering ook deftig verpakt.
Eerlijke zaak. Producten zoals beschreven. Snelle verzending
30 mrt 2024
20 mrt 2024
MP
Marcel P.
NOORDWIJK ZH
Uitstekende foto's op de website van de aangeschafte lens zodat je niet onaangenaam wordt verrast wanneer je de lens ontvangt. Uitmuntende staat. Ook winkel met zeer verzorgde uitstraling.
Tweedehands lens gekocht en kwam geheel overeen met de beschrijving. Snelle en goede afhandeling van de bestelling. Communicatie over de bestelling is helder en goed.