bootcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

bootcentrum.nl

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38 beoordelingen in totaal

3 okt 2023
Bootcentrum in Groningen is zonder twijfel de beste winkel in de stad als het gaat om maritieme kleding. Vanaf het moment dat je binnenkomt, voel je je welkom en op je gemak dankzij het vriendelijke en deskundige personeel. De kwaliteit van de kleding is uitzonderlijk. Of je nu op zoek bent naar een klassieke zeiljas of trendy nautische accessoires, Bootcentrum heeft het allemaal. De materialen zijn duurzaam en comfortabel, perfect voor zowel dagelijks gebruik als voor die zeiltochten in het weekend. Het assortiment is breed en veelzijdig, met opties voor elke stijl. Wat ook opvalt, is de aandacht voor detail in zowel het product als de klantenservice. Het personeel neemt de tijd om je te helpen, advies te geven en eventuele vragen te beantwoorden. De prijzen zijn zeer redelijk gezien de hoge kwaliteit van de producten. Bovendien is de winkelruimte zelf ook aangenaam en goed ingericht, wat het winkelen tot een plezierige ervaring maakt. Ik kan Bootcentrum ten zeerste aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar topkwaliteit maritieme kleding en een uitmuntende winkelervaring. Ze hebben mij als klant voor het leven gewonnen!

Jas besteld met levertijd 2 dagen. Na 2 dagen melding dat het niet geleverd kan worden. Wel netjes geld retour na een dag.

Beoordelingen voor bootcentrum.nl

Snelle levering .en past door de brievenbus . Goede trace. Alles top
GRONINGEN
Snel bezorgd en prettige contactmomenten. Plus zo'n leuke winkel !
Super snel thuis ... besteld en de volgende dag thuis
De volgende dag pakket al ontvangen! Top service.👍
24 mrt 2024
HK
Henk K.
Den Ham
Fijne website met topproducten en keurige prijzen . Vlotte levering vd bestelde items.
Antwoord van bootcentrum.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback en excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren vanwege het product dat niet meer op voorraad bleek te zijn ondanks dat het nog op onze website stond vermeld. Wij streven ernaar om onze voorraadstatus zo nauwkeurig mogelijk bij te houden, maar in dit geval zijn we duidelijk tekortgeschoten. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en we bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We zijn ons bewust van het belang van transparantie en betrouwbaarheid voor onze klanten en nemen deze kwestie zeer serieus. Om dit probleem in de toekomst te voorkomen, zijn we bezig met het verbeteren van ons voorraadbeheerproces en het implementeren van maatregelen om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties niet meer voorkomen. Nogmaals excuses voor het ongemak en we waarderen uw feedback, omdat het ons helpt om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, René van Bommel
AV
Anneke v.
Hilversum
27 jan 2024

Prima afhandeling van de bestelling

Snelle afhandeling van de bestelling. Goed verpakt en geen onnodige verpakking. Prijs / kwaliteit uitstekend en ook reële prijs verzendkosten (brievenbuspost en geen pakketpost indien mogelijk).
20 jan 2024

Niks op aan te merken!

Niks op aan te merken: nette en snelle standaardcommunicatie, geschikte verpakking en snelle verzending.
14 jan 2024
vlotte en correcte afhandeling, adequate reactie op vraag n.a.v. aankoop vanuit de webshop
GS

Toppie

Zeer goed geholpen, mijn wens was er niet maar een prima oplossing gekregen.
GRONINGEN
Prachtige artikelen ! Mooie merken ! Leuke sfeer.
Zeer snelle service. Ziet er keurig uit.
Alles prima geregeld..leuke kadootjes
alles op tijd geleverd!