Shop Like You Give a Damn NL
Beoordelingen:

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden59 beoordelingen in totaal  

4,37
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 aug 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Shop Like You Give a Damn NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Inmiddels heb ik meerdere bestellingen bij jullie gedaan en meestal gaat alles helemaal goed, maar laatst had ik een groene tas besteld die bij de oorspronkelijke verkoper, Trashious, helemaal niet meer op voorraad was en van hen kreeg ik een email van 'bedankt voor je bestelling van de grijze tas'. Uiteindelijk is het opgelost via jullie klantenservice en de service was wel echt weer heel goed. Inmiddels heb ik de groene tas echter wel weer op jullie website gezien (na mijn contact met de klantenservice was die eerst verwijderd) en ik heb de website van Trashious zelf gecheckt, maar daar is die nog altijd niet beschikbaar, dus hoewel ik hem nog altijd heel graag wil, vertrouw ik in dit geval jullie website niet... Daarbij gaat het overigens om de volgende tas: https://www.shoplikeyougiveadamn.nl/werktas-cactus-stiksel-groen/p-39314 Maar kortom: Over het algemeen zijn jullie helemaal top en jullie klantenservice is ook erg goed, maar ik vertrouw niet meer dat artikelen op jullie website daadwerkelijk op voorraad zijn bij de oorspronkelijke verkopers, waardoor ik nu eerder geneigd ben een artikel via jullie te zoeken, maar vervolgens via de website van de oorspronkelijke verkoper te bestellen.

de meest kritische beoordeling

12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
4 items heb ik besteld, 2 kwamen netjes op tijd, helemaal blij, 1 item kwam niet omdat DHL iets fout had gedaan, dit werd later goedgemaakt. Het laatste item is nooit aangekomen, de spaanse leverancier geeft geen antwoord op mijn mails niet op een Nederlandstalig bericht maar ook niet op een spaanstalig bericht. In de tussentijd wordt ik wel bestookt met spaanstalige reclame waar ik geen idee heb waar het over gaat. Ik kan van jullie geen mailadres vinden waar ik hulp kan vragen 😖
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Shop Like You Give a Damn NL

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(6)
(5)
Resetten
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goede broeken, slechte service

+ broeken kwamen optijd aan en in een goede staat - informatie vooraf: broek bleek eerder skinny te zijn dan std chino - retourinformatie klopt niet. Op eigen kosten terugsturen (internationaal) en na 2 weken de broek weer terugkrijgen. Dat betekent dat voor de kosten van een tweede poging net zo goed een nieuwe broek kan kopen. Waardeloos
Beoordeling melden
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
24 apr 2024
Hi Kura, Dankjewel voor je feedback! Ik heb even contact met je opgenomen zodat we erachter kunnen komen waarom de broek is teruggestuurd en kunnen kijken naar een passende oplossing. :) Hartelijke groet, Sinai Starink
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Dure panty gekocht

Dure panty gekocht, na 1 keer aandoen gelijk stuk… helaas niet de verwachting van een kwalitatief goede panty.
Beoordeling melden
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
17 jan 2024
Hi Esmee, dankjewel voor je feedback en wat vervelend dat je panty zo snel stuk is gegaan! We gaan hierover in gesprek met de verkoper en nemen zo snel mogelijk contact met je op! 💚
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De klantenservice is goed en vriendelijk, maar het is voor mij helaas de laatste keer dat ik op deze website wat bestel. Het betalen van retourkosten (circa 6-10€ per merk) vind ik klantonvriendelijk. De prijzen zitten al aan de hogere kant, én je betaalt verzendkosten. Waarom niet gratis retourneren, of éénmalig retourkosten? Ook dat het per merk apart aankomt, vind ik persee duurzaam.
Beoordeling melden
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
12 dec 2023
Dankjewel voor je feedback! Wat jammer om te horen dat je teleurgesteld bent in ons format. Als online warenhuis laten we onze verkopers hun eigen retourbeleid bepalen. Sommige grotere verkopers bieden gratis retours aan, maar de kleinere verkopers kunnen dit zich helaas niet veroorloven. Je kunt altijd bij het retourbeleid van een verkoper van tevoren zien of de retours voor eigen rekening zijn of niet. Als een bestelling volledig wordt geretourneerd, krijg je de verzendkosten terug van ons. Hopelijk kunnen we in de toekomst dit proces minder prijzig maken. Hoe meer we groeien, hoe meer invloed we hierop zullen hebben. Hopelijk is het zo allemaal iets duidelijker! 💚
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb vaak een onduidelijk beeld over wanneer iets wordt afgeleverd. Ik begrijp dat dit te maken heeft met de leveranciers. Het zou fijn zijn als deze communicatie wat duidelijker is. Verder zeer tevreden over de producten zelf
Beoordeling melden
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
21 dec 2023
Dankjewel voor je feedback! De bezorginformatie wordt inderdaad door onze verkopers verschaft, goed om te weten dat dit niet altijd even duidelijk is. We gaan kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer in ons vegan, fair en duurzamer online warenhuis verwelkomen! 💚
AV
Alice V.
Hengelo
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestellen ging makkelijk maar alleen jammer dat mijn pakketje eerst via Eindhoven naar Zweden gestuurd werd en dagen later weer retour kwam. Ben wel blij met het product.
Beoordeling melden
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
3 jan 2024
Hi Alice, dankjewel voor je feedback! Ik zie dat je het item dat je besteld hebt van onze verkoper Understatement is. Dit is een Zweeds merk en zij verzenden de bestelling rechtstreeks vanuit Zweden. Ik heb je gemaild en gevraagd om meer informatie zodat we kunnen kijken wat er is gebeurd. 💚
13 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit is middelmatig, zou er niet nog een keer bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
15 nov 2023
Hi Tina, wat jammer om te horen dat je niet blij bent met de producten die je via ons hebt besteld. Je kan ons altijd een mailtje sturen op support@shoplikeyougiveadamn.com als er iets mis is, dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen. Ik wens je een hele fijne dag! 💚
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
4 items heb ik besteld, 2 kwamen netjes op tijd, helemaal blij, 1 item kwam niet omdat DHL iets fout had gedaan, dit werd later goedgemaakt. Het laatste item is nooit aangekomen, de spaanse leverancier geeft geen antwoord op mijn mails niet op een Nederlandstalig bericht maar ook niet op een spaanstalig bericht. In de tussentijd wordt ik wel bestookt met spaanstalige reclame waar ik geen idee heb waar het over gaat. Ik kan van jullie geen mailadres vinden waar ik hulp kan vragen 😖
Beoordeling melden
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
13 dec 2023
Hi Max, wat enorm vervelend om te horen dat een van de producten nog steeds niet is aangekomen! Ik heb net contact met je opgenomen via de mail zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Voor in de toekomst, je kan altijd contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website of rechtstreeks met support@shoplikeyougiveadamn.com. 💚
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Rommelig en niet georganiseerd

Rommelig met bestelling waarbij ik lang wachtte op een paar schoenen. Bleek nog niet eens verstuurd te zijn door een feestdag in Portugal (?). Moet je zelf goed in de gaten houden, vanuit hun kant kwam geen bericht terwijl je wel betaald hebt. Vervolgens ander paar laarzen retour gestuurd. Pakket kwijt geraakt bij retourneren, was blijkbaar niet verzekerd… Geld kwijt. Klacht over gestuurd maar antwoord komt neer “je had helaas veel pech, jammer voor je”
Beoordeling melden
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
3 jan 2024
Hi Shirley, dankjewel voor je feedback en het spijt ons ontzettend dat je zo'n teleurstellende ervaring hebt gehad bij ons. Als een postbedrijf een pakket kwijtraakt, is het voor ons jammer genoeg niet mogelijk om de kosten op ons te nemen. De enige manier om de kosten van een verloren retour te voorkomen is door een pakket te verzekeren, dus dit raden wij onze klanten aan om te doen (zeker als het om prijzige producten gaat). We hopen dat je dit kunt begrijpen. 💚
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het pakje nog steeds niet ontvangen. Misschien zou ik antwoord op mij mails kunnen krijgen? Mij geld ben ik ook kwijt zeker?
Beoordeling melden
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
22 dec 2023
Wat vervelend dat je bestelling nog niet bezorgd is! Ik kan geen mails van je vinden, dus ik heb je gemaild om dit zo snel mogelijk op te lossen. Geen zorgen, als een bestelling niet bezorgd wordt krijg je gewoon je geld terug natuurlijk! Je kunt ons altijd bereiken via het contactformulier op onze website of rechtstreeks via support@shoplikeyougiveadamn.com 💚
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
9 jan 2024
Hi, we hebben vorige week contact met je opgenomen over je bestelling maar niks teruggehoord. We hebben zojuist weer een mail gestuurd zodat we je kunnen helpen met eventuele problemen. Misschien dat deze in je spam terecht is gekomen. Als je de mail niet kunt vinden kan je rechstreeks contact met ons opnemen via support@shoplikeyougiveadamn.com - dan lossen we het zo snel mogelijk op! 💚