Shop Like You Give a Damn NL

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden59 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 aug 2023
Shop Like You Give a Damn NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Inmiddels heb ik meerdere bestellingen bij jullie gedaan en meestal gaat alles helemaal goed, maar laatst had ik een groene tas besteld die bij de oorspronkelijke verkoper, Trashious, helemaal niet meer op voorraad was en van hen kreeg ik een email van 'bedankt voor je bestelling van de grijze tas'. Uiteindelijk is het opgelost via jullie klantenservice en de service was wel echt weer heel goed. Inmiddels heb ik de groene tas echter wel weer op jullie website gezien (na mijn contact met de klantenservice was die eerst verwijderd) en ik heb de website van Trashious zelf gecheckt, maar daar is die nog altijd niet beschikbaar, dus hoewel ik hem nog altijd heel graag wil, vertrouw ik in dit geval jullie website niet... Daarbij gaat het overigens om de volgende tas: https://www.shoplikeyougiveadamn.nl/werktas-cactus-stiksel-groen/p-39314 Maar kortom: Over het algemeen zijn jullie helemaal top en jullie klantenservice is ook erg goed, maar ik vertrouw niet meer dat artikelen op jullie website daadwerkelijk op voorraad zijn bij de oorspronkelijke verkopers, waardoor ik nu eerder geneigd ben een artikel via jullie te zoeken, maar vervolgens via de website van de oorspronkelijke verkoper te bestellen.

4 items heb ik besteld, 2 kwamen netjes op tijd, helemaal blij, 1 item kwam niet omdat DHL iets fout had gedaan, dit werd later goedgemaakt. Het laatste item is nooit aangekomen, de spaanse leverancier geeft geen antwoord op mijn mails niet op een Nederlandstalig bericht maar ook niet op een spaanstalig bericht. In de tussentijd wordt ik wel bestookt met spaanstalige reclame waar ik geen idee heb waar het over gaat. Ik kan van jullie geen mailadres vinden waar ik hulp kan vragen 😖

Beoordelingen voor Shop Like You Give a Damn NL

Goede broeken, slechte service

+ broeken kwamen optijd aan en in een goede staat - informatie vooraf: broek bleek eerder skinny te zijn dan std chino - retourinformatie klopt niet. Op eigen kosten terugsturen (internationaal) en na 2 weken de broek weer terugkrijgen. Dat betekent dat voor de kosten van een tweede poging net zo goed een nieuwe broek kan kopen. Waardeloos
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
Hi Kura, Dankjewel voor je feedback! Ik heb even contact met je opgenomen zodat we erachter kunnen komen waarom de broek is teruggestuurd en kunnen kijken naar een passende oplossing. :) Hartelijke groet, Sinai Starink
4 feb 2024

Heel mooi en comfortabel

Heel mooi assortiment, eindelijk een website waar je niet de filter 'eco' aan moet zetten en er dan nog een keuze van 3 producten overblijft. Dank je wel!
DB
Dirk B.
Antwerpen
Uitstekende service na verkoop: de klantenverantwoordelijken communiceerden onmiddellijk en waren heel beschikbaar.
Zeer goede service, goede producten, iets retour sturen is geen probleem. alles wordt snel geregeld.
11 feb 2024

Top, op accuraatheid voorraad na

Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
Hi Nienke, dankjewel voor je feedback! Ik zie inderdaad dat de tas weer online is en heb gevonden waar het fout is gegaan. We zijn dit zo snel mogelijk aan het oplossen. Ik snap dat je onzeker bent over de betrouwbaarheid van de voorraad na deze ervaring, maar ik kan je vertellen dat dit een uitzonderlijke situatie was. Omdat veel van onze verkopers via meerdere kanalen verkopen gebeurt het natuurlijk wel eens dat iets nét is uitverkocht, maar dan nemen we altijd zo snel mogelijk contact met je op en regelen we een vervangend item of een terugbetaling. Hopelijk stelt dit je gerust voor de toekomst! 💚

vegan boots van perfect jane

aantrekkelijke keuze tussen de verschillende duurzame en diervriendelijke items. vooral in de sale leuk shoppen, natuurlijk 😉
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
Dankjewel, Viola, voor je mooie review! We wensen je heel veel fijne meters met je nieuwe boots! 💚
14 jan 2024

Mooie shirts ontvangen

Op de site vonden we mooie zomer shirts voor onze reis naar een warm land. Het voelt fijn om verantwoord te kopen.
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
Dankjewel voor je mooie review! Hopelijk mogen we je in de toekomst weer in ons vegan, fair en duurzamer online warenhuis verwelkomen! 💚
30 dec 2023
Super assortiment dat laat zien dat ethische mode heel mooi kan zijn , fijne service. Mijn go to winkel!
Dankjewel Lenneke voor je mooie review! En tot de volgende keer weer 💚
20 jan 2024

Goed totaalplaatje

Alles werd snel geleverd. Goede uitleg. Goed onderzoek naar de onderaannemers
13 jan 2024

Top!

Snel bezorgd, goede producten. Heel blij mee!
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
Dankjewel voor je prachtige review! Hopelijk mogen we je in de toekomst weer in ons vegan, fair en duurzamer online warenhuis verwelkomen! 💚
Fijne heldere website met mooie spullen
Antwoord van Shop Like You Give a Damn NL
Dankjewel voor je mooie review, Iris! Hopelijk mogen we je in de toekomst weer in ons vegan, fair en duurzamer online warenhuis verwelkomen! 💚
Perfect
18 jan 2024