Synofit.nl- Logo - Beoordelingen

Synofit.nl

314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden314 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 jan 2024
Synofit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na zes weken gebruik van Synofit ben ik vol lof over de resultaten. Mijn cholesterol is aanzienlijk gedaald, wat een positieve impact heeft op mijn gezondheid. Synofit heeft niet alleen mijn verwachtingen overtroffen, maar heeft me ook overtuigd van zijn effectiviteit. Ik ben vastbesloten om dit supplement te blijven gebruiken, omdat het niet alleen mijn cholesterol beheert, maar ook mijn algehele welzijn bevordert. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar een natuurlijke en doeltreffende oplossing!

Ik had opgegeven om mijn bestelling op 08- mei-2024 te ontvangen thuis, daar ik steeds geen mail kreeg dat het verzonden was ben ik zelf gaan informeren nu bleek dat ze het 8-mei op verzenden stond, was er speciaal voor thuis gekomen van vakantie op 08-mei en thuis gebleven maar helaas voor niets. Nou is daar over heen te komen maar er werd mij verteld dat er achteraan gegaan word en dat ze erop terug zouden komen, ik schreef nog om in oplossingen mee te helpen zouden jullie er dan voor kunnen zorgen dat het 22-mei bij mij binnenkomt alleen “gehoord” gelezen We doen ons best u krijgt bericht. Helaas ik moet nog steeds bericht krijgen. Hoop dat het echt binnenkomt op 22-mei!!!

Beoordelingen voor Synofit.nl

24 apr 2024
Het product was al duur , maar weer een prijsverhoging is eigenlijk niet acceptabel
25 apr 2024
Hartelijk dank voor uw reactie. Synofit heeft jarenlang de prijs stabiel kunnen houden. Daar waar andere merken per jaar hun prijs verhoogden, net als boodschappen etc, is onze prijs gelijk gebleven. Helaas ontkomen wij ook niet aan de stijgende kosten en hebben om deze reden onze prijzen aan moeten passen. Heeft u zich al aangemeld voor onze nieuwsbrief? Zo bent u altijd op de hoogte van eventuele promoties of acties. Team Synofit.
20 apr 2024
17 mrt 2024

Smaak

Ik vind het een vies drankje; de werking (ik gebruik synovia nog geen week) kan ik nog niet beoordelen
Antwoord van Synofit.nl
Hartelijk dank voor uw reactie. Het kan helpen de vloeistof met iets anders te mengen. Onze vloeibare samenstelling heeft de beste en snelste werking en zeker als start een goed begin! Bij verbetering van uw klachten kunt u overwegen over te stappen op onze softgels. Team Synofit

Afhaallocaties

Het is al een hele tijd zo dat een aantal afhaallocaties niet te kiezen is.
Antwoord van Synofit.nl
Hartelijk dank voor uw reactie. Het afhaalpunt dat u probeert te selecteren kan volgeboekt zijn waardoor levering op die locatie niet mogelijk is. Team Synofit
De producten van Synofit zijn goed, ik vind het alleen jammer, dat wanneer je een vraag per mail stelt die niet beantwoord wordt.
Antwoord van Synofit.nl
Beste, graag help ik u verder. Wanneer heeft u een mail naar ons verstuurd en naar welk e-mail adres? Team Synofit
JD
Jannie D.
Heukelum
Goed dat de bestelling snel binnen was. Minder goed dat ik pas na een maand mijn geld terugkreeg, nadat ik de bestelling binnen een dag teruggestuurd had. Men had het ook over een nieuwe bestelling plaatsen, terwijl ik heb laten weten dat ik de bestelling terugstuurde, omdat ik het product niet mag. Men had ook niet op de website aangegeven dat je het product niet mag bij een bepaalde aandoening. Dat las ik pas in de bijsluiter.
Antwoord van Synofit.nl
Geachte heer, mevrouw, Fijn te lezen dat u de bestelling snel ontvangen heeft. Excuses dat u niet direct uw aankoopbedrag teruggestort heeft gekregen. Doorgaans storten wij het bedrag direct na binnenkomst retour maar helaas was er inderdaad verwarring of het product opnieuw verstuurd moest worden. Onze excuses hiervoor. Wij hebben inmiddels contact hierover gehad met u. De gebruiksaanwijzing staat op onze website en kunt u downloaden onder het kopje " dosering" bij het door u bestelde product. Wellicht kunnen wij de gebruiksaanwijzing ook elders nog beschikbaar maken op onze website. Gelukkig dat u vooraf wel de gebruiksaanwijzing heeft doorgenomen Met vriendelijke groet, Team Synofit
AS
Agnes S.
Capelle aan den ijssel

Prijs / kwaliteit verhouding Groenlipmossel Plus matig

Ik gebruik al een paar jaar Synofit. Ik heb het een paar keer een poos niet gebruikt omdat ik het maar matig vind helpen. Maar zonder gaat dus niet meer, merkte ik. Dan maar 3 capsules pd van de Groenlipmolles Plus tegen de pijn door artrose. Een duur middel dus, maar dan helpt het redelijk.
Antwoord van Synofit.nl
Geachte heer, mevrouw, Wat jammer dat de capsules bij u wel werken maar iets minder dan verwacht. Heeft u wel eens overwogen onze drank te proberen? Deze heeft een nog sterkere werking en is in gebruik ook nog eens goedkoper dan onze capsules! U doet namelijk 40 dagen met een fles bij een opbouwkuur van 10 ml per dag. Tegen 20 dagen capsules bij gebruik 3 capsules per dag. Ik neem snel contact met u op om het e.e.a. toe te lichten. Wellicht bent u goedkoper uit en meer tevreden over het te behalen resultaat. Met vriendelijke groet, Team Synofit
Helaas heeft het bij mij geen effect gehad
Antwoord van Synofit.nl
Geachte heer, mevrouw, U geeft aan dat Synofit Vloeibaar helaas niets voor u heeft kunnen beteken. Allereerst waarderen wij het zeer dat u heeft willen kennismaken met ons product. Jammer is dat u slecht 1 verpakking van 200 ml heeft gebruikt. U heeft ons product dan 20 dagen kunnen gebruiken i.p.v. 80 dagen. Zoals u op onze website kunt lezen is deze periode te kort om de werking optimaal te kunnen beoordelen. Het kan dus heel goed zijn dat Synofit zeker iets voor u zou kunnen betekenen als u ons product langer gebruikt. Ik neem morgen even contact met u op om het e.e.a. uit te leggen over de werking van Synofit en het advies om ons product zeker tot 80 dagen te proberen. Met vriendelijke groet, Team Synofit
Prijs veel te hoog
Antwoord van Synofit.nl
Geachte heer, mevrouw, Wat zijn we blij met trouwe gebruikers zoals u. In deze review heeft u enkel de prijs gewaardeerd maar niet de werking van ons product. En die prijs is ook wat waard! Het kan namelijk niet anders zijn dat u tevreden bent over onze unieke formule daar u al Synofit Groenlipmossel Plus capsules bestelt vanaf 2017. Wist u dat de onze aller krachtigste formule Synofit Groenlipmossel Vloeibaar goedkoper is in gebruik bij een onderhoudsdosering dan het gebruik van onze capsules? Bij een standaard onderhoudsdosering doet u 80 dagen met een fles en 60 dagen met 1 verpakking capsules. Wellicht is het een optie om over te stappen naar onze drank. Hartelijk dank voor het trouw gebruiken van onze Groenlipmossel capsules. Met vriendelijke groet, Team Synofit
28 jan 2024