Synofit.nl- Logo - Beoordelingen

Synofit.nl

314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden314 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 jan 2024
Synofit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na zes weken gebruik van Synofit ben ik vol lof over de resultaten. Mijn cholesterol is aanzienlijk gedaald, wat een positieve impact heeft op mijn gezondheid. Synofit heeft niet alleen mijn verwachtingen overtroffen, maar heeft me ook overtuigd van zijn effectiviteit. Ik ben vastbesloten om dit supplement te blijven gebruiken, omdat het niet alleen mijn cholesterol beheert, maar ook mijn algehele welzijn bevordert. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar een natuurlijke en doeltreffende oplossing!

Ik had opgegeven om mijn bestelling op 08- mei-2024 te ontvangen thuis, daar ik steeds geen mail kreeg dat het verzonden was ben ik zelf gaan informeren nu bleek dat ze het 8-mei op verzenden stond, was er speciaal voor thuis gekomen van vakantie op 08-mei en thuis gebleven maar helaas voor niets. Nou is daar over heen te komen maar er werd mij verteld dat er achteraan gegaan word en dat ze erop terug zouden komen, ik schreef nog om in oplossingen mee te helpen zouden jullie er dan voor kunnen zorgen dat het 22-mei bij mij binnenkomt alleen “gehoord” gelezen We doen ons best u krijgt bericht. Helaas ik moet nog steeds bericht krijgen. Hoop dat het echt binnenkomt op 22-mei!!!

Beoordelingen voor Synofit.nl

TD
Trudy d.
Hekelingen
Synofit bevalt mij tot nu toe erg goed,heb vrijwel geen pijn meer,beetje stijf soms, slik er 2 per dag.
sinds het gebruik van Synofit zijn de ernstige pijnen en bewegelijkheid van mijn gewrichten en spieren tijdens de dag en nachten enorm verbeterd en is mijn levenskwaliteit weer optimaal ! Dank u wel !
HD
Henriëtte D.
Veenendaal
Ik ben een kleine 13 jaar geleden proefkonijn geweest in het ziekenhuis voordat Synofit op de markt kwam. Ik blijf het gebruiken. Uitstekend middel.
Het houdt de ontstekingen weg uit mijn knie.
Bestelling keurig bezorgd vandaag. Mijn vrouw heeft echt baat bij de groenlipmossel tabletten.
Minder last van mijn artrose in handen en knieën. Werkt al jaren super!

bestelling en site

Bij bestelling, snelle levering. De website in bijzonder informatief
Gebruik het al jaren tot volle tevredenheid, ook snelle levering
20 apr 2024
Snelle en goed verzorgde verzending van spullen al jaren lang.
EM
Ellen M.
Maasland
19 apr 2024
Vaak besteld en het is altijd goed, snelle keurige levering.

Groenlipmossel.…

Al vaak groenlipmossel besteld en altijd goed bevallen.
Bevalt bijzonder goed. Injectie beetje pijnlijk.
Groenlipmossel extract helpt tegen artrose!
Synofith helpt echt bij gewrichtsklachten
18 apr 2024
Verlicht meteen de pijn in gewrichten
29 apr 2024
Snel en keurig verpakt en verzonden!
TN
Tom N.
Assendelft
25 apr 2024
Top service en zeer snelle levering
EK
E. K.
Colmschate
Heel fijn spul (om in te nemen).
26 apr 2024
De zeer vlotte bezorging.
Goede kwaliteit en prijs