regiobloemist.nl- Logo - Beoordelingen

regiobloemist.nl

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.548 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jul 2022
regiobloemist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

English speaking: Flowers were just as beautiful as depicted in the photo, not anpromotion I an Irish, I got them for my girlfriend whos lives in the netherlands, and I must say neither of us were disappointed. They were in very good condition upon arrival, so they obviously take care of the flowers. Would recommend.

14 jun 2023
Er is een bloemenwinkel welke eerst een foto neemt en naar je stuurt voordat dat het weggestuurd wordt. Misschien ook een tip voor jullie? Zo hoef je niet aan de ontvanger te vragen hoe de bloemen er uit zien. Ik kan nog niet beoordelen want heb niet van de nabestaanden gehoord dat de bloemen zijn aangekomen. Ik hoop het! Kan zo zijn dat ze naar een ander zijn gebracht. ;) ik kan dus nog geen goede beoordeling geven

Beoordelingen voor regiobloemist.nl

3 mei 2024

De bloemen werden keurig bezorgd, maar...

De bloemen werden de zelfde dag keurig bezorgd, maar het geleverde boeket week wel heel sterk af van het plaatje. Een beetje hoort erbij, maar dit was gewoon een ander boeket (en lelijk in mijn ogen).
MV
RR
René R.
Amerongen
1 mei 2024
Prima bouquet voor een betaalbare prijs.
Mooie bos bloemen
AF
Anneke F.
Heemstede
30 apr 2024
Het boeket werd ’s morgens al bezorgd, erg fijn voor een verjaardagsboeket. De ontvanger was er blij mee!
Kon niet beter.
30 apr 2024
Prima zoals het nu is verzorgd. Dank u wel
30 apr 2024
makkelijk in bestellen beter luisteren kijken naar de wensen die er vermeld worden
29 apr 2024
Leuk boeket in mooie kleuren!
29 apr 2024
Mooi vers bloemenboeket die volledig aan de verwachting voldeed
29 apr 2024
Bloemist kon huis nummer niet vinden, bij navraag was dat niet moeilijk maar daardoor zijn de bloemen dag later pas bezorgd
Antwoord van regiobloemist.nl
29 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de bloemen een dag te laat zijn geleverd door de bloemist, onze oprechte excuses voor deze teleurstelling 🌷
29 apr 2024
Alles verliep vlot, top, ga zo door.
Fantastisch boeket
28 apr 2024
Voor een boeket van bijna 30 euro zou ik me schamen en zal nooit meer bestellen via regiobloemist maar via topbloemen.nl schandalig de helft te duur. Ik heb een foto maar kan de koppeling niet invoeren.
Antwoord van regiobloemist.nl
29 apr 2024
Bedankt voor uw recensie. Wij hebben u een e-mail gestuurd om deze vervelende situatie te bespreken 💐