regiobloemist.nl- Logo - Beoordelingen

regiobloemist.nl

826 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.548 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jul 2022
regiobloemist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

English speaking: Flowers were just as beautiful as depicted in the photo, not anpromotion I an Irish, I got them for my girlfriend whos lives in the netherlands, and I must say neither of us were disappointed. They were in very good condition upon arrival, so they obviously take care of the flowers. Would recommend.

14 jun 2023
Er is een bloemenwinkel welke eerst een foto neemt en naar je stuurt voordat dat het weggestuurd wordt. Misschien ook een tip voor jullie? Zo hoef je niet aan de ontvanger te vragen hoe de bloemen er uit zien. Ik kan nog niet beoordelen want heb niet van de nabestaanden gehoord dat de bloemen zijn aangekomen. Ik hoop het! Kan zo zijn dat ze naar een ander zijn gebracht. ;) ik kan dus nog geen goede beoordeling geven

Beoordelingen voor regiobloemist.nl

3 mrt 2024
Bosje bloemen waren best aan de prijs maar hebben maar vijf dagen gestaan. Had wel iets langer verwacht.
GH
gjm h.
santpoort noord
als het de dag ervoor besteld is, 's morgens uitleveren, niet pas om 17.00 uur.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Onze bloemisten bezorgen standaard van 8:00 uur tot 20:00 uur. Door de drukte krijgen we geen bezorgtijden per boeket door, dus levertijden kunnen we helaas ook niet garanderen. Onze oprechte excuses voor deze teleurstelling, we communiceren dit duidelijk op de website voor het bestellen.
18 feb 2024
Betere bloemen gebruiken, extra bij bestelde chocolade stelde weinig voor( gezien de prijs) Dus dit een een malig gebruik van uw service. Ook zal ik Dorestad bloemen niet meer met u samen te werken. Vooral als je vrouw vanuit het ziekenhuisbed wilt verrassen was dit een grote domper. Jammer maar helaas.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw bestelling niet naar wens is. We hebben u een email gestuurd om de situatie te bespreken 🌹
De bos bloemen viel tegen. Op de foto leek het een schitterende volle bos met grote kleurrijk bloemen. In het echt was het echt niks bijzonders. Voor dat geld was het echt niet in verhouding. Teleurgesteld.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw recensie. Wij hebben u een e-mail gestuurd om deze vervelende situatie te bespreken 💐
Met Valentijn weet je dat je meer betaald voor een bos bloemen. Maar 3 gerbera’s en 3 rozen en veel groen voor 25 euro en 7 euro bezorgkosten. Viel dus erg tegen helaas.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review 🌹Wat vervelend om te horen dat u teleurgesteld bent in het geleverde boeket. We hebben u een e-mail gestuurd om de situatie te bespreken.
Bloemen zouden bezorgd zijn maar de ontvanger had niets gezien. Zouden bij de buren afgeleverd zijn maar geen kaartje in de bus bij welke buren dat zou zijn geweest.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review, Gelukkig hebben wij samen een passende oplossing gevonden voor deze vervelende situatie, Nogmaals onze oprechte excuses 💐
rozen waren bijna uitgebloeid, grootte van boeket niet echt in verhouding met betaalde prijs , had grote verwachting van dit voorjaars-verjaardags boeket! helaas!
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. Helaas kunnen we zonder foto geen passende oplossing bieden, omdat wij de situatie en de status van de bloemen niet goed bepalen / in kunnen schatten zonder een foto. Daarom is het uitsluitend mogelijk om een klacht in behandeling te nemen met een foto van het geleverde boeket. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak en teleurstelling.
9 mrt 2024
Het bosje bloemen viel wat tegen en zag er anders uit dan op de foto. Ook veel minder vol dan op de foto. En heb er toch een hoop geld voor betaald.
Antwoord van regiobloemist.nl
The flowers delivered in a very bad way. There was a address sticker on the flowers while this shouldnt be the case
Antwoord van regiobloemist.nl
Thank you for your review. We have sent you an email to discuss this unpleasant situation 💐
De bestelde bloemen en kado ook bezorgen en niet alleen geld innen!
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review 🌹 Wat vervelend om te horen dat de bloemen nog niet geleverd zijn. We zien echter dat de bloemist heeft aangegeven dat het adres onjuist is en contact wenst met de ontvanger hierover. Zou u de ontvanger nogmaals kunnen vragen om contact op te nemen met de bloemist om het adres door te nemen?
10 mrt 2024
De bloemen zijn niet op de door mij aangegeven datum bezorgd.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. Nogmaals onze oprechte excuses voor deze vervelende situatie 🌷
Wel betalen maar NIET bezorgen! waardeloze bedoening........
Antwoord van regiobloemist.nl
Tijd van bezorgen was ronduit slecht
Antwoord van regiobloemist.nl
Beste Ruaj, bedankt voor de beoordeling. We hebben de lokale bloemist gecontacteerd om te kijken welke tijd ze dan hebben bezorgd. Ze geven aan dat hun rond 11:00 uur op de juiste dag hebben bezorgd. Vandaar dat we uw negatieve beoordeling niet helemaal kunnen volgen.
17 feb 2024

Heel jammer

In het verleden goede ervaringen gehad. Nu niet. Ik had bloemen besteld voor een herdenking. Die werden 2 weken te vroeg geleverd. In dit geval heel verdrietig en dus voor de ontvanger heel vervelend. Niet voor herhaling vatbaar vrees ik.
Antwoord van regiobloemist.nl
Nogmaals onze oprechte excuses voor deze verdrietige situatie, namens Regiobloemist.nl en de lokale bloemist.
Bestelling werd laat geleverd. Ze zeggen aangebeld te hebben. Er was iemand thuis de hele dag. Bos bloemen is gewoon voor de deur gezet en er is gemeld niemand thuis.... Bos komt in zijn geheel niet overeen met foto. Wel mooi
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review en onze oprechte excuses voor de teleurstelling. We zullen uw feedback meenemen om onze service te verbeteren🎄
was ander boeket dan besteld is. Het bezorgde boeket toont niet de waarde van het betaalde bedrag.
14 jun 2023
15 jun 2023
Bedankt voor de tip, we werken met 500+ bloemisten. Maar voor speciale diensten zoals deze zou dat wel een optie zijn om daar met een selecte groep te gaan werken en deze service vragen aan de bloemist. Bedankt
CB
Conny B.
Rijswijk
9 nov 2023

Niet slecht maar ook niet goed

Op zich geen slecht boeket maar die afgeknipte takken ( van takken in het midden) en die droge stokken geeft het nou niet echt een leuk aanzicht. In vergelijking met het vorige boeket komt dit boeket er slecht vanaf.
9 nov 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het boeket niet naar wens is geleverd. Zou u ons een foto van het boeket kunnen toesturen naar info@regiobloemist.nl onder vermelding van uw ordernummer? We kijken graag met u mee 🌹

Boeket viel mij beetje tegen

Vond de keuze van de bloemen en de verscheidenheid aan bloemen tegen vallen vergeleken met voorbeeld boeket. Boeket van voorbeeld rechts veel luchtiger en kila bloemetjes niet alleen soort gipskruid achtige takjes.
14 nov 2023
Boeket week erg af van besteld boeket. We hadden nml een wit met blauw boeket besteld. Qua levering en tijdstip niks op aan te merken. En netjes een afleveringsbericht ontvangen!
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat het boeket niet wens was geleverd, onze excuses voor dit ongemak. Helaas kan ik geen melding van u vinden in onze servicedesk hierover. We vinden het erg belangrijk dat we tevreden klanten hebben en hadden u graag geholpen om dit op te lossen door in gesprek te gaan met de bloemist die uw bestelling heeft geleverd. We zullen uw tip meenemen in verbeteringen van onze service 🎄