touwbestellen.nl- Logo - Beoordelingen

touwbestellen.nl

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.250 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 apr 2021
touwbestellen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle service en goed bereikbaar. Ik had vooraf contact opgenomen om e.e.a. door te spreken en kreeg netjes antwoord. En wat ik zelf erg belangrijk vind: het bedrijf komt echt uit Nederland. Niet dat je denkt bij een Nederlands bedrijf te bestellen om ver okgensnye.moeyen concluderen dat het uit China komt. En als laatste: het product wat ik heb ontvangen is erg goed. 5 sterren dus!

12 mei 2023
Ik had 4mm besteld en heb 6mm ontvangen. Kan het niet gebruiken voor mijn applicatie. Mee genomen naar China als supply, kon er niets mee Dank je wel.

Beoordelingen voor touwbestellen.nl

Goed voorgelicht en netjes te woord gestaan
10 sep 2023
De service tijdens het telefoongesprek over de bestelling was perfect, maar het bestelde artikel is op 10 september nog steeds niet geleverd.
Antwoord van touwbestellen.nl
11 sep 2023
Goedemorgen heer Zee, Vervelend te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. In ons systeem staat dat hij is verzonden met PostNL, maar helaas hebben wij daar geen tracking info van. Vandaag zullen wij uw bestelling nogmaals verzenden, einde van de dag ontvangt u een tracking nr in uw mailbox. Mvgr, Touwbestellen.nl

maatwerk rvs staalkabel

De maatwerk rvs staalkabel viel me tegen. De rvs puntkous met koper geklemd is klein. Hier gaat nog geen pen van 15 mm doorheen.