Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.079 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

3 feb 2024

Geen Nederlandse shop, hoge retourkosten

Het is party.nl dus verwacht een shop in Nederland, toch 5,- verzendkosten betalen prima. Maar wil je iets retour sturen, moet je het op eigen kosten naar Duitsland sturen, verzendkosten overal vanaf 10,- ben je totaal meer dan 15 ,- verzendkosten kwijt om een jurkje van 27,- terug te sturen.
Artikelen hebben zeer lange levertijd omdat ze ergens uit het buitenland komen. Hoedjes besteld welke platgedrukt in een doos geleverd werden en dus onbruikbaar zijn. En dan nog de retourkosten, deze zijn extreem!

Pakketje nog steeds niet binnen

Ik heb geen idee hoe het met mijn pakketje staat. Ik wou dit met carnaval gebruiken, over een weekje dus. Ik hoor niks, wel betaald dus erg vervelend. Kunnen jullie helpen? Een status update?
28 jan 2024

Komt afspraken over verzendtijd niet na

2 keer iets besteld bij Party.nl, beide keren is het veel later dan ze zelf aangegeven binnengekomen. Op 1 pakketje zit ik nog steeds te wachten. Ik bestel hier niet meer.
LET OP! Retour sturen kost €23,- het moet namelijk naar Duitsland. Dat mogen ze wel duidelijker vermelden op de site, je verwacht dat niet bij een .nl domein.

Te laat geleverd, slechte kwaliteit

Te laat geleverd terwijl spoedlevering was, en de kwaliteit van de spullen is echt slecht. Daarnaast geen enkele reactie op vragen. Geen aanrader!
27 jan 2024
Ik probeer een zending te retourneren maar ontvang het retourformulier niet per mail. Kan de zending dus niet terugsturen.
27 jan 2024
Een retour voor een pakketje naar duirmtsland voor 12.50 nooit niet. Niet van deze tijd.
10 feb 2024
Verkeerde product ontvangen en moet zelf retour kosten betalen. Nooit meer
Foute levering, foute maat/kleur, ontbreken onderdelen. Trage reactie
Bij leeftijd 4 /6 jaar verwacht ik geen maat 110. Veel te klein dus.

bestelling niet ontvangen

ik heb nog steeds niet de bestelling ontvangen.
Mijn pakket was niet compleet
Nog geen bestelling binnen..
4 nov 2023
De spullen zijn goed maar het is jammer dat als je extra betaald voor snelle levering, de spullen alsnog te laat binnen komen.
16 jun 2023
Bezorgers trainen . Als iemand niet thuis is laat je een melding achter. Dat kan via mail, app een briefje. Nu zegt hij aan de Deurne zijn geweest ( camera) niet gezien. Ook geen briefje. Naar afhaalpunt gebracht waar ik het op kan halen binnen bepaalde tijd anders retour. Dus pakketje is retour gegaan omdat ik niet wist dat pakketje bij afhaalpunt lag.
8 nov 2023
Het betaalsysteem is een beetje verwarrend, dus eerste keer betaald en geen bestelling geregistreerd. Na email en nabellen geld netjes teruggekregen. Toch bestelling geplaatst, deze kwam aan in een gescheurde (zeer dun kartonnen) doos. Gelukkig wel nog compleet maar een aantal artikelen flink gedeukt, helaas. Wat besteld was wel van oké qualiteit.
2 okt 2023
Ik heb 2x een bestelling geplaatst en betaald maar ik jeb er nog maar 1 gekregen Ik had aangegeven dat ik het voor een bepaalde dag wilde hebben heb ik ook voor betaald uiteindelijk kwam het op de bewuste dag binnen net voor dat ik weg moest dus er waren bepaalde dingen die niet helemaal goed zaten Dat vind ik niet kunnen

Setje Tennisplayer jaren 80 (Bjorn Borg)

Setje Tennisplayer jaren 80 besteld om als Bjorn Borg te verkleden. Broekje is veel te wijd en bijbehorende shirt is wel goed strak maar heel kort. Broekje moet sowieso veel strakker. Op de foto op website waarschijnlijk met wasknijpers op de kont gefotografeerd....