Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.097 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.908 beoordelingen in totaal

9 mei 2023
Ik had ook niet door dat bestelling uit Duitsland moet komen. En las pas later de recensies dus hield mijn hart vast. Maar bestelling was er binnen 5 dagen. Accessoires prima. Maar jurkje echt veel te klein (maar klopte echt niet). Dus die moest terug. Dit kostte helaas 12 euro aan verzendkosten… Maar retour was wel binnen 2 dagen aangemeld en nog 2 dagen geld terug. Dus dat was allemaal prima. Jammer dat ik moest retourneren. Verder alles prima.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

Levering was correct, maar wat is party.nl?

Levering was correct, volledig en snel. Als opmerking dat ik besteld heb bij party.nl en de levering uiteindelijk van een andere partij komt. Oftewel, party.nl is slechts een façade lijkt het. Dat is niet prettig als je wil weten bij welke partij je iets aanschaft

prijs-kwaliteit verhouding is oké

De kleding is relatief goedkoop dus veel eisen mag je ook niet hebben, maar de kwaliteit laat wel echt te wensen over helaas. Losse draadjes, doorschijnend en na 1 avond al delen kapot zelfs.
Goeie prijzen voor een snelle levering van binnen een week, zou zo weer bestellen mocht dat nodig zijn
Snelle levering Goede afhandeling van een dubbele afboeking. Dit is correct en snel opgelost.

Kinder verkleed pakjes

2 leuke verkleed pakjes besteld. Snelle levering en mijn kleinkinderen zijn er super blij mee.

Prima!

De artikelen waren snel binnen en rondom een defect was er snel reactie een prima oplossing.
31 mrt 2024
Spullen waren niet echt van top kwaliteit de haren lieten snel los wel een snelle levering
AV
Het hangt van de bestelling af maar sommige artikelen kunnen ook gewoon door de brievenbus

Gewoon een nette betrouwbare winkel

Gewoon een nette winkel. Vaker wat bij besteld en netjes volgens afspraken geleverd
Prima geregeld, alleen terugzenden is prijzig, omdat de zending naar Duitsland moet
Top en snelle levering. Grote doos stuurde ze wel maar verder alles goed gegaan

Duidelijke website en betaalbaar

Duidelijke website en realistische prijzen wat betaalbaar is.
de kledingmaten vallen erg klein uit voor volwassenen
Product als omschreven en snelle levering.
Snelle levering. Goede prijs kwaliteit.
13 apr 2024
Snel aangekomen en goede kwaliteit
Snelle levering. Goede ballonnen!

fantastic

snelle service en leuke pakken.
Snel verstuurd, leuke kleding!