Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.091 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.921 beoordelingen in totaal

9 mei 2023
Ik had ook niet door dat bestelling uit Duitsland moet komen. En las pas later de recensies dus hield mijn hart vast. Maar bestelling was er binnen 5 dagen. Accessoires prima. Maar jurkje echt veel te klein (maar klopte echt niet). Dus die moest terug. Dit kostte helaas 12 euro aan verzendkosten… Maar retour was wel binnen 2 dagen aangemeld en nog 2 dagen geld terug. Dus dat was allemaal prima. Jammer dat ik moest retourneren. Verder alles prima.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

22 apr 2024
de kledingmaten vallen erg klein uit voor volwassenen
Ik vind dat jullie retouren makkelijker moeten maken voor je klanten. Dat je op eigen kosten dingen terug moet sturen vind ik apart.
31 mrt 2024
Spullen waren niet echt van top kwaliteit de haren lieten snel los wel een snelle levering
Levering zoals beloofd
Het terugsturen was totaal niet duidelijk. Ook de kosten ervan waren hoger dsn gedacht
Kwaliteit niet te slecht maar beschrijving van artikel en fotos kan beter.
10 feb 2024

Supergave spullen slechte levering

Spullen zijn altijd supergaaf maar wat een mega late levering.
Verzending duurde erg lang. Assortiment is leuk.

Goede prijs maar maten kloppen niet

Goede prijs. Maar maten kloppen niet. Ik heb een kostuum besteld wat maat 44/46 zou zijn maar dat is hij echt niet. Hij is veel kleiner. Je moet dus goed naar de maten kijken. Ik heb 11 januari besteld en producten pas 25 januari in huis. Dit kwam mede door een product wat niet leverbaar is. Daar werd ik niet actief over geïnformeerd, pas toen ik vroeg waar mijn bestelling bleef. Het geld voor het niet leverbare artikel was snel teruggestort.
Een hoed voor een mannenhoofd, daar moet je keuze in maten voor hebben. We hebben de one size geprobeerd maar die is echt veel te klein. Dan moet de bestelling retour naar Duitsland wat extra kosten met zich meebrengt. Dat heb ik nergens gelezen toen ik ging bestellen helaas anders had ik niets besteld.

Geen bestelling meer voor mij.

Bestel bij Part.nl, retourneren moet naar Duitsland!! NL naar Duitsland retour met kosten voor eigen rekening, heb met bestelling ook verzendkosten betaald, beetje dubbel-op
20 jan 2024

Duits bedrijf, terugsturen artikelen voor eigen reken naar adres in Duitsland

het doet zich voor als nederlandse website. maar het is een duitse partij. Terugsturen van artikelen komt voor eigen rekening naar Duitsland.
Ik wist niet dat de zending uit Duitsland kwam. Snelle bezorging is daarmee niet mogelijk. Dit zou ik van te voren willen weten.
18 jan 2024
Jammer dat als je op een Nederlandse site besteld, het moet retouren naar Duitsland op eigen kosten!

Weinig info

Geen info over wanneer er bezorgd wordt, geen duidelijk communicatie en dure return kosten.
Jasje ok broek 5 maten te groot
sneller leveren.
4 nov 2023
De spullen zijn goed maar het is jammer dat als je extra betaald voor snelle levering, de spullen alsnog te laat binnen komen.
16 jun 2023
Bezorgers trainen . Als iemand niet thuis is laat je een melding achter. Dat kan via mail, app een briefje. Nu zegt hij aan de Deurne zijn geweest ( camera) niet gezien. Ook geen briefje. Naar afhaalpunt gebracht waar ik het op kan halen binnen bepaalde tijd anders retour. Dus pakketje is retour gegaan omdat ik niet wist dat pakketje bij afhaalpunt lag.