Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.091 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.921 beoordelingen in totaal

9 mei 2023
Ik had ook niet door dat bestelling uit Duitsland moet komen. En las pas later de recensies dus hield mijn hart vast. Maar bestelling was er binnen 5 dagen. Accessoires prima. Maar jurkje echt veel te klein (maar klopte echt niet). Dus die moest terug. Dit kostte helaas 12 euro aan verzendkosten… Maar retour was wel binnen 2 dagen aangemeld en nog 2 dagen geld terug. Dus dat was allemaal prima. Jammer dat ik moest retourneren. Verder alles prima.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

product dat besteld had was niet zoals afgebeeld, terug gestuurd op eigen kosten van 15 euro zit nu nog te wachten op mijn geld die ik vooraf had betaald
30 mrt 2024
Maten vallen erg groot en kwaliteit is niet al te best. Jasje zat in de zij al een gat toen ik hem uitpakte. Niet goed gestikt. Terugsturen kon op eigen kosten naar een adres in Duitsland voor €18???? Dus verzin er zelf wel wat op.
20 mrt 2024
Terugsturen is drama

Onjuiste gegevens op de webshop

Jammer dat de voorraad op de webshop niet up to date is. Als je dan iets hebt besteld en er 3 dagen op wacht, om dan te horen dat het niet meer geleverd kan worden. Ik was op tijd met bestellen, om ook lange verzending in te calculeren voordat het carnaval zou zijn. Maar dit is echt jammer. Je ziet doordat het een Nederlandse website ook niet, dat het helemaal uit Duitsland moet komen.

Goede kwaliteit, leuke jurk, prima prijs. Levering was minder

De Jurk was geweldig, daarom heb ik ook bijna €30,- uitgegeven om hem gegarandeerd de volgende dag te mogen ontvangen. Helaas kwam de jurk in plaats van gegarandeerd op maandag, uiteindelijk pas aan op woensdag. Party.nl is niet bereikbaar, reageerd niet op berichten. Eenmaal ontvangen blijkt kwaliteit boven verwachting.

Tegenvaller

Wist dat ik niet super veel kon verwachten van de Danny pruik, maar het was werkelijk geen gezicht. Laat het dan wat meer kosten en lever een degelijk product.
3 feb 2024

Geen Nederlandse shop, hoge retourkosten

Het is party.nl dus verwacht een shop in Nederland, toch 5,- verzendkosten betalen prima. Maar wil je iets retour sturen, moet je het op eigen kosten naar Duitsland sturen, verzendkosten overal vanaf 10,- ben je totaal meer dan 15 ,- verzendkosten kwijt om een jurkje van 27,- terug te sturen.

Pakketje nog steeds niet binnen

Ik heb geen idee hoe het met mijn pakketje staat. Ik wou dit met carnaval gebruiken, over een weekje dus. Ik hoor niks, wel betaald dus erg vervelend. Kunnen jullie helpen? Een status update?
LET OP! Retour sturen kost €23,- het moet namelijk naar Duitsland. Dat mogen ze wel duidelijker vermelden op de site, je verwacht dat niet bij een .nl domein.
Duidelijker vermelden dat je op eigen naar Duitsland moet retourneren. Je koopt namelijk iets op Party.nl Dit is echt misleiding van de klant.
Foute levering, foute maat/kleur, ontbreken onderdelen. Trage reactie
Bij leeftijd 4 /6 jaar verwacht ik geen maat 110. Veel te klein dus.
Mijn pakket was niet compleet
13 jan 2024
24 okt 2023

Erg traag!

Het is helemaal niet duidelijk dat Party.nl een in DUITSLAND gevestigd bedrijf is. Je moet extra betalen wil je geen 2 weken op je bestelling hoeven wachten. Dit heb ik dus gedaan want ik had vrijdag de spullen nodig en ik bestelde de zaterdag ervoor. Op donderdagmiddag stond het pakket nog steeds op status "digitaal aangemeld" bij DHL en werd dus pas om 18.00 uur op vrijdagavond geleverd. Net te laat voor de griezeltocht vannde kinderen. En het geld voor het product die niet geleverd kon worden heb ik ook nog niet terug. Ben benieuwd of dat nog gebeurt?
De rede dat ik minder sterren geef is omdat ik mijn servetten heel laat kreeg en toen ik deze open maakte bleek er maar 1 kant de print te hebben die ik mooi vond. Ik gebruik de servetten niet als servet. Maar om een creatieven kerstboodschap te maken. Het betekend dat ik niet 1 servet in vieren kan splitsen. Als ik servetten koop in de winkel. Heeft de servet 4 x dezelfde print in 1 servet. Jullie kunnen dit vermelden bij product. Dat zou mijn inziens
4 nov 2023
De feestkleding was top en op tijd binnen. Maar ik kreeg 1 dag na bestellen een mailtje dat er nog iets in mijn winkelmand zat. Ik dacht de bestelling is niet goed gegaan dus nogmaals hetzelfde besteld en betaald. Deze 2e bestelling is niet bij mij gekomen, wat ik ook hen doorgegeven maar tot op heden mijn geld nog niet terug gekregen. De afhandeling duurt te lang, ook geen reactie op mijn email gehad
6 okt 2023
Duurde behoorlijk lang voor de bestelling er was. En de kwaliteiten van de producten gaan hard achteruit. Het tafelkleed, was zo dun dat met een halfuur al beschadigd was, de visite was er nog niet eens. De vlaggenlijnen van de lego zijn ook niet meer het kwaliteit, zo dun en teer. Het is het prijs/kwaliteit verhouding niet meer waard!! Dus maar andere optie gaan verzinnen voor het versieren.
4 nov 2023

Producten waren oké, maar verzending matig.

Pak was goed. Bekers waren wel licht ingedeukt. Ik had extra betaald voor een snelle levering. Echter niet snel genoeg ontvangen zoals aangegeven. En je ziet als consument niet dat het een Duits bedrijf is, en de producten vanuit Duitsland worden verzonden. Ik had gelukkig geen retouren, want daar las ik achteraf negatieve verhalen over.
Levertijden zijn niet meer van deze tijd. Materialen worden vanuit Duitsland verzonden en zijn 2 weken onderweg. Er zijn verzendingen vanuit Verweggistan die sneller worden bezorgd. Omdat men op Nederlandse site zit gaat men er ook vanuit dat leveringen vanuit Nederland komen. Was dan ook verrassing dat dit vanuit Duitsland moet komen.