Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.091 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.921 beoordelingen in totaal

9 mei 2023
Ik had ook niet door dat bestelling uit Duitsland moet komen. En las pas later de recensies dus hield mijn hart vast. Maar bestelling was er binnen 5 dagen. Accessoires prima. Maar jurkje echt veel te klein (maar klopte echt niet). Dus die moest terug. Dit kostte helaas 12 euro aan verzendkosten… Maar retour was wel binnen 2 dagen aangemeld en nog 2 dagen geld terug. Dus dat was allemaal prima. Jammer dat ik moest retourneren. Verder alles prima.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

Niets ontvangen
10 okt 2023
Nooit ontvangen
Niet binnen
1 nov 2023
Antwoord van Party.nl
We betreuren het te horen dat u een probleem hebt ondervonden met uw bestelling, en we begrijpen uw teleurstelling. Neem alstublieft zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat we dit kunnen oplossen en uw winkelervaring kunnen verbeteren. Dank u voor het geven van ons de kans om dit recht te zetten.
20 okt 2023
4 okt 2023
3 okt 2023
29 aug 2023
8 sep 2023
Bedankt voor je positieve feedback.
SB
Simone B.
Utrecht
8 aug 2023
11 aug 2023
- Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke zu schildern. - Wir sind ständig bemüht, uns zu verbessern
7 jul 2023