Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.079 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

2 nov 2023
Package never arrived for Halloweet
22 okt 2023
Pakket nooit gekregen. En 0 reactie
26 okt 2023
Pakket nog steeds niet ontvangen
16 nov 2023
Duurt lang. En deel niet gehad.
Antwoord van Party.nl
Onze excuses voor de vertraging en het ontbrekende deel van uw bestelling. Neem alstublieft onmiddellijk contact op met onze klantenservice, zodat we dit snel voor u kunnen ophelderen en een passende oplossing kunnen bieden.
17 sep 2023
Echt een amateuristisch product
Een betere koerier nemen dan DHL
12 okt 2023
mijn pakket is niet aangekomen!
12 okt 2023

Zorg dat ik m'n pakket krijg

Zorgen dat ik m'n pakket krijg
3 okt 2023
Bestelling nooit aangekomen!!
17 sep 2023
Veel breuk in bestelde plastic
22 nov 2023
Nog geen pakketje ontvangen 😉
Antwoord van Party.nl
Onze excuses voor het ongemak van het nog niet ontvangen van uw pakketje. Neem alstublieft direct contact op met onze klantenservice, zodat we dit kunnen onderzoeken en een snelle oplossing kunnen bieden.
10 nov 2023
Bestelling is niet aangekomen
Antwoord van Party.nl
Onze excuses dat uw bestelling niet is aangekomen. Neem alstublieft direct contact op met onze klantenservice, zodat we dit kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen bieden.
17 jun 2023
Bestelling is niet aangekomen
Antwoord van Party.nl
Het spijt ons zeer dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Helaas lijken er vertragingen te zijn waar we op dit moment geen invloed op hebben. Neem direct contact op met onze klantenservice zodat uw verzoek kan worden verwerkt. Je vindt alle contactgegevens op onze homepage.
25 okt 2023
Kwaliteit is echt ondermaats
18 jul 2023
Bestelling niet ontvangen !!
19 jul 2023
Je items zijn klaar om opgehaald te worden sinds 14.07.2023 Neem contact op met onze klantenservice zodra
29 mei 2023
Verkeerde producten geleverd
31 mei 2023
Het spijt ons zeer dat u onjuiste producten heeft ontvangen. Neemt u alstublieft direct contact op met onze klantenservice. U vindt alle contactgegevens op onze homepage.
17 okt 2023
Nog steeds niets ontvangen
8 okt 2023
Geen antwoord op mijn vraag
Maat klopt van geen kanten
Antwoord van Party.nl
Onze excuses voor het ongemak met de maat. Neem contact op met onze klantenservice, zodat we dit kunnen rechtzetten en u de juiste maat kunnen bezorgen.
24 okt 2023
Pakket nog niet binnen....