Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.079 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

9 jun 2023
Pak is nog steeds niet binnen Duurt erg lang
13 jun 2023
Het spijt ons zeer dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Als je nog vragen hebt, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Je vindt alle contactgegevens op onze homepage.
26 okt 2023
Het product kwam al stuk aan . Heel jammer
22 okt 2023
Nooit aangekomen me pakket maar wel betaald
31 okt 2023
Levering kwam te laat en was niet compleet
1 nov 2023
Kwaliteit is niet goed en viel erg klein.
29 okt 2023
Heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
4 jun 2023
Tot op heden nog geen pakketje ontvangen
7 jun 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Volgens onze verzenddienst is het pakket al afgeleverd. Als je het niet hebt ontvangen, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Je vindt alle contactgegevens op onze homepage.
Ik heb mijn pakketje nog niet gekregen.
8 sep 2023
Vreemd dit heb mijn feedback al gegeven
26 dec 2023
kaarsjes doen het niet en geen reactie
Lange levertijd en geen duidelijkheid
11 sep 2023
Ik heb het artikel nog niet ontvangen
12 aug 2023
Ik heb het pakketje nog niet ontvangen
15 aug 2023
Het pakket is bij u afgeleverd op 08.08.2023. Acceptatie is geweigerd.
22 mei 2023
ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
22 mei 2023
Het spijt ons zeer dat uw pakket te laat is aangekomen. We hebben het pakket op tijd overhandigd aan onze expediteur. Helaas waren daar vertragingen in de bezorging waar wij geen invloed op hadden. Als uw pakket niet gevonden kan worden, neem dan direct contact op met onze klantenservice. U vindt alle contactgegevens op onze homepage.
19 okt 2023
Ik heb mijn bestellen niet ontvangen
24 aug 2023
Mijn pakket is nog steeds niet binnen
29 aug 2023
Helaas kon het pakket 2 keer niet geleverd worden. Neem eenmalig contact op met onze klantenservice
15 aug 2023
Kaas doek besteld en organza gekregen
15 aug 2023
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke zu schildern. Bitte wenden Sie sich einmal an unseren Kundenservice. Die Kontaktdaten finden Sie auf unserer Homepage.
26 okt 2023
Retourneren is zeer slecht geregeld!
19 okt 2023
Mijn bestelling is nooit aangekomen
19 sep 2023
Verkeerd adres net optijd voor feest