Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.091 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.921 beoordelingen in totaal

9 mei 2023
Ik had ook niet door dat bestelling uit Duitsland moet komen. En las pas later de recensies dus hield mijn hart vast. Maar bestelling was er binnen 5 dagen. Accessoires prima. Maar jurkje echt veel te klein (maar klopte echt niet). Dus die moest terug. Dit kostte helaas 12 euro aan verzendkosten… Maar retour was wel binnen 2 dagen aangemeld en nog 2 dagen geld terug. Dus dat was allemaal prima. Jammer dat ik moest retourneren. Verder alles prima.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

Slechte ervaring

Hoi, De hulakiki gebloemde rok voor 5 personen besteld. Kleur kwam niet overeen als op het plaatje en we vonden de rok alle 5 niet wat we ervan hadden verwacht. Ook verzendkosten betalen voor bezorgen. Maar heb keurig de rokjes teruggestuurd. Maar ik schrok wat ik moest betalen voor te retourneren. Bedrag was 12,50. Dus denk dat ik in de toekomst niet meer bestel door de hoge kosten voor de producten terug te sturen. Ik heb ook mijn geld nog niet terug gekregen. Groetjes Jolanda van der Looij.
23 apr 2024
Maat van het bestelde artikel klopte totaal niet, was een kindermaat ipv volwassenenmaat en daardoor retour moeten zenden. Retourkosten zijn voor eigen rekening en omdat het naar Duitsland moet is dat 12 euro!!
Party.nl verwacht je dat in Nederland zit maar wordt verzonden vanuit Duitsland. Moest iets retour sturen, kost 12 euro. Belachelijk

Bad quality

Very bad quality material, for the same price you can buy something better somewhere else
16 apr 2024

Slecht veel te lang onderweg

Gewoon slecht, op voorraad hebben en dan nog ruim een week levertijd
17 apr 2024
3 weken geleden besteld. Nog steeds niks ontvangen.
16 apr 2024
Voor veel te veel geld wordt rotzooi verkocht.
22 apr 2024
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Op mijn dhl account lees ik dat ze voor de deur hebben gestaan maar het pakket retour hebben verzonden omdat ik er niet was. Ik was echter gewoon thuis, heb geen bezorger gezien en heb ook geen briefje in de brievenbus of een mail ontvangen waarin staat dat ze langs zijn geweest. Ik heb überhaupt niets aan info ontvangen en ook mijn geld (nog) niet terug.
Ruim op tijd besteld en extra betaald voor snelle bezorging. Toch ontving ik maar de helft van me bestelling zonder overleg.. dagen na het evenement waar ik ze voor besteld had.. (een en al ellende dus)

De recensies zijn negatief dus ik…

De recensies zijn negatief dus ik dacht, daar gaat mn geld! Staat .nl achter dus denk je dat het nederlands bedrijf is. Echter dus niet. Gelukkig pakket wel op tijd ontvangen en dat moet ik wel zeggen... het kostuum is heel gaaf! Mijn dochter is er blij mee. Nadeel is dat het pak net te klein is terwijl het voor 10-12 jr is. Zij is 10 en ze kan het volgend jaar niet meer aan. Dat is teleurstellend. Retouren is duur en halen we niet meer (carnaval) Het product is mooi maar bestellen doe ik niet meer daar. Zonde

Te laat geleverd, slechte kwaliteit

Te laat geleverd terwijl spoedlevering was, en de kwaliteit van de spullen is echt slecht. Daarnaast geen enkele reactie op vragen. Geen aanrader!
10 feb 2024
Verkeerde product ontvangen en moet zelf retour kosten betalen. Nooit meer

Geen pakket

Zit steeds te mailen maar krijg mijn pake niet thuis
Retourneren moet op eigen kosten naar het buitenland

Retour moet naar het buitenland

Als je een retour wil doen moet het naar Duitsland Verzonden worden en is erg duur in verzendkosten wat het artikel niet eens waard is. Dit staat niet duidelijk aangeschreven. Je denkt het is een Nederlandse website maar toch niet!! En ik had nog een bestelling gedaan vervolgens werd het maar niet Verzonden en op de site stond het artikel niet meer. Zelf de bestelling geannuleerd. Gelukkig kreeg ik wel mijn geld terug.
Slechte retour beleid! Je betaald extra voor snelle levering, krijgt het alsnog pas na een week, veel ste laat voor de verjaardag en dan kom je erachter dat retourneren een drama is!!! Raad iedereen hier af te bestellen !!! De retour label kan je niet downloaden en word ook niet gemaild, oplichters!!!
Artikelen hebben zeer lange levertijd omdat ze ergens uit het buitenland komen. Hoedjes besteld welke platgedrukt in een doos geleverd werden en dus onbruikbaar zijn. En dan nog de retourkosten, deze zijn extreem!
Google had automatisch mijn oude huisnummer in gevuld en alles klopte behalve het nummer verzendkosten kwijt en geen product en maar afwachten wanneer je je geld terug krijgt