Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.079 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

KV
Karin v.
Westervoort
4 nov 2023
De verzending. Er stond 2-4 dagen, maar aangezien het blijkbaar uit Duitsland moet komen duurde het 6 dagen.
24 aug 2023
Slecht verpakt. Dios was open waa open en ook niet netjes bij de deur bezorgd maarbij het hekneergezet.
29 aug 2023
- Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je indrukken te delen. - We streven er voortdurend naar om te verbeteren.
29 sep 2023
De producten waren goed, de verzending minder. Doos was helemaal los, viel mee dat alles er nog in zat.
18 jan 2024
Jammer dat als je op een Nederlandse site besteld, het moet retouren naar Duitsland op eigen kosten!
6 jan 2024
Duurde lang voordat de bestelling binnen was maar dat zal aan de feestdagen drukte gelegen hebben.
Verzenden duurt erg lang. Producten komen niet uit nl. als ik het had geweten had ik niet besteld
16 jun 2023

Te grote doos…

Mijn artikel werd in een te grote doos geleverd waardoor ik hogere verzendkosten had dan nodig was
Express zending met gegarandeerde afleverdatum afgenomen, artikel kwam 3 dagen later pas binnen.
28 okt 2023
op de site de juiste info geven. Een oruik is niet lang als hij aan de achterkant kort is.
Betere levertijd aan duiding en aangeven dat het pakket vanuit een ander lang moet komen
Ik had verwacht dat de muts van steviger materiaal was ,zo zag het erop de foto wel uit.
8 aug 2023
De verzendtijd was langer dan gewenst. Het duurde 5 dagen voor we het pakket ontvingen.
11 aug 2023
- Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke zu schildern. - Wir sind ständig bemüht, uns zu verbessern
16 jun 2023

Chinese maten zijn geen Europese maten.

Ik heb gemerkt dat de maten uit China komt. XL in Chinese maten is L in Europese maten.
Onvolledige bestelling Vlotte reactie klantenservice en wordt hopelijk goed opgelost.
7 jun 2023
oorbellen waren kapot, nu nog steeds gammel nadat we deze zelf gemaakt hadden, jammer
24 mei 2023
Producten kwam niet geheel overeen met de omschrijving en afbeeldingen van de website
15 jul 2023
Maten zijn kleiner dan normaal gesproken. Snelle levering, uitgebreid assortiment!
19 jul 2023
Bedankt dat je de situatie zo eerlijk hebt beschreven
Lange wachttijd voordat de bestelling geleverd werd en slechte levering via DHL.
5 okt 2023
levering duurt erg lang waarom is er een handtekening nodig voor de aflevering?
15 jul 2023
Betere retour opties Voor 15 euro naar Duitsland versturen vind ik teveel
19 jul 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je indrukken te delen.