Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.079 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

28 jan 2024
21 jan 2024
5 jul 2023

Site is goed, bezorging onduidelijk

Ik heb een jungle outfit aangeschaft via deze site. Duurde voor mijn gevoel te lang maar toen ik de track en trace bekeek bleken ze het pakket al aangeboden te hebben. Na meer onderzoek bleek het bij een dhl parcel gedropt te zijn en lag het daar al 5 dagen. Geen bericht van ontvangen.. Dit alles heeft dus niets met de site maar wel met de bezorgdienst te maken. Site is te vertrouwen en doet wat het beloofd!
26 okt 2023
Ondanks alarmerende reviews toch prima. Op de site mag wel duidelijker worden aangegeven dat je met een Duits bedrijf zaken doet en de e-mails en links naar de bestelvoortgang moeten ook gewoon naar Nederlandstalige pagina's leiden. Zo ingewikkeld is dat niet te regelen. De bestelling kwam redelijk snel binnen en het artikel voldoet aan de verwachtingen.
12 okt 2023
Bij producten stond dat ze binnen 2-4 dagen in huis zouden zijn. Bij check-out bleek dat je dan wel priority verzending moet betalen. Product werd op laatste dag van geschatte levering geleverd (maandag gekocht vrijdag in huis)
11 sep 2023
Was voor t geld kwalitatief in orde. Verzending liet best lang op zich wachten>7 dgn en pas dag van te voren kreeg ik te horen dat niet alles beschikbaar was. Dat zou zeker beter kunnen
Het is een webshop uit Duitsland. Dat zie je niet van te voren, maar wel als je even googled op reviews. Levering en afhandeling was snel en prima. Zou er zeker nog eens bestellen.
Snelle levering! Er blij mee en precies zoals op de foto. Alleen kreeg ik de verkeerde maat maar dit was juist eigenlijk beter. Ik denk dat de kleinere maat te klein zou zijn.
18 okt 2023
Mooi product binnen de tijd geleverd. Wel jammer dat maar een deel (de ribben) van de afbeelding glow in the dark bleek te zijn. En jammer dat hij niet gewassen mag worden.
31 dec 2023
Jammer dat mijn bestelling in een envelop zat die makkelijk met de post in mijn brievenbus bezorgd had kunnen worden, terwijl het nu speciaal per bestelbus geleverd werd.
LR
Linda R.
Maassluis
21 okt 2023

Geen Nederlands maar Duits bedrijf

Het lijkt een Nederlandse site, maar is een duits bedrijf. Houd rekening met eventuele retourkosten die voor eigen rekening zijn. En de duur voor je je pakket ontvangt.
25 okt 2023
De snelheid van bezorgen Ik weet of het beter kunt doen maar op het plaatje leek het product groter toen ik hem kreeg vond ik hem klein in omvang

Prima

De maat is goed, de kwaliteit van de stof is niet super. Daar is de prijs van de aanbieding ook naar, maar daar moet je wel rekening mee houden.
13 okt 2023
mooie producten, de levering was 1 week, dat is vrij lang maar het moet uit Duitsland komen dus misschien is dat wel kort eigenlijk
26 okt 2023

Mooie outfit voor een goede prijs

Snelle levering en een mooi kostuum voor een goede prijs! Retourneren werkt eenvoudig, maar is wel erg duur… Verder dik tevreden!
14 jan 2024

Nette levering - gebruik svp andere bezorgdienst

Nette levering, snelle bestelling maar dramatische bezorging qua doorlooptijd bij DHL (zoals altijd). 2 weken ipv paar dagen
12 sep 2023
De verzending is erg traag en komt vanuit Duitsland en track is ook in het Duits. De producten zijn verder prima.
4 nov 2023
Dat je meer dan 10€ verzendkosten moet betalen om het pakket terug naar Duitsland te sturen is wat taai.

Prima

Veel slechte reviews gelezen (nadat ik had besteld) maar alles is netjes en op tijd geleverd.
22 jun 2023

Top

Goede website. Veel keus. Snelle levering. Mooie prijs voor de kwaliteit die je krijgt.