Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.079 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

Scherp geprijsd en leuk dat de bijpassende haarband er ook bij zat. Wel jammer dat dat niet op de site was aangegeven, ik had nu zelf ook een haarband besteld
27 jan 2024
Netjes verzonden, duurt een paar dagen, maar dat weet je van te voren. Kleding ziet er netjes uit. Beter dan verwacht eigenlijk.
De website beetje aanpassen bij mij heeft hij deze standaard in het duits weer als ik mn bestelling probeerde te volgen
3 feb 2024
Mooie kleding, enigste minpuntje dat je geen maat van hoofdomtrek door kunt geven ivm maat hoedje/muts.
Snelle service. 1 van de 2 maskers blijft de inkt niet zitten dat is jammer
20 jan 2024

Pippi langkous outfit

Snel geleverd. Goede kwaliteit product, zeer tevreden. Groetjes Cat.
CV
Cindy v.
Langeweg
Top !Snelle levering , netjes verpakt en alles zoals beschrijving .
Snelle levering. Prijs kwaliteit goed. Ruime keuze op de site.
Prima netjes geleverd harrie potter pak is van mooie kwaliteit

Keurig bedrijf

Bestelling is geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Prima spul voor redelijke prijs.

Voldoet aan de verwachting en is prima voor Carnaval.
Mijn dochter is super blij met haar vlinder jurkje.
27 jan 2024
Verzending was snel, kwaliteit kleding is super!
Alles zoals omschreven, niks op aan te merken
Duidelijke website. Goede tracingvan de order.
ME
27 jan 2024
Goede communicatie, product en levering.
Produkten waren leuk en snel geleverd 👍
Kleding gekregen zoals foto 👍🏼
Snelle levering, prima prijs