Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.079 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.929 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

25 okt 2023

Leuke kleding

Bestellen was eenvoudig. Pakketje moet uit Duitsland komen en is wel iets langer onderweg. Kleding was mooi, dochter is er blij mee. Je kunt via een dhl link bekijken waar je pakket zich bevindt. Vreemd genoeg is het alleen allemaal in het duits.
21 okt 2023
Goede prijs en snelle verzending. We hebben een Harlekijn kostuum besteld en het was fijn dat het een compleet kostuum was inclusief kousen, haarband en manchetten en dat je dit er niet apart bij hoeft te kopen.

Beetje sceptisch, toch tevreden

Beetje sceptisch om te bestellen na alle reviews, toch overstag. Bestelling binnen twee dagen ontvangen. Helaas toch een klacht moeten indienen ivm het product en toch mooi opgelost. Jk ben tevreden.
31 okt 2023

Leuke artikelen, snel geleverd

Ik twijfelde of ik nog moest bestellen voor Halloween ivm levertijd en omdat ik 5 dagen van te voren bestelde. Maar het kwam netjes ruim op tijd binnen 😁 Super leuke artikelen hebben jullie ook!
Snelle levering, goede communicatie zeer klantvriendelijk. Wat beter zou kunnen betreft de openingstijden indien je vragen hebt. Dit is tot 14.00/15.00. Zou fijn zijn wanneer dit tot 17.30 oid is
15 nov 2023

Heel goed…

Voor 6 personen verkleedkleding gekocht en betaald. Daarna pas de recensies gelezen, gelukkig is onze bestelling snel en heel netjes geleverd. Mooi kwaliteit kleding. We zijn er erg blij mee
13 okt 2023

Top spullen voor Halloween

Spullen lijken op afbeelding op de site! Nu vanalles voor Halloween gekocht. Het was mee genomen dat er kortingen waren, dan is t weer leuk om wat te kopen in deze dure tijd.
25 nov 2023

Verpakking

Het voel me op dat het relatief platte pakje in een enorme doos zat de overige ruimte was opgevuld met een flinke hoeveelheid papier dat is zonde misschien is dit een tip
20 jun 2023

Top

Leuke prijzen. Snelle bezorging. Helaas was er 1 artikel niet meer beschikbaar maar daar kreeg ik tijdig een mailtje over en het geld stond al snel op mijn bankrekening.
14 jun 2023

Snelle en goede service!

De snelle en goede service was erg fijn. Producten zijn zo als omschreven en van goede kwaliteit. Zeker in de toekomst vaker gebruik maken van deze website!
28 sep 2023
Jammer dat de verzending vanaf Duitsland ging, dat kost een paar dagen tijd. Pasvorm, kwaliteit en kleur precies volgens site. Blij mee, feestje geslaagd 🥳
MV
Melvin V.
Nijmegen
2 nov 2023
Mijn dochter was op zoek naar een duivelpakje voor Halloween en hier heb ik hem gevonden. Ze is er heel blij mee en ik vond de prijs ook wel meevallen.
Alles zat keurig verpakt in een kledingzaken en ik had met prioriteit besteld dit kwam ook helemaal goed zodat ik mijn pakketje op tijd binnen had
10 okt 2023

Levering duurde iets langer verder prima

Levering duurde iets langer dan verwacht en de belofte op de website. Maar alles is ontvangen en klantenservice reageerde ook snel op mijn vragen.
14 jan 2024

Duidelijke website en snelle levering

Duidelijke website en vervolgens snelle levering van mn bestelling. Goed verpakt en het was exact zoals omschreven op de website. Erg tevreden.
31 okt 2023
Goede webshop die doen wat ze beloven. Ook de aftersales was goed gelukkig door iets recht te zetten waar ze zelf weinig aan konden doen!
12 jul 2023

Nette service!

Was een beetje sceptisch door andere beoordelingen. Maar items snel en in goede staat ontvangen. Nette service. Niets op aan te merken!
Antwoord van Party.nl
19 jul 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling van ons huis. "
9 jul 2023
Het pak zag er in het echt net zo leuk uit als op de website en het zat ook nog leuk!! Kan het ook nog weer aan op een volgend feestje.
14 okt 2023
Snelle bezorging heb nu nog een pak besteld maar nog niet binnen . Komt hopelijk net zo snel als de vorige. Groetjes Christa Kuijer
15 jul 2023

Mijn dochter had een top verjaardag

Producten van kwaliteit en op tijd geleverd.TOP. enige minpunt zijn bezorgingskosten waarom niet afhankelijk van uitgave of gewicht?
Antwoord van Party.nl
19 jul 2023
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling van ons huis.